Monday, January 18, 2010

خونه/مادر شكاك

مي دونيد براي من كالبد شكافي مسائل و مشكلات بين پدر و مادرها بين خودشان و دخترشان در ايران خيلي جالبه

اولين مسئله را فراموش نكنيم و اين كه ما بايد براي زندگي در يك خانه ما تنهاشرطي كه مي تونيم در اين دنيا خواهر يا برادر يا همسر باشيم همكاري مهر و محبت و دوستيه و حتي ياري به همديگره اگر قراراست ما تو يك خونه جنگ ستيز باشه كه قصه خواهري يا برادري كه ديگه معنا نداره چون هميشه اين داستانه كه اين گروه خواهر برادر به هم محبت مي كنند و هواي هم را دارند ولي خوب چون ما نشنيديم كه خواهر و برادر همش هم رو ميزنند و قاتل هم هستند ما هم نمي تونيم به كسي بگيم از خواهرت دوري كن
مادر آدم وقتي دخترش مي آيد خونه نمي تونه بگه تو دير اومدي چون  با پسر بودي خراب شدي با كسي بودي ديگه سرتو مي برن باردار مي شي

اين حرفاي يك مادر به دختر نه تنها بده بلكه واقعا ويرانگره مادر يا خواهر مواظب باشيد كه هر اتهامي كه به خواهر يا دختر خود بزنيد اين حرفهاي سين جيم از زبون مادر و خواهر چه حتي درست باشه عملا راه رو باز كردن و هل دادن خواهر يا دختر خودمون به چاه هستش اما اگر يكي از مسائل بالا تهمت باشه اين كاري ميكنه كه انگار شما در درون يك فرد نارجكي منفجر مي كني كه ديگه شخص چنان شخصيتش تيكه تيكه مي شه كه شما و حتي خودش ديگر قادر نيست جمع كنه

اتهام به دختر خود زدن و به خواهر خود زدن به مراتب از دوست پسر داشتن و حتي خوابيدن دختر ما و خواهر ما بدتره و اثرش صد برابر بيشتره و ويرانگر تره گفتنش اشتباهه و خطرناكتر از همه است شخص رو منفجر كردن و تيكه تيكه كردن ديگه قابل بازگشت نيست خواهر من بيرون مي خواست بره مادرم مي گفت شماره تلفن دوستاتو بده اونايي كه ميري جاشون خونشون كجاست من زنگ ميزنم

من مي گفتم مادر تو چنين حقي نداري اين اسمش هست دخالت و كنترل و تو نبايد اين كار رو بكني چون نه مفيد هست نه مسئلهاي رو از اين دختر حل مي كنه

من خوبم و سالم هستم و اصلا مهم نيست ديگران چه فكر ميكنند حتي پدر مادرم

و اما رابطه قديمي و جديد چرا من با هيچ زمان دو تا رابطه رو نمي تونم مثل ديگران داشته باشم كه وقتي يكي نيست با ديگري سر گرم باشم و وقتي اون نيست با اين باشم من مثل ديگران نمي تونم با اين وقتي خوابيدم حالا در كنارش حرف از دختر ديگه يا از دور رابطه سردي هم با يك سري داشته باشم آدمي كه اينكار را مي كند فريب مي زنه حتي اگه تلفني اين كارو بكني خانمي و آقايي كه آمار به قول خودش مي گيره كه دوست دخترش يا پسرش چه كار مي كنه و توي جزئيات وارد مي شه كه چه حسي داري با كي سكس مي كني چطور سكس مي كني.

علت ساده است بعضيها بدنبال پايگاه خود هستند وقتي شخصي مي ايد تو جزئيات زندگي من مي گرده و در گذشته خصوصي من مي گرده  مي خواهد اول خودشو شكنجه بده و دوم به دنبال شكنجه من باشه اين گفتگوها كه منو بكشن چون من هات هستم گفتگوهايي هست كه فرد از دردش بدون اينكه بدونه لذت مي بره اين افراد افرادي هستند كه بيمار گونه از شنيدن جزئيات گذشته افراد لذت مي برند در صورتيكه مي دانند چه شكنجه اي مي بينند اما از پرسش و پاسخ روزمره كه اقاي ايكس امروز سر كار با كدوم خانم صحبت كرد دست بر نمي دارندو اين افراد تمايل دارند ببيند كجا مي توانند مثلا شخص را گير بيارند كه حرفش متضاد باشه و حس مي كنند اگه همه جزئيات طرف مقابل از گذشته و امروز را بدانند ظاهرا آرام مي گيرند ولي مطلع نيستند هر چه بيشتر مي دانند سوالات بيشتر دارند و درد بيشتر و نتيجه شكستن تمام رابطه هست و تنها ماندگاري فرد اگر هست براي انتقام گرفتن فهميدن ديگر چيزها و مثل نقطه ضعف نگه مي دارند تا شما را روزي بزنند

اگر كسي كسي را دوست دارد ديگر دنبالش را نمي افته در محل كار فضولي نمي كنه بعد بگه من دوستش دارم

مگه مي شه بگي من اين كبوتر و طوطي  را دوست دارم اما مي خوام بدونم تو شكمش چيه و با كارد همه چي را پاره كنم  ببينم توش شكمش چيه؟

شما در بچگي وقتي آسيب ببيني به اين نتيجه مي رسي كه من اگر بدانم آروم و آسوده مي شم   و يك كوشش بيمارگونه براي كشف واقعيت هستند به حساب خودشان اما اينها فرق دارند ادم شكاك با واقعيت جو فرق داره چون شك و ظن منو رها نمي كنه و حل هم نمي شه و در ابطه مشكل استدلالي پيدا مي شه اين افراد هيچ زمان نمي توانيد براي انها غذايي پيدا كنيد كه سير شوند و كسي كه پاپي من مي شه واسه ديروز بهانه براي بهم ريختن امروز من دارند اين افراد شكاك هستند