Wednesday, December 30, 2009

فرد مناسب من

در رابطه با اينكه شخص مناسب ما چه كسي است.
شخص مناسب كسي است كه تنها براي ما خوبه چيزي و كسي است كه وجودش براي ما جالبه نه كس ديگر
بايد اين مسئله رو من اشاره كنم كه اين شخص اكثر وقتها اگر فكر مي كنيد شخصي بي نقص از ديدديگران است 100% خطا مي كنيد يك جاي كار ايراد داره چون شريك روحي من معمولا تنها براي من خوبه و تنها اين منم كه مي پسندم و تنها اين نيستش كه من از لحاظ جسمي بهش وابسته بشم بلكه از لحاظ روحي نيز براي من وي فردي جالبيه و ما چطور تمايل وي به خودمان و وي را تحليل كنيم.
ما معمولا 4 نوع به طرف مقابل كشيده مي شويم يا كشيده مي شوند.

فيزيكي

احساسي

.رواني

.معنوي

فيزيكي كام گرفتن و خواستن رو بوجود مياره و بخش احساسي عاطفه رو بوجود مياره مثلا شده ناگهاني بگيد الهي مثلا فدات شوم يا ...قربونت بشم اين همون قسمتي هست كه احساس شما رو بيدار كرده

از لحاظ رواني وقتي كه باعث مي شود شما دائم تمايل با بودن به طرف داشته باشيد از لحاظ رواني هم

بي ترديد طرف مقابل را شريك خود حساب كرده ايد

و از لحاظ معنوي زماني هست كه شما عشق را در خود داريد و عاشقيد

بارها و بارها كساني رو ديديم كه به من مي گويند من عاشق نميشم من نمي دونم عاشق هستم يا نه و صد بار هميشه ديدم به طرف كساني تمايل دارند كه انها را كمتر و به آنها بي توجه تر هستند.

آدم شريك ما بايد موارد بالا هر 4 مورد متقابل برايش بوجود بيايد چون من با ايمان مي گويم اگر تنها از لحاظ فيزيكي شما حس مي كنيد طرف مناسب شماست و وي به طور فيزيكي به شما تمايل دارد بدانيد كه دوره اش كوتا ه است مردان بلافاصله به زن ديگري كه مقداري لوندي داشته باشد متمايل مي شوند خيلي آسون تر از آنكه تصور مي كنيد من اين كارو بارها توي كارهاي تحقيقي و تجربيم ديديم

اين حس متقابلا بعد از چند تماس جنسي كم كم رنگ مي بازد

چند روز پيش با عزيزي بودم به وي گفتم بارها ديديم آنهاي كه زنان واقعا خوشگل دارند و حتي خوش هيكل به زنانشان دائم در حال خيانت هستند زناني داشتند كه بي ترديد مثل هنرپيشه ها بودند يا مانند مدلها خوش هيكل بودند و حتي زنهايشان معتقد بودند كه از لحاظ جنسي مردشان زياد به انها تمايل ندارد من وقتي به همسرانشان نگاه مي كردم با خودم مي گفتم كدوم مرد آرزوي چنين زني را ندارد چرا؟اما خوب زمان كه گذشت هر جه بيشتر خوندم بهتر فهميديم اينكه اين زنها توسط مرداني دنبال شدند كه بدنبال زنان خوشگل و به قول معروف زن سكسي بوده اند اما آنها را نشناختند

مرداني كه در قدم اول فيزيكي سير مي كنند حس مي كنند تمايل دارند عاشقند و ووو

فراموش نكنيد زمان كه مي گذرد آزمايش عشق ما رو مي شود كه ايا ما عاشق هستيم سالم هستيم ويا عاشمان هستند من هميشه گفتم و توصيه مي كنم كه بگذاريد تا 3 ماه سپري شود تا بين مدعيان و دروغگويان مشخص شود
وقتي مسئله فيزيكي قلب و روح و روان ما رو تحت تاثير قرار نده هيچ چيز وجود نداشته خودتان را خسته نكنيد.

آرش

4 comments:

Anonymous said...

سلام آرش جان . خيلي خوب بود .اين مطلب باعث ميشه خيلي ها به اصل رابطشون دقيق فكر كنند
اما عزيزم اگه شخصي تمام اين حالات رو داشته باشه و در واقع مطمئن باشه عاشق كسي هست كه كاملا براش مناسبه چطور بايد بفهمه كه اين عشق دوطرفه است يا نه؟
و اگر يكطرفه باشه اونوقت تكليف چيه؟

Anonymous said...

سلام بر شما
من واقعا زيبا مي نويسيد زيبا انتخاب مي كنيد زيبا بيان مي كنيد و آدم بي نهايت جذب اين شخصيت مي شه كه چگونه فكر مي كنه و مي نويسه من دوستتان دارم
روي ماهتونو مي بوسم و خسيلي بهت ارادت دارم الحق كه يك جوان ايراني همين كه بداند و اين مطالب را بخواند باعث افتخار ماست
يك مادر

Anonymous said...

مطالب زیبایی بود
اما استاد چه ارتباطی بین این مطلب و عشق من با صدای شاهین فیروزی هست ؟؟
چرا این شعر ؟؟؟؟
نکنه ازش خاطره خوشی دارین ؟؟؟
چرا بهمون نمی گین ؟؟؟
کارت پستال

Anonymous said...

سلام
از شما چه پنهون واسه ما هم جاي سوال بود كه استاد محترم چرا چنين مطلبي با صداي يك خواننده رو ربط داده
ما كه نمي دونيم ربطش چي بود ايشون بايد بگه
اگر خطا نكنم تن استاد كمي به خارش افتاده و ايشون با تمام بد اخلاقي و غدي به دام چاه عشق افتاده
استاد بيا همه چي رو رو كن