Sunday, February 07, 2010

تهمت

با درود
به من اصرار مي شود كه قسمت نظر خواهي را باز كن
مشكل قسمت نظر خواهي اين بود كه فلاني نوشت با تو رابطه جنسي داره پس تو داري يا اون نوشته تو اينطوري يا من خودم از فلاني شنيدم كه گفتند كه تو فلان و فلان مي كردي ما واقعا چه بايد بگوئيم.
خوب اول در رابطه با مردها من يك چيزي را نسبت به مردها در رابطه با مسائل جنسي مي گم و اين اينكه اصلا سيمكشي مردها در رابطه با مسائل جنسي با زنها خيلي فرق داره يعني گرايشهايي دارند كه كاملا بعضي وقتها با دوست داشتن و علاقشون فرق مي كنه در ذهن مرد هميشه رابطه جنسي يك خواسته است اما در بيرون چيز ديگريست ما در اين شكي نداريم
اما تنها شما نمي توانيد هر چيزي را كه نسبت به يك مرد شك مي كنيد مشكوك هستي اما تهمت داشتن رابطه جنسي با يكي ديگر تا زماني كه فرد درگير رابطه جنسي و احساسي نشده شما نمي توانيد تهمتي بزنيد و الا شما در ذهن و خيال بعضي وقتها شايد قادر باشيد برادر خود را بكشيد و قصد كشتن ايشون را داشته باشيد و يا بارها بشنويم كه خواهري به برادرش مي گه من تو رو مي كشم اين دقيقا مثل همون شك و ترديده كه شما در ذهن داريد.
بزاريد طرف مقابل كاملا فرصت توضيح و توجيه كارش را داشته باشد و ببينيد ديگران كه بعضي وقتها حتي خبر
مي نويسند و مي دهند چه دلايلي بيشتر از حرف دارند وقتي به شما تهمت ميزنند كه بله مثلا من با فلاني در خارج از كشور خوابيدم و مشكل شروع مي شود و شايد بعضي مي گويند فلاني چه سودي براش داره كه دروغ بگه اماشما تا سند و مدرك مسلم تا نداريد زياد خودتان را وارد بحث نكنيد مگر مدركي داشته باشيد  كه اينقدر مسلم و قطعي باشه كه رابطه جنسي اتفاق افتاده
روزي كسي نوشت من با فلاني رابطه جنسي داشتم خوب دوست دختر طرف بلافاصله واكنش نشون داد اما خوب وقتي كه نگاه كرديم ديديم كه اين مسئله ثابت نمي شه و خوب شما چيزي را كه ثابت نتوانيد بكنيد  حكمي اعدامش هم
نمي توانيد بدهيد من نمي توانم بگويم  روي هوا تو برادر منو كشتي يا خواهر منو كشتي
انسان برائت داره مگر خلافش ثابت بشه
شخصي به من گفت مسئله خيانت حسي شامل تو شايد بشه كه ايميل گرفتي يا موبايلت روش اس ام اس مياد ببين عزيزي كه به طرف من نشانه مي ري و منو به خيانت متهم ميكني ما به ميل خودمون نمي تونيم يك چيزهايي رو تعريف كنيم نظر شما فقط به درد خودتان
مي خورد نه من . مثلا بگوئيد فردا شب مي آيم خونه شما بعد فردا كه نيومدي بگي من تعريفم از فردا شب هفته آينده بود يا بگم مقصود من از اسب يك ماشين اخرين مدله اين تعريف فقط خصوصي و فرديه.
ما واقعا موجوداتي هستيم كه اگر بخواهيم خودمونو به چيزي قانع كنيم ميكنيم ولي كسي كه نظر مخالف
 مي نويسه يا خبر  خيانت و پيام خيانت مي اره شايد حسن نيت داره حالا نمي گم سوءنيت دارند ولي شما زماني ميتوني انگ تهمت ببندي كه دلايلت را هيچ آ دم معقول و فهميده نتونه انكار كنه مگر بتواني طرف را در شرايطي بزاري كه از جوابش بفهمي چه مي كنه اگر اقرار كرد كه هيچي اما اگر توضيح و توجيه داشت كه مسئله را منتفي كرد موضوع منتفي است
ببينيد ماا نساني را نمي توانيم بخاطر نظرمون و تعريفمان بهشون انگ بچسبونيم
من هيچ زمان به فردي كه امروز دوست دارم شك نمي كنم و شك ندارم چون من حتی با يك شك خوب
 نمي توانم زندگي كنم اما با يك واقعيت خيلي بد مي توانم تو زندگيم كنار بيام مثل مرگ عزيزانم.
من خودم قبول دارم كه رابطه جسمي و  جنسي و  حسي و احساسي  و عاطفي وارد مرحله خيانت مي شه  
ولي جسمي جنسي احساسي عاطفه هستش شما مي گيد من رابطه جنسي دارم خوب خيانته من عاشق كسي شدم خيانته
بي شرمي و بي شرفي زماني پديدار
مي شه كه در مورد جرم من كسي صحبت مي كنه اما چرايي جرمم رو كسي سوال نمي كنه و نمي دونه اينجاست كه ما ميفهميم ما چقدر مرض و غرض داريم
يكي چند روز قبل حرف از خيانت بود  كسي به من گفت من وقتي بخوام ثابت كنم كسي خيانت كرده اينقدر مدراكمو كامل مي كنم بعد وقتي كامل شد تصميم مي گيرم قشنگترين و اقع بينانه ترين حرف و سنگين ترين حرفي بود كه از دهن يك انسان در آمد اماچه حرفي كامل و ادم چه روحي بايد داشته باشه كه اينطوري بگه شما كه با 3 يا 4% احتمال كسي رو به خيانت متهم مي كنيد ترو خدا نريد روزي دادستان بشويد چون نصف مردم اين شهرو دار مي زنيد
اين را براي اين مي گويم كه شايد قسمت نظر خواهي رو روزي بخوام باز بزارم پس نمي خواهم اعصابم خورد بشه
عشقم, من از تو مهرباني و دانايي
مي خوام چون چنين فردي خداي من ذهن من و زندگي من هست
مخصوصا من كه به واقع كسي در اطرافم نيست تو همه چيز من هستي اگر روزي تو با من چنين برخوردي داشته باشي پس كي براي من باقي ميمونه؟
سر موضوعهاي كم اهميت نبايد درگير شد
آرش تو 

No comments: