Saturday, February 13, 2010

سبك شدم

به شما مربوط نيست كه من به شخصي كه دوست دارم چطور رفتار مي كنم
جهان واقعي زائيده تفكر و تصورات ما نيست ذهن ما هميشه به شكلي حركت مي كنه كه ذهن ما اينطور نيست ولي شرط خوب بودن و دوست داشتن اينه كه ما به طرف مقابلمون اطمينان داشته باشيم و من هميشه گفتم من اطمينان مي كنم به طرفم بزار اون نشون بده لايق اين اعتماد و اطمينان من نيست بزار هميشه اون نشون بده مشكل داره نه من اين كه انسان به كسي كه دوست داره اعتماد داشته باشه فوق العاده هست
هميشه هم ميگم اون آزاده هر كاري بكنه من تصويري به دروغ جلوي ديگران به وجود نمي آورم كه فردا مشكل شكستنشو داشته باشم  من فقط مي گم از ديد من اينقدر پخته و فهميده هست كه بفهمه چه مي گه و چه كار مي كنه
فردي كه خيانت ميكنه اصلا مسئله ما يا طرفش  نيست حالا شما با اين مسئله مشكل داريد خوب
ما قاعده اي داريم مرد يا زني كه خيانت كرد اشتباه كرده و روزي كه پذيرفت وقتي فهميد بايد حالا بره كمك حرفه اي بگيره يعني بره پهلوي روانكاو دلايل و اشكال كارشو بفهمه و بايد بفهمه چرا اينگونه تصميم گرفته و عمل كرده و همه اينها رو در خودش تغيير بده و دگرگون كنه رابطه خودشو با همسرش و شرايطو بهتر كنه تا تازه بشه بهش اطمينان كرد كه دفعه ديگه اين كارو نمي كنه مادامي كه اين كا رو نكنه احتمال انجام اين كار به مراتب بيشتره از بار اول يا گذشته اي  است كه نكرده بود غير اين اگر شما مي خواهيد به ماجراي خود فريبي و گول زدن خود ادامه بدهيد بديد اما منو ببخشيد زن و شوهري كه هم رو تو اين شرايط مي بخشند بالغ بر 90% سه سال بعد با هم نيستند چون ما مرد يا زني روكه بعد از خيانت هميشه من ديدم بر
مي گردونيم فقط و فقط جهت دور كردن اون طرف و انتقام گرفتن و خود را پيدا كرد و برنامه ريزيهاي بعدي هست و معمولا سازنده يك رابطه نيست بلكه ويرانگر.
 به نظر من اين حوادث مانند زمين خوردن يك ظرف شيشه هست اينكه من دلمو خوش كنم نه من همه تيكه هاشو جمع كردم ببرم پهلوي يك كسي ،يك كسي گفته مي تونه همه اينا رو به هم بچسبونه تازه از روز اولش هم بهتر مي شه در اكثر مواقع دروغ و فريبه مانند آنهم فرهنگهايي مانند ما كه همه ما همش تو خط پنهان كاري و سياه بازي هست وجود داره نه توي فرهنگهايي كه كلك و پنهان كاري ندارند و همه چيزشان مشخصه داستان اينه كه خطا و اشتباهي كه مي كنند همشو شرح مي دهند خودشون به دنبال علل و عواملش هم هستند و فكر ميكنند خودشونو تغيير بدهند تازه در انتها مي مونه طرف مقابل اين زخمي كه خورده مي تونه مرهم روش بزاره و خوب مي شه يا نه تازه تو فرهنگ بالاش هم  همين جاها بعضي وقتها كار نمي كنه

