Saturday, December 12, 2009

تفريح

امروز مي خواهم مقداري جواب كساني كه سو تفاهمي برايشان پيش امده را بدهم ساعت 4 صبحه و همه شايد خواب و من يك جواب كوتاه به يكي از كساني كه برايم مهمه مي دهم بعدش بايد سريع برم سر كار.و بعدا مفصل تر صحبت مي كنم

عزيزي اس ام اس داده بود و يكي كه آره اين نوشته ها از خودت نيست و اينا كار تو نيست
من بايد جواب اين كتاب نخوانده ها و در عمرشان چيز ننوشته ها را با كمي واقعيت نگري جواب بدهم
ببيند هچ دكتري تا كتاب نخواند و هيچ كس تو اين دنيا حتي پيامبرش هم حرف كس ديگر را به نگارش در آوردماداريم يك چيزي علمي مي نويسيم پايان نامه من هم پيرو تحقيق كس ديگه بود اما چون افراد غلمي مخاطب من بودند كف هم زدند من در اين وب لاگ افراد علمي وبا فكر علمي هدفم است نه افرادي كه حتي اسم خود را به سختي مي نويسند.
من مي توانم شما رو بخاطر اينكه هنوز چون يك كار علمي و درست انجام دادهايد ببخشم و برايم روشنه كه شما از دسته افرادي نيستيد كه حتي يك كار تحقيقي كرده ايد
ببينيد كساني كه توي حريم من مي آيند ميبينند من دائم دارم سمينارها و كتابهاي مرتبط رو مي خونم و اگر حتي يك جمله من به يك نفر كمك كنه ولو به هر چي متهم شوم براي من كافيه عزيز من.

اما در مورد اعتياد تفريحي يا جملات كودكانه اين تفريحي است يا نيست
اولا شما بايد بدانيد كه مواد مخدر تعريف تفريح ندارد قربونت بشم تفريح به يك عمل سالم ونشاط اور به نظر همگان است نه رخوت اور و بي حس شدن براي همين ما مكان تفريحي داريم اما شيركش خانه ها در همه جاي دنيا ممنوع هست
فردي معمولا به طرف اين سموم ميره كه مشكل خود ارزشي داره و مسئله اين است اين افراد معتاداني هستند كه مصرف كم دارند بقيه ان اراجيف است شما بايد بدانيد كه اين سوال بايد بشه كه اين كار تفريحه يا براي كاهش استرس و نگرانيه؟اين تفريح چي چيز ميده اخر يك فرد الكلي اگر الكل مي خوره مي گه تشنشه پس اين الكل چيه چرا آب نمي خوره؟ فرد معتاد مي گه تفريحيه !!تفريح؟شنونده صادق باشه گوينده هم همينطور ايا اين دوايي براي اروم شدنم هست؟و  آروم كردن نگرانيهام؟و يا من اين كارو اسمشو مي زارم تفريح چون منو بي حس و سرپوش بروي افسردگي مي گذارد؟

شخص طرف شما نياز داره بدونه چه چيزي رو واقعا نياز داره كه نمي تونه به دست بياره؟پس چرا يك تفريح ازار دهنده داره مگر آدم مي تونه تفريح يواشكي داشته باشه و همسر و فرزندشو و نامزدشو بجزونه؟
شهامت اينو داشته باشه بگه و پيدا كنه كم كم دو چيزي كه از ان فرار مي كنه
ببينيد ما چون معني و غلم تفريح رو نمي دانيم بايد اول بفهميم تفريح ما براي چيه تا بتونيم عوضش كنيم چيزي رو كه نمي دنيم نمي تونيم عوض كنيم
اي افراد بايد رفتار داشته باشند كه موفق بشوند نه و احساس مثبتي بهشون دست بده اما كدوم تفريح در مكان دودزا است كه نتوني فرزندتو دعوت كني امتحان كنه؟ ببينيد با خودتان صادق باشيد و انكار نكنيد شما تا چيزي كه انكار مي كنيد و معناهاي مسخره روي ان مي زاريد معتاديد چون اولين نشانه يك فرد معتاد انكاره.اگر شما كارتونو كوچك جلوه مي دهيد معتاديد.اگر بي اهميت در برابر نامزدتان جلوه اش مي دهيد معتاديد.اگر دو ماه و يا سه ماه بدون اين تفريح زندگي كرديد و تمامش نكرديد اما بعد از سه ما باز رفتيد اين اعتياد با مصرف كمه.

من نمي گويم اين اعتياد ترك بشه اما جايگزين بهتري برايش پيدا بايد كرد.