Saturday, February 13, 2010

والنتاين مبارك عشقم

1.     ببینید اصلا چرا ناراحت می شوید و علتش چیه

ببینید عصبانیت از ترس و دلسردی می اید حالا می خواهید بگید من عصبانی هستم به جاش بگید من واقعا رنجیدم واقعا از اینکارت دلسرد شدم اینجوری خیلی قشنگتره تا به کسی که دوستش دارید بگید تو منو عصبانی میکنی اگر كسي با من خيلي نزديك باشه شايد اينو تائيد كنه كه اين كلمه رو من 
مي گم

2.     ببیند علتش از کجاست.
کی واقعا مقصره این مسئله است ایا مردم یا شرایط این جو رو بوجود میاره

  1. ببینید بخاطر خودتون بعضی وقتها باید اگه می خواهید عصبانیتتونو کنترل کنی باید خودتو و رفتارتو ببخشی و وقتی اینکارو کردی دست به مقایسه طرف مقابلتون با دیگران نمی زنید و دیگرانو با آدمای قبلی تو زندگیتون مقایسه نمی کنید و اونا رو بخاطر رفتارشون می بخشید.بارها من ديدم كساني كه   با عرض تاسف به كرات اين كارو مي كنند.

4.     یک جایگزین موثر در این مواقع پیدا کنید
ببینید وقتی عصبانی هستید بدانید چه راهی موثرو می شه پیش پای خودتون بزارید اگه فکر می کنید که این مسئله رو با هش در میون می زارید و آروم میشید اینکارو بکنید اما من می گم همیشه یاد بگیرید ببخشید اول خودتونو بعد دیگرانو و در ميان گذاشتن با طرف مقابل منظور بمب انداختن و تخريب نيست.

ولی بهترین راهو سعی کنید برای اینکه به زندگیتون ادامه بدید انتخاب کنید و فرار از عصبانیت انتخاب کنید.

و  اما میرسیم ببینم و بگم واقعا یک رابطه خوب رو کی داره و چه شکلیه .

  1. ببینید اساس یک ازدواج یا رابطه خوب بر پایه یک رفاقت و دوستی و جوابگویی به نیازهای دو طرفه يعني تو بايد 100% خوب باشي نه 50% و بشيني 50 %او رو كند
  2. باور کنید اگه خوب انتظار دارید خوب باید انجام دهید اگر توقع بهتر دارید بهتر توقعاتو برآورده کنید چیزی که نمی دونم تو مملکت ما کمتر دیده می شود جز عسل من كه همه چيزش درسته.
  3. اکه به فکر باخت یا برد هستید در یک رابطه بین خودتون و شوهر را معشوقتون به شما اطمینان میدم که می بازید منظورم اینه که به کسی که دوستش دارید برای زندگی به برد در روابط فکر کنید نه باختن مثلا مثل خود من نباشید که بعضی وقتها هراس از باخت دارم .(این هم با شجاعت تمام از خودم تا ته پست)
  4. اینو فراموش کنید محض رضای خدا که چی خوبه چی بده باور کنید به این باید فکر کنید در رابطه با طرف مقابل کدوم عملی است در یک رابطه که می خواهد به ازدواج برسه ببینید چه کارسازه.
  5. عا شق شدن با عا شق بودن فرق می کند من افرادی رو دیدیم که تن به یک ازدواج میدهند بعد هیچوقت فرق ایندو را نفهمیدند مشکل من همیشه با کسانی که ادعای عشق می کنند اینه که دوست دارم بدونم عاشق شدن یا می خواهند عاشق بمونند  .
  6. مسائل با درست کردن طرف مقابل برای یک رابطه خوب  مهیا نمی شود وي بايد خودش باشد و ما وي را قبول كنيم .
  7. ببینید من یک مشکل خودم دارم و به آن معتقدم به این علت که با کسی صمیمی نمی شم چون اینو فراموش نکنید طرف مقابلو وارد زندگی خصوصی خودتون می کنید شخصی وارد کوچکترین مسائل زندگی خصوصی می شود مراقب این باید بود با كي مي نشينيد . علتي اينكه منو با چشم تمام خيس ازم سوال مي كنند تو توي تمام اين مدت با يك سري مسائلت چه ميكردي همين بوده من كسي نتونسته توي حريم خونه من بياد چون تنها اتاق من نيست شراكت تو تمام چيزهاي منه
  8. ببینید سعی نکنید مشکلاتو حل کنید و حرفی رو که همیشه ورد زبونمه می گم که باید مشکلات و احساستو مدیریت کرد نه حلشون کنیم .
  9. ببینید بعضی وقتها نیاز به کارهای غیر لفظی تو رابطه نیازه بدونید اصلا تو یک رابطه 10% شاید صحبت موثر باشه البته من نمی گم تن به هر چیزی داد اما بعضی وقتها اگه احساس کردید دوستش دارید با یک بوسه کوچولو قشنگتر می شه حرف زد با طرف مقابل رو بغلش کنید بغلش کنید خودتونو لوس نکنید طرف مقابل باهوشه می تونه بفهمه این کارو از روی دوست داشتن انجام دادید یا چیزی و هدفی پشت قضیه است.
  10. آهای دخترای ایرانی و زنهای ایرانی والا من به شما اطمینان می دم این شما هستید که طرف مقابل درس می دهید چطور با ما رفتار کنه گله نکنید و بچه نباشد 99% کسانی که از مشکلاتشون
 می گفتند همین معزل را داشتند خود کرده بودند و حالا می گفتند با ما چنین معامله ای کرد.

آس ام اسي برام اومده بود كه مي گفت قشنگترين قسمتي كه من واقعا دوستش دارم جمله هاي آخرته
درست گفتيد من تمام حسم روحم و وجودم متعلق به شخصي هست كه دوستش دارم  كسي كه من در برابرش چيزي رو مالك نيستم عشق من ولنتاينت به يگانه عاشق روي اين زمين و محترم ترينشون تبريك من در برابر همه خوبيهات در برابر همه زانو مي زنم و امشب از دور دست تو رو مي بوسم
تو تنها چيزي بودي كه اين دنيا ظالم به من هديه داد
مي بوسمت اي خوشگلترين و اي با احساس ترين موجود
آرش تو