Wednesday, December 09, 2009

قشنگتيرنم

اول از تمام كساني كه به من ايميل زدند تشكر مي كنم و اما در مورد اينكه قسمت نظر خواهي را باز بگذارم بايد بگويم خواهش مي كنم مرا دچار مشكل نكنيد من شرمند هستم و اصلا دوست ندارم رابطه خويش را با كساني كه امروز برايم مهم هستند دچار مشكل كنم

دوستي سوال كرده بود كه تو روابط شخصيتها چه حسني دارند و چه طور هستند من انچه كه به طور عموم ديديم مي نويسم جز افرادي كه همش به سكس فكر مي كنند كه خوب اصلا نيازي به تحليل اين شخصيتهاي بيمار نيست پس من نامي از انها نبردم



افرادي كه رقابت مي كنند و يا دنبال امتياز گرفتن هستند

رقابت می تواند به سرعت ارتباط را به جنگ زشت و دست پیش گرفتن تبدیل كند من هميشه متعجب مي مانم كه انساني از شخصي كه دوست دخترشه يا ادعا مي كنه دوستش داره ببره و برنده شود بي ترديد شما اگر اينطوري هستيد برنده هستيد اما چيزي كه مي بازيد شخصي هستش كه دوستش داريد يا ادعا مي كنيد دوستش داريد  و هزينه اي كه پرداخت مي شه شخصي است كه به تو اعتماد داره و حتي با شما مي خوابه

.
عزيزان من رابطه پايدار بين دو نفر را در فداكاري و فهم و شعور و توجه تعريف ميكنم رقابت تنها لذت شادي اعتماد به نفس رو از بين مي بره درون يك رابطه  درست و پخته رقابت و نبرد نيست اينو حاليتون بشه


افرادي كه دنبالند اشتباه فرد مقابل را پيدا كنند

من اشكالي نمي بينم اگر كسي بارها از من انتقاد كنه كه مثلا آرش چرا خوابيدي و به من نگفتي و منو نگران كردي اينها مي تونه يك انتقاد باشه اما اگر به جهت كمك به رابطه من باشه اما متاسفانه مي بينيم بيشتر افراد اين مسئله را به جايي سوق مي دهند كه بيشتر به عادت عيب جويي كردن تبديل مي كنند اكثر كسانيكه بعضي وقتها كه با من صحبتمي كردند مي ديديم تمام وقت خودشون و ذهنشون درگير اشتباهات سايلنت بودن موبايل اس ام اس بي موقع طرف بوده تا اون ذهن بيمار رو صرف اين كنند تا ارزشهاي كسي رو كه دوست دارند ببينند


افرادي كه فقط راه خويش را دنبال ميكنند

اگر تنها به اين فكر مي كنيد كه همش درست مي گوئيد بدون هيچگونه توجيه و فقط قصد جنگ دارند
فرد مي جنگند و ادامه مي دهد و تا پايانش ميرود و تنها بردي كه از اين جنگ دارد پايان رابطه خودشه .


ول كردن سگ وحشي به جون طرف مقابل

ببينيد وقتي بحث مي كند مانند اين است كه مي خواهند طرف را بكشند كلمات بد و زشت استفاده مي كنند داد ميزنند طرف را هر جور كه دوست دارند خطاب مي كنند و با كله ميروند تو شكمش يا انگار دوست دارند خفه اش بكنند.
شايد شخص مقابل كوتاه مي ايد اما اين برد و وحشت واقعا كوتاه مدت است شما ظرف مقابل را با كينه و رنجيدن پر مي كنيد اما عشق نمي خريد من واقعا جدي مي گم اگر چنين شخصيتي داريد كنار بگذاريد عواقب جبران اين كارها به مراتب سختتر از هر چيز ديگريست.


