Wednesday, December 30, 2009

شريك

كلي ايميل در رابطه ما چطوري بفهميم كي كا را دوست دارد و كي عاشق است سرازير شد

من اشاره كردم اولا زمان آزمايش بسيار خوبي براي عشق مي باشد.

 

از همه مهمتر شما وقتي شريك عشقي خويش را يافت كرديد ديگر اصلا نياز به تفسير اين داستان نيست اينقدر اين داستان واضح است كه نيازي به سوال نيست كه وي عاشق است يا نيست.

 

اصلا نياز به متر و سانتيمتر نيست شخص عاشقي بي شرط است و هيچگونه شرطي ندارد

 

عزيزي به من مي گفت ما با كسي عاشق و معشوق بوديم خانواده وي وقتي فهميدند من جدا شدم از ازدواج با من طفره رفتند آخر من چه بگويم كه هنوز تو دنيايي با يك عده افرادي زندگي مي كنيم كه دوست دارند خود را فريب بدهند زندگي ميكنيم كه هوز نفهميده اسم رابطه آنها عشق و علاقه هم نبوده است انها از محله كشش و عدم اطمينان و تعهد رد شده اند و شايد به مرحله خصوصي هم نيز وارد شدند اما هنوز به مرحله نامزدي و ازدواج نرسيدند يا با توجه به نوشته قبليم به مرحله معنوي و عشقي وارد نشده اند و هنوز منتظر و متوقع هستند كه همه چيز به شكل عادي خويش برگردد

 

من خودم اگر رابطه اي را شروع كنم سعي مي كنم در قلبم را باز كنم اصلا به اين فكر نمي كنم كه طرف در مورد من چه مي گويد من طوري رفتار مي كنم كه شخص حتي فكر كند كه خيلي وارد كليه روابط شدم اما يك مسئله است من هيچ زمان از كارهايي كه مي كنم پشيمان نيستم اين روش فقط آدمهايي كه كمي نامناسب و نا جورند به من نشان مي دهد و زود دست خويش را رو مي كنند تا روزيكه اگر حتي جدا شديم شايد بگويند دارد مي ميرد اما من هميشه زنده هستم ولي با اونا نيستم با كه هستم بماند با آنها نيستم و فكرشان را هم نمي كنم.

 

براي اينكه كسي رو كه واقعا دوست داريد پيدا كنيد نبايد تنها بگوييد دوستش دارم بلكه بايد وي را مناسب و بي نقص براي عشق خود بدانيد



بعضي وقتي ادعا ميكردند عاشق هستند برايشان تعريف اين بود كه تا ابد با هم باشند ووقتي قهر مي كنند و رابطه تمام مي شود بعد فكر مي كنند و احساس خيانت و بي توجهي رو حس مي كنند



واقعا عشق تنها كافي نيست من افرادي را ديديم زماني كه انتهاي رابطه آنها بود با حرفهاي زشت و بي تربيتانه شروع به انتقاد و تهمت و ياد اوري كارهايي كه در زمان حضور انها اتفاق مي افتاد مي زدند

 

اين كار جالب نيست طرف مناسب ما نيست