Thursday, February 18, 2010

قلب شكسته

تنها مطلبي كه من زياد دوست نداشتم در رابطه باآن بنويسم همين موضوعي است كه دارم به طور خلاصه در موردآن توضيح مي دهم آنهم بخاطر يه دليل و ديگر هيچ
اول از همه بايد اين خيلي مهم هست كه درد و رنج از جدايي رو كلا پشت سر بگذاري و به زندگي خود ادامه دهي در غير اينصورت تو كاملا داري انرژي به شخصي مي دهي كه به تو آسيب رسونده دائم به خودت بگو من خودمو اذيت نمي كنم تا تو از من انرژي نگيري به خودت بگو من سعي مي كنم تويي كه با بي رحمي اين رابطه رو ترك كردي بهت فكر نكنم تا هيچ نيروي به طرف تو و فكرت منتقل نكنم
دوم بعضي وقتها يك كاري ميتواند تو رابطه رخ بده كه تنها را نجات از اون نجات خودته دوست پسر دختر باز معتاد بي مسئوليت بچه و غيره بايد ياد بگيري كه خودتو پشت سر بزاري نه كسي رو چون يك چيزي كه من واقعا قبول دارم وقتي رابطه تموم مي شه من خود واقعي خودم به چشمم
 مي آيد كه كي هستم مانند يك آدم كه نئشگي از سرش پريده و تمام ضعفهاي من جلو چشمم مي آيد نياز بدبختي احتياج مشكل پس بايد رو خودت كار كني نه كس ديگه
دائم من مي گم بهيچ وجه به فكر رابطه ديگر بلافاصله نيفتيد تا ياد بگيري با خودت دوستي كني من در پست قبلي علتي كه وقتي ايران اومدم با كسي رفاقت نكردم مثال خوبي بود