افراد جنگ طلب

اين شخص كاملا ايراد جو نيست و لي هميشه كاري ميكنيد كه ارزش كار طرف مقابل را خنثي ميكند اين افراد به طور دهشتناكي طرف مقابل خود را كنترل مي كنند من خودم شخصي را ديديم كه در دستشويي به كسي كه مدعي بود دوستش داره زنگ مي زد با ترس اينكه شايد دارد كاري خارج از اصول اجام ميدهد اين افراد  حتي به اشتباه خودشان را پرخاشگر خطاب مي كنند اين افراد تمام كارهاي شما را توطئه و خيانت آميز خطاب مي كنند مثلا به اين افراد شما نمي توانيد حالي كنيد كه عزيز من عمريست من موبايلم روي سايلنت است اگر خدا هم شهادت دهد ان را دسيسه خطاب مي كنند.اين گروه حتي چيزي جر فكر خود نمي دانند


انتقال دردها به شكل مسخره ان

بعضي وقها افراد در رابطه چيزي زجرشان مي دهند و جرات ندارند بيان كنند كه طرف مقابل بزارد و برود و رنج تنهايي برويشان بپرد و بخوردشان.
پس اينها مي ايند در رابطه با يك چيزي ديگر كه نارحت مي شوند شروع به دعوايي مي كند كه در ان حد دادو فريادش نيست
و شما حس مي كنيد صداي اين جنگ مربوط به حقيقت اين مسئله نيست
مسئله جدي جاي ديگريست و دعواها سر مسئله ديگر

افرادي كه نميبخشند

من افرادي ديديم كه نمي بخشند ببينيد اگر مي خواهيد از جهنم درون خود خارج شويد ببخشيد وقتي اين آتيش رو شبو روز روشن مي گزاريد كه اسمش نفرت هست فقط خودتان را زجر مي دهيد شما انرژي به كسي

 مي دهيد كه زندگي و رابطه شما را خراب كرده
يا اصلا كسي تو رابطه اگر به شما بد كرد و شما را رنجانيد ببخشيد و چوم من شخصا مي دانم كه خدا هم گذشته منو نمي توانند عوض كنند اما من احساسم رو مي توانم عوض كنم.


آدمهاي پر توقع

ببينيد افرادي هستند كه من مي بينيم نيازمند هستند و همش نياز به اين دارند كه عشق و رضايتمندي به انها داده شو شما همش درگيريد كه اين ليوان سوراخ را چطور مي شود پر كرد

يك روز توقع دارند شما تمام دنيا را ول كرده بدنبال انها به تعويض روغني برويد و دائم مي خواهند تصميم گيري كنند كه كجا شما را ببينند يا نوع رابطه را حتي تعيين كنند
من خودم به اطمينان و عشق تو رابطه ام نياز دارم اما اينكه اينقدر تشنه باشم كه هيچ زمان پر نشوم داستان ديگريست
توصيه من اين است كه راهي بايد پيدا كردتا ارزشهاي خود را يافت.نه تنها منتظر بود كه امروز كسي كاري براي شما بكند.



آدمهاي راحت

ببينيد تو رابطه بعضيها راحتند اين افراد هم راحتند هم مسئوليت قبول نمي كنند نه چيزي را مي دهند نه مي گيرند اصلا محرك نيستند وانرژي هم ندارند نه اين افراد خيلي غيرقابل تحملند.

 




افرادي كه مي گويند باي

واي خداي من روزي ده بار به دوستم مي گويم اين دوست دختر تو هنوز به انگليسي نمي دونه باي چطور نوشته مي شه اما تقي به توقي مي شود مي گويد باي
عزيزان افرادي كه ترك مي كنند و الكي مي روند و يا قهر مي كنند  نشان مي دهند هيچ توان و شخصيت جالبي ندارند من به شخصه از چنين افراد خوشم نمي ايد كه زندگيمو دست انها بسپارم چه برسد كه فرزندم را به انها بسپارم اين افراد كساني هستند كه در تمام روابطشان همين هستند كه شما امروز مي بينيد.
فردي كه توان ايستادن ندارد و هر هفته چند روز قهره يك شخصي است بازيگر كه شما اگر مي خواهيد شرش كم شود كمي تحملش كنيد فردا خودش كلا مي رودبهانه اين افراد هر چيزي مي تواند باشد حتي صحبت شما در مورد رنگ ماشين دلخواه يا حتي دوستانشان.

تقديم به تو

آرشت




1 comment:

Anonymous said...

چشمانت را ورق بزن
شاید در گوشه ای از آن
مرا به یادگار کشیده باشی
کارت پستال