Saturday, December 26, 2009

دوست دختر فرد متاهل

با درود

ببخشيد من كمي دير آمدم و البته نظرات دوستامو توسط ايميل و آنلاين هر روز مي خوندم
جواب چند نفر كوته فكر رو دوستام دادند كه خودم ترجيح مي دهم سكوت كنم چون اين افراد هنوز فرقي بين يك فرد روشن فكر و انساني كه نظراتشومي نويسد كه بر پايه تجربه است را ندارند 
اما در رابطه تو ازدواج و يا خيانت براي به اون دوست عزيز براي دوستش بايد بگم
بياد داشته باشيد شما نمي توانيد با زندگي كس ديگر و با عشق به سوي جلو حركت كنيد

اين داستان يك شب و رابطه بين دو نفر نيست كه هر دو آزادانه با هم رابطه دارند اين رابطه است كه حتي نمي شود علنيش كرد چون يك نفر ديگه تعهد به شخص ديگر دارد

اين رابطه همه ابعاد و اشخاص رو ازار مي دهد حتي بچه هاي بيگناه مرد يا زن شوهر دار را

اين افراد هميشه بايد منتظر باشند تا معشوقعه متاهل آنها تصميم بگيرد و انها را ملاقات كند و چه درد اور است كه در سال تحويل و روزهاي ديگر نمي توانند وي را در كنار خود داشته باشند يا مثلا اگر هم صداي وي را دارند از داخل توالت يا يواشكي سال نو را تبريك ميگه

بعضهاي به من مي گويند حالا من از زنم بدم ميآيد طلاقش بدهم بيايم با كسي كه دوست دارم ازدواج كنم

من مي گويم نه نميشه

.آمار نشان مي دهد كه اين ازدواجها حدود 100% به شكست مي انجامدو بعد از 3 سال تمام مي شود بعدش كسي كه خارج از ازدواج به رابطه جنسي رسيده چطور امكان داره بعد از ازدواج با شخص مورد علاقه اش وفادار باشدو از همه مهمتر ازدواج سالم از صداقت و درستي در مي آيد نه از خيانت و زندگي ديگري را خراب كردن

.اين شخص دارد به همسرش دروغ مي گويد و اين افراد بي ترديد همه زندگيشان دورغ است پس به تو هم دروغ مي گويد

.اين رابطه با ازدواج بعدش عزيزان زائيده صداقت احترام و سربلندي نيست و حتي به قول همين دوستان مشهدي روي رابطش هم باز نيست و چون معيار صداقت نيست همش با استرس همراه است

.شما ببينيد كسي كه دارد خيانت مي كنيد و وارد زندگي كسي مي شوداگر بچه دارند اينده و ان بچه ها را زندگي خودشان را زيرو مي كنند يك چيزي را فراموش نكنيد شايد فكر كنيد وقتي با اين فردمي خواهيد ازدواج كنيد طرف مقابل مي گذارد بچه هايشان با پدر يا مادر تازه به خانه شما بيايند نه عزيز من من در دادگاه بودم اينهم براي اون افرادي مي گويم كه فكر مي كنند من مي ترسم بگويم طلاق داشتم افراد در دادگاه عوض مي شونداز خودتان سئوال كنيد به جاي رشد صحيح بچه ها آيا حاضريد جلوي رشد شخصيتي انها را بگيريد؟مرد و همسر قديمي مي گويد تو همسر مرا دزديدي اجازه نمي دهم بچه ها را به يغما ببري
ببينيد آن فرد زندگيش را به لب دره برده و بي ترديد شما را روزي مي برد همان مكاني كه همسرش و بچه هايش را برد .اين افراد مسئوليت پذير نيستند خودتان وي را بررسي كنيد.آيا فردي مسئول است؟نه نيست من اطمينان دارم
من بارها در شرايطي قرار گرفتم و وقتي از شخص سوال كردم كه چرا خيانت مي كني ديديم مي گويند چون زنش فلانه و شوهرم فلانه من خيانت مي كنيم

براي مرمت زندگي خود بايد به درون خود زندگي برگشت نه بيرون از زندگي مسئله مشكل را بيرون نندازيد و دله بازي نكنيد.



آرش