Friday, February 19, 2010

قلب شكسته 2

ديشب با خستگي كامل نوشتم اما خوب شايد لازم بود شايد بايد مي نوشتم اما باز هم تكرار مي كنم شايد بسيار سخت باشه كه يك رابطه عاطفي به پايان رسيده اما خوب بايد قبول كنيم اين رابطه شيرين و تلخ هر جورش و شكلش تموم شده و بيشترين مشكلي كه وجود داره مثل اين مي ماند كه ما متوجه مي شويم كه واقعا كه هستيم آندروفين بدن در زمان روابط عشقي و و عاطفي شروع مي كند به عمل كردن ما همانند يك آدم معتاد اين پوششي مي شود بروي تمام دردهاي شخصيتي و اخلاقي ما اين آندروفين زماني كه شما رابطه را پايان مي دهيد بي ترديد قطع مي شود و شما همانند يك انسان معتاد شروع مي كنيد به دست و پا زدن چون ضعفهاي شخصيتي و اخلاقي ما شروع مي كند به نمايان شدن و بعضي ها ديدي قرص مي خورند بعضي مشروب بعضي مواد مخدر و بعضي زود يكي ديگر را پيدا مي كنند كه بتوانند درد و ناراحتي خودشون را تسكين بدهند براي همين من ميگم شما در رابطه بعدي آنچه را به ان تن مي دهيد يك رابطه كارساز اصلا نيست بلكه نفر ديگر را بعنوان وسيله و دوا انتخاب مي كنيد كه شما را خواهد كشت
من خودم بسيار توي اين مسئله محتاط هستم اولين كاري كه مي كنم تمام راههاي ارتباطي رو قطع مي كنم بر خلاف كتابي كه در دست ترجمه دارم مي گويد به زور گريه كن سعي مي كنم به زور بخندم تلاش مي كنم كتاب يا ورزش بكنم تلاش مي كنم بفهمم چه خبر شده تا زماني كه نتوني واقعيت رو بفهمي و قبول كني امكان نداره بتوني با اون كنار بيايي تا علم به اون پيدا نكني با اون نمي توني زندگي كني من قبول مي كنم من انساني هستم خشك و دوست دخترم به من خيانت كرده يا رهايم كرده خوب امروز نمي كرد فردا
مي كنه كسي كه قبل و بعد به شما خيانت بكنه ايمان داشته باشيد باز و باز مي كنه پس خوشا به حال من كه زودتر خودشو رو كرد

اصلا و ابدا من نمي گم من مقصر بودم يا اشتباهي كردم هر كسي اشتباه مي كنه اين ديگه مهم نيست براي من مهم طرز برخورد با مشكل هست كسي كه اينو ياد نداره ارزش اينكه تمامي منو هم داشته باشه نداره من كارهايمو شروع مي كنم كتاب مي خونم يا مي رم حموم آب گرم حتي فيلم خند ه دار مي بينم يك چيزي را من جالبه به شما بگم شب كه مي شه فشاري كه بعلت گردش خون و افكارش سراغ ما مي ايد موقتي وبا سپيده زدن مي بينيد كه هر چه خورشيد در ميآيد اين افكار هم مي سوزند سعي كنيد كارهاي آروم و راحت انجام دهيد

براي ياد گيري شما نياز به زمان داريد تا ياد بگيريد چگونه بخوانيد يا زبان صحبت كنيد پس سريع توقع هم نداشته باشيد كه همه چيز رو ياد بگيريد تا به خود غلبه كنيد .
من توي ذهنم سعي مي كنم با طرف مقابلم اصلا بحث و دعوا نكنم چون بهش نمي خواهم انرژي بدهم تا
 مي خواهد توي ذهنم بياد من مي گم" گمشو من كار دارم" عده اي مي گويندتو ديوانه شدي با كي حرف
مي زني مي گم نه دارم تلاش مي كنم كه ديوانه نشم و من عاقل ماندم ديگراني كه مرا ديوانه پنداشتند ديوانه شدند
من بزارم طرف مقابل با چاقوي خودش آخرين انرژي و خون منو بگيره ابدا اجازه نمي دهم من تا عكسي
 مي ايد خاطرهاي مي اد با عصبانيت مي گم برو بمير برو گمشو كثافت لش و يا مي گم بسه گمشو

در خارج از كشور يك عادت جالبي داشتند و عمل مي كردند و اينكه روي ميز كارم يا توي اتاق كار قاب عكس فرد مورد علاقه روي ميز يا درون كيف پول بود من هميشه عكس خودمو مي گذاشتم و عكس وي را با عكس خودم عوض مي كردم
من به كسي نيرو و انرژي مي دهم و نگرانش مي شوم كه ارزش منو بدونه بهاي منو بدونه  نه آدمي كه ديگر نيست و وقتي مي ياد تو ذهنم بهش مي گم برو كه لياقت من و قت منو نداشتي بايد با خودتون صادق باشيد و دروغ نگي
قبل از خواب حتي اگر كتاب خوان نيستي شروع كن به كتاب خواندن كمكت مي كنه
دائم به خودت بگو تموم شد ديگه رابطه وجود نداره  اينكه خود رابچه كنيد بگيد انتقام و دوست دارم فلان بشه حقيرش كنم خردش كنم و يكي ديگه بكنه اين كارو تا قدر منو بدونه را از سر بيرون كنيد پس به خاطرات و فيلمهاي پوسيده بر نگرديد و نگيد كس ديگه جاي منو گرفت كه از ان همه نعمتهاي در د آور بهرمند شود
بعضي وقتها شما كه قادريد( من هيچ زمان نبودم به كسي بگم چه درد عاطفي دارم) يك گوش قابل اعتماد مفت براي زر زر كردن بد نيست من بارها گوشم را به اين شرايط دادم اما فراموش نكنيد كسي به شما جز خودت نمي تونه كمك كنه
باور كنيد باور كنيد اين لحظاتي عمري هست كه يك بار به شما مي دهند و زماني هست كه يك بار داريد با غصه و اندوه بخاطر يك فرد بي ارزش از دست ندهيد شخصي كه ارزش منو نداره پهلوي من نماند ارزش وقت و فكر منو هم نداره
قبول كن كه آخر دنيا نيست و افرادي هستند كه هنوز تو رو حمايت مي كنند و تنها نيستي من خودم شروع مي كنم به نوشتن روزنامه وبلاگمو مي نويسم براي همين شما شايد واقعا خيلي احساسهاي منو درون وبلاگن ببينيد تا وقتي كه با فردي كه بايد باشم
و در آخر با خودت مهربون باش و شكم نيار كه بهت نگن شكم گنده برو درازو نشست برو مردم ظالم هستند و بقدر كافي بديهاي ما رو مي بينند شما با خودتان مهربون باشيد