فراموش نكنيد غصه چيزيه كه با لاخره تمام مي شه ولي مقصدي نيست كه شما درون اون غوطه ور شويد و در نياييد واقعا ياد بگيريد پاي خودتونو جلوي پاي ديگرتون بزاريد حركت كردن و دور شدن از شرايطي كه طرف مقابل در آن هست را ياد بگيريد اولين نتيجه مرمت خودتون همون دور شد و قدمتون جلوي قدم ديگرتون است من به شما قول 
مي دهم هر قدم كه حس مي كني ازش دور شدي هر قدمي كه تلفن و بهش فكر نميكني بيشتر احساس قدرت مي كني هر وقت بهش فكر نكردي و بي توجه به شرايط قديم باشي خودت احساس تسلط بيشتري ميكن
ببينيد يك كاري رو مسخره بازي از خودتان در نياريد من هميشه از اين مسئله شاكي هستم با خودتان رو راست باشيد و ان اينكه واقعا مي خواهيد اين دوره جدايي رو پشت سر بگذاريد يا به اين فكر هستيد كه اي شايد باز برگرديم به طرف هم من به شما ايمان مي دهم تا يك سلول شما به اين مسئله معتقد باشه كه امكان ادامه رابطه وجود دارد شما مرمت نخواهيد شد شما به اين جدايي فائق نمي شويد بايد قبول كنيد رابطه تمومه و همين مسخره بازيهاي بچه گانه گريه دلم تنگ شده و من اشتباه كردم من به شما مي گم غلط كردي برو مثل سگ پوزه بمال شايد بهت چيزي بده برو گدايي كن شايد باهات خوب بشه اما فراموش نكن من شخصا به گدا هيچوقت چيز گرانبها نمي دهم شايد اون به شماي گدا بده
در همين رابطه مواظب زبان گفتگو با خودتان در ذهنتون باشيد مانند من مقصر بودم وي خوبي هم داشت يا بگيد مثل كابوسه يا وحشتناكه يا دردناكه هر پيغامي به مغز بدي همون به اعصاب مخابره مي شود پس تا روي اين نكات زندگي ميكني و نتوني به ان غلبه كني مشكل صد برابره تو اول به كلمه وحشتناك يا دل تنگي غلبه كن بعد بيا به من بگو به اون چطور غلبه كنم
من اگر مي خواهيد عصبانيت خودتونو بروز بدهيد يا گريه هم بكنيد مشكلي نمي بينم اما با واژه هاي به كار رفته خودتونو در گير نكنيد ناراحتيتونو بروز بديد اما نه زبان گفتاري بدبختي و مصيبت رو
عده اي حماقتي جالب مي كنند و آنكه خود را در شرايطي قرار مي دهند كه به گذشته بر گردند خوب نتيجه كوچك كردن خودته و و داغون كردن خودت وقتي با دوست طرف دردو دل مي كني بايد بگم تو گرفتاري مشكل داري و مريضي و اين مريضي تو قبل از اين آقا هم بوده ولي مانند يك معتاد در مدت زماني از مرفين مغزت  استفاده مي كردي خريتهاي مانند گذشت از جلوي خانه دوست پسر سابق يا نگاه به پنجره وي زنگ زدن ايميل فرستادن بدون وقفه راهي نيست كه تو بتوني سربلند از آن بيرون بيايي
عزيز من با زندگي در غصه و ناراحتي خودتون گول نزنيد قبول كنيد رابطه مرده و يك چيز مرده امكان زنده شدنش وجود ندارد پس با منطق به مسئله نگاه كن و خودتو اذيت نكن
تا زمانيكه بترسي تنها باشي معلومه خودتو گم كردي و حتي با خودت هم نيستي اشتباه نكن اصلا ما قرار نيست نصفه اي داشته باشيم كه حالا رفت نگران بشيم مگر ما سر تا پا ضعف و بدبختي باشيم
تا سرتو پايين بندازي و شونه هاتو بالا نياري نمي توني زندگي رو نگاه كني من ديديم ادمي كه فقط كثافتهاي رو تي
 مي كشد پايين نگاه مي كنه تو هم اشغالهاي گذشته رو تي نكش سرتو بالا بگير و بگو مي خوام زندگي كنم بدون نياز به كسي .الا وقتيه كه بخندي و شاد باشيه نه تي بكشي
من واقعا امشب خسته بودم اما فقط سعي مي كنم بعدا كاملتر بنويسم و اميدوارم روزي بتونم كتابمو كه دقيقا در رابطه با شكست عشق ترجمه كنم اما از من داشته باشيد وارد رابطه عشقي بودن و كسي شما رو دوست داشته باشد واقعا لذت بخشه اما ضروري نيست من هميشه ترجيح دادم تنها باشم تا با كسي باشم كه دائما آزارم بده و حرص بخورم قبول كن كه رابطه تمومه چه درست چه به حق و نا حق تا بتوني به خودت غلبه كني معشوقه شما نمي خواهد ادامه بدهد تا قبول نكني هيچ كاري انجام ندادي باور كن مشكلت عزت نفس توست تو خود واقعي خودتو نمي شناسي تا خودتو دوست نداشته باشي شريك درست حسابي هم پيدا نمي كني
دلت تنگ اون روزهاست الهي كافرا بميرن!!پايان دنياست؟نه پايانش نيست روز به روز بهتر مي شه اگر روي خودت كار كني به جاي تفكرروي خاطرات و اينكه دوست داري بدبخت باشي تا اين بازي را ادامه دهي درون اين زمين بازي هستي و خدا هم نمي تونه كمكت كنه
مي خواهي اس ام اس بدي نده پاشو كار ديگه كني ببين از اينكه به خودت غلبه كردي چه حس قدرتي بهت دست مي ده كسي حرفشو مي خواد بزنه من مي گم ساكت شو نمي خوام بدونم ببين چه حس قدرتي داره
نزاريد افراد شما رو با اين كارها زمين بزنند و بعنوان يك سرويس از فكر و روحت استفاده كنند
من اينقدر شلو و ول هستم كه توان بازگشت به اينكه چه نوشتم ندارم شما بخونيد بعدا من باز غلطها رو درست مي كنم