Sunday, December 20, 2009

بعد طلاق

امروز يك كم سريعتر بازگشتم و نوشتم چون كسي بروي موبايل من زنگ زد كه خوب نمي شد خواسته وي را برآورده نكرد

در رابطه با زندگي بعد از طلاق و حس و احساسش از من سوال كرد و اينكه حالا تو كه خودت طلاق گرفتي چه كردي؟

زمانيكه جدا شدم و تنها شدم مشكلات بسياري بي ترديد به سراغ من مي آمد تنهايي،مسائل مادي ،و البته 100 البته حرفها و سوالات مردم تمام اينها پريشوني و دل نگرانم مي كرد

اما خوب من با خودم گفتم بعد از اين طلاق زندگي وجود داره و اين ازدواج رو من بودم كه يكبار انجام دادم و خوب حالا هم ادامه مي دهم ببينم زندگي بعد از طلاق به چه صورت است من براي خوشبختي نياز به خوابيدن در كنار كسي ندارم.



از انكار واقعيتها بيرون امدم و قبول كردم كه مسئله من ترس از چيزي نيست و مشكل من نوع و شرايط زندگيم بود نه گريه و زاري براي چيزي كه مي بايست و من فكر ميكردم باشد.



براي من هميشه غم حد و حدود داشت اما تا زنده هستم پس زندگي هست اما غم من به يك جايي بايد برسه و تموم بشه كه من بايد بدونم من چه مي خواهم و چه نخوام زندگي ادامه پيدا مي كنه پس چرا بيام مقاومت بكنم اما غم من روزي با خود فكر مي كردم تموم مي شه با خودم گفتم حالا من هستم كه زندگيمو مي سازم پولمو در مي آرم و جاهايي مي رم كه خوشحالم مي كنه من مي تونم به جمع هايي كه برم كه دوست دارم و شبامو جوري بگذرونم كه دوست دارم

پامو جلوي پاي ديگرم گذاشتم و هر چه جلوتر مي رفتم و دورتر مي شدم احساس قدرت ميكردم و از خودم خوشم مي اومد.

مدتي از افرادي كه حرفهاي از قبيل زندگي بده زندگي تمام شده و حالا مي فهمي طلاق يعني چه؟ دوري كردم و خودم هم هيچوقت نگفتم زندگيم از دست رفت يا بگم چه زحمتي براي خشت خشتش كشيدم از اراجيف و حرفهاي مزخرف دوري كردم و جدا نه زدم و نه فكرشو كردم بيرون اومدم و يك شلوار و كفش اسپرت پوشيدم و نشستم در يك كافي شاپ به قهوه خوردن البته واقعا بايد بگم به هيچ وجه به زن و دختر ديگري فكر نكردم چون خودم با خودم مي خواستم حال كنم و لذت ببرم مي دانيد گفتم من چيزي رو

نمي توانم عوض كنم و همه كار كردم كه از ديد خودم بهترين بود و بهترينها رو گفتم پس حال ببينم چه كار ميتونم بكنم نه چه بايد مي كردم

سعي كردم الگويي خوبي باشم و به ديگران نشون بدهم من خودم به تنهايي توي درس پيشرفت مي كنم و توي زندگي همچنين و اينقدر مي شه قوي بود كه آدم سرش را بالا نگه دارد و انقدر هم مي توان قوي باشم كه با خواسته هايم زندگي كنم