دوستي به من ايميل زده بود كه من بعلت پرخاشي كه همسرم مي كنه به من كلا بعلت روحيه اي كه من دارم از اولين رابطه عادي خودمون هم افتاديم براي من اين مسئله مانند كابوس شده مي گه خانومش گفته من حرفهاي فلاني رو هم اگر يك ساعت زر زر كنه قبول ندارم!!! و مي خواهد بعد از همه اون حرفها من يك و دو روزه خوب بشم و رابطم عادي !!!!
 من برام مهم نيست كسي منو قبول داشته باشه براي شما ترستون اينه كه شايد چراغها روشن بشه و چهره شما رو ببينند كي كه مي خواد در هر بخش زندگي به يك رابطه برسه بايد واقع بين هم باشه
كسي ما رو گول نمي زنه كسي به ما دروغ نمي گه جز خود ما
  ببينيد خانم شما از شروع  راه رو از اول درست رفتيد و آيا براي درست شدن طرف هدف درستي رو داريد در اينجا  تنها  و تنها بايد حال طرف مقابل براي شما بايد مهم باشه مسئله روحي كه ما ايجاد مي كنيم بيشتر و به هم خورده تر از اين حرفاست كه شما بتوانيد تو صيف كنيد شما داريد قلب يك نفر و قسمتي از مغزش را بدون بي حسي مانند يك قصاب در ميآوريد بدون اينكه حتي يك ثانيه فكر كني چه مي كنيد با همسرتون كه تو تمام زندگي و تنها فرد توي زندگيش هستي
  من ميل شما رو براي نگه داشتن رابطه مي فهمم و ستايش مي كنم من اشكالي توي اون نمي بينم  اما به 10 دقيقه نمي شه به اون رسيد چون روزي من كوشش مي كنم به هدفي هم برسم بايد واقع بينانه هم باشه شما كه نمي تونيد راه هزار كيلومتر رو با ماشين 10 دقيفه بريد و بعد بگيد ماشين من بهترين ماشينه تمام دوستام و برادراشون از اين ماشين تعريف مي كنند مردم آرزو دارند سوار اين ماشين بشن  و اگر روزي بخواهند از ماشيني مثال بزنند بهترين ها منو معرفي مي كنند چون اگر هدف و وسيله درسته اينجا زمان هم مهمه تازه اينجا حال فرد و رابطه مسئله اصليه و تا زماني كه ما اون مسائل رو تو ذهن طرف روشن نكنيم گرفتاريم شما آيا هميشه با اين ماشين كه بهترينه فقط يك مسير رو رفتيد چرا خودخواه هستيد ما تو روزي كه افراد رو با مقايسه وارد ملاك تشخيص مي كنيم گرفتاري داريم افراد با روحيات و خودشون و هدفشون مقايسه مي شوند
ما از وسط ابرها بايد خودمونو بزاريم رو زمين كسي كه پاي منو ببره نمي تونه به من بگه كفشوتو قشنگ پات كن منو نمي تونه دستمو قطع كني بعدش بلافاصله با تشر بگي كي مي توني تنيس بازي كني؟زمان بگو و بده چون براي من اين تنيس بازي كردن مهمه و بايد چه گفت توقع چي داريد ما عضوي رو قطع كرديم اما بعد به جاي مهربوني عضو قطع شده با تشر و با اسلحه رو سر افراد شفا نمي شه داد ما نمي تونيم با انگ اينكه دليل تو مخالفت با خواسته هاي منه باز تير ديگري به طرف شليك كنيم

شما پاي يك انسانو با بي رحمي قطع مي كنيد براتون مهم نيست شكل و نوع كفش براتون مهمه؟؟؟طرف داره اعتراف مي كنه من رنجيدم آيا براتون مهمه؟متاسف مي شويد؟ شما بايد دانا و مهربان باشد
كجاي كاريم عزيز؟؟من اگر كار و غلط و بي خودي به هر عنوان انجام دادم بايد بفهمم
هميشه بعضي حرفها به مراتب توي اين دنيا از بعضي حركات به مراتب آسيب زننده تر و كشنده تر از هر حركت و رفتاريه اصلا قاتل بودن خودتونو به حساب رك بودن و توانايي خودتون نزاريد
عيبي نداره آدم تو حرف حسن نيت داشته باشه عيبي نداره آدم با حرف  كسي رو بسازه يكي به كس ديگه پيشنهاد مي كرده كه برو رك تو رابطه جنسيت به طرف رك و راست بگو يا به عبارتي فاتحه طرف رو بخون من خواهش مي كنم  و التماس مي كنم به جديت از اين متخصصين كه برن تو دانشگاه درس بدهند  
آدم وقتي بفهمه با خودش چه كار ميكنه مي تونه مردم رو ول كنه