Sunday, February 14, 2010

اما افسوس با نخواستن دل آروم نمی گيره

روز والنتاينه رفتم به زماني كه خارج از كشور بودم و هر جا ميرفتم دخترها و پسرها داشتن همو مي بوسيدن من كنار درياچه فقط پاهامو بغل گرفته بودم غروب رو نگاه مي كردم 
همه فروشگاهها از قلبهاي قرمز پر بودش همه جا قلب بود و من هميشه پشت شيشه مغازه ها نگاه ميكردم و مثل امروز هر كسي كه كسي رو دوست داشت بهش هديه مي داد براي من هيچ زمان والنتاين معنا نداشت
حسي به من نمي داد به كسي در تمام عمرم نگفته بودم دوستت دارم و اگر بهم گفتن چون دوستشون نداشتم شايد حس نكردم يعني جاي كار من اشكال داشت نمي دونم شايد هم من بيش از اندازه هميشه جدي و غد بودم شايد هم فكر 
مي كردم تمام ارزش منو به همين كه نمي گم مي دهند 
اما امسال والنتاين من نشسته بودم داشتم براي خودم كتاب مي خوندم تلويزيون روشن بود من كلا اهل تلويزيون نگاه كردن نيستم اما صداي گيتار مي اومد فكر كردم معين داره مي خونه اومدم ديديم پسري با پيراهن سفيد كه موهاش منو ياد 17يا 18 سالگي خودم مي انداخت با يقه باز و يك گيتار كه پشتش ديواري داغون كه منو ياد خونه پدر بزرگم مي انداخت اما اهنگش تن منو واقعا و صداش لرزوند  از جايي كه ميگفت
هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه
هنوزم با تو نشستن به همه دنيا می ارزه
چشام پر اشك شد بغض گلومو گرفت نمي دونم چرا؟
زنگ زدم به شبكه شب خيز  كسي گوشي رو بر نداشت رو انسرينگ بود يادم رفته بود اونجا ساعت 2 نصف شبه و من پخش مجدد رو دارم مي بينم
اومدم يك تيكه آهنگو گشتم نوشتم تو يو تيوپ بود يو تيوپ هم فيلتر.
 آنتي فيلتر هم بازش كرد اما نصفه نشون مي داد و اصلا با موبايل فيلم گرفته بودن شب خيز هم از يو تيوپ گرفته بودپس نه مي شد دانلود كنم نه راهي بود
بلافاصله تو ارسال پيغام براي شخصي كه اين موسيقي رو گذاشته بود نوشتم
سلام
من آرش هستم از مشهد ايميلم اينه .....و امروز والنتاينه من دوست دارم اين آهنگو هديه بدم به كسي كه دوست دارم خواهش مي كنم به من ايميل بزنيد يا به موبايلم زنگ بزنيد به شماره0915.........و من مي آيم رو نت اين فايلو برام يا بفرستيد يا اگر صوتيشو داريد برام ارسال كنيد من هزينه هاشو مي دم
كمتر از يك ساعت ديديم ايميل اومد برو آرش تو اين آدرس صداشو دانلود كن هديه من به تو و فردي كه دوست داري /م.د
دانلودش كردم با گوش كردنش به هم مي ريزم نمي دونم چي توشه تو صداي خواننده اش واي وقتي كه مي گه
ولي خوب ترانه اش رو  اينجا مي زارم و خودشو با كسي بايد گوش كنم گوش
 مي كنم

هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره ست
 هنوزم ديدن تو برام مثه عمره دوبارست
 هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه
 هنوزم با تو نشستن به همه دنيا می ارزه

 اما افسوس تو را خواستن ديگه ديره ديگه ديره
اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمی گيره

 تا گلی از سر ايوون تو پژمرد و فرو ريخت
 شبنمی غمزده از گوشه چشمان من آويخت
 دوری بين من و تو دوريه ما هی و درياست
 دوری بين من و تو دوريه ماه و تماشاست
 اما افسوس تو رو خواستن ديگه ديره
اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمی گيره

اما افسوس تو رو خواستن ديگه ديره
اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمی گيره