Monday, January 11, 2010

عاشق يا معتاد

با درود

چيزي كه ديروز نوشتم بي ترديد شهامت زيادي مي خواست چون بهيچ عنوان براي هيچ كس خوشايند نبود عده اي برگشتند گفتند تو كه خودت در همين بلاگ ايميل يا شايد اس ام اس دريافت مي كني پس شامل مي شوي و هزار يك ايميل كودكانه كه لازم نيست من مسئله را شخصي كنم چون اصلا ربطي به موضوعي كه من نوشتم نداشت من اصلا فلج هستم اما من توانسته ام با خواندن چيزي ياد بگيرم كه حالا داور مسابقات دو بشوم اين چه ربطي دارد من دانسته هايم براي خودم عمل نكرد اما براي شما شايد نافع باشد من ميدانستم  ومي دانم اما قادر نبودم تو مي خواني و با عرضه هستي آن بخش را  كه مي تواني بهش عمل كن.
داستان اينجاست كه كساني كه اعتراض مي كنند اصلا متوجه موضوع نشدند من اشاره ام به كساني بود كه در پشت سر و بدون اطلاع همسر دوست پسر نامزد با فرد ديگري صحبت ميكنند رابطه برقرار مي كنند و شيفته مي شوند و بعد توسط فرد كه سر به زنگها دستگير مي شوند تازه ادعا مي كنند
بي منظوره چون وي در جايگاه فلان و بهمان بوده
وقتي سوال مي كنم چرا با دوست شوهرت رابطه داري مي گويد دوستي ساده است ولي آيا همسر
مي داند نه ايشان مطلع نيست دوست پسرش مي داند؟ نه مطلع نيست. نامزدش مي داند نه مطلع نيست. اما خوب زمانيكه مطلع مي شود شروع مي كند به كنترل كردن به وي مي گويد دانشگاه دوست ندارم بروي دوست ندارم مهماني بروي و نگراني تمام وجودش را بر ميدارد

من وقتي با كسي رابطه دارم اين حق منه كه حس كنم شماره يك هستم و دوست دختر من و نامزد من كسي رو جز من حتي نمي تواند مرد حساب كند
تحسين زيبايي يك مرد ديگر و هنر يك مرد ديگر تا دوست شدن و لاسيدن و گفتگو كردن پنهاني داستاني است كه پيامي دارد كه كاملا مشخص است شيفتگي ما به شخص در تحسين هنر در رابطه با فرد نداريم چون خودمان هنرمند نيستم پس ما عاشق فلاني هستم
اما بارها اين سوال شده كه عشق چيه من عاشق كي هستم و بايد باشم
عشق واقعي چه عشقي است اينكه تو حس و توسط طرف مقابلت به طور كامل فهميده و درك شده باشي و تو هم چنين احساس داشته باشي بنا كردن رابطه نزديك و خصوصي بر پايه راستي و تقسيم خود انسان با توجه به هندل كردن شرايطي كه تقسيم مي كني است من هيچ زمان تا به حال حتي از نزديكترين افراد زندگيم سوال نكردم پدرت چه كاره است چكار مي كنه در آمدت چه است خونتون كجاست و غيره چون شما قراره نيازهاي خودتان را جوابگو باشيد نه عقده هاي خود شوهر و دوست پسر سابق من يا عشق امروز من اگر هر روز علاف من است اين عشق نيست
اما عشقي كه ضد و نقيض است و بر پايه صرف رفتار و روان پايه گذاري شده و هميشه عشق واقعي را دور مي كند مثلا افرادي كه ادا عاشق را در مي آورند شب در خانه شما مي ايستند و آه مي كشند
ببينيد وقتي شخص بد پيلگي مي كند عشق واقعي رو واقعا دور مي كند و جلوشو مي گيرد به اصطلاح من مي گويم طرف معتاده نه عاشق و جالب اينكه خانمها چقدر مي پسندند اما چرا چون گناه دارند و معني عاشق و عشق را نمي دانند و اگر شخص دو روز غيبت كند نگران هم مي شود و اگر ديگر نيايد شما دنبالش مي رويد كه چرا پست را ترك كردي
اين عشق نيست چون معشوقه من روبروي منزل من دائم اس ام اس مي دهد كه من اينجام اين شخص عملا زندگي يك بخش از آرامش مرا از من مي گيرد و اين اصلا قرار نيست تو عشق حتي بهش قدر يك سوزن آسيب ببينيد اين اسمش اعتياده كه ناسالم است و وابستگي است و تحقير و لطمه به عزت نفس است
علت ترس از ترك شدن و تنها ماندن است نيايد بگوييد نه فلاني خيليها دنبالش هستند به عشق نيازي نارد نه عزيز خيلي هم مواد مخدر است اما ما به ترياك فقط معتاديم پس عاشق عزيز خويش را تبرئه از اعتياد نكنيد وي هم حس بكنه جفت خودش را از دست بدهد زندگي تمومه وي معتاده
اين عشق بيش از اندازه نيست عشق واقعي قرار نيست به كسي و شخصي لطمه بزند
شخص معتاد كسي است كه مي ايد مشكل ارتباطي و شخصيتي خودش را دقيقا در مركز عشق قرار
مي دهد اما مشكل رابطه اي من ربطي به عشق من ندارد
كسي كه در نزديك محل كار من و زندگي من مي چرخد آمار محل كار مرا مي گيرد من كجام و از اينطرف و انطرف سوال مي كند چرا نيستم چون عاشق است معتاده به منه و عاشق من نيست در صورتيكه من رابطه ام شايد با وي تمام شده وي هنوز مزاحم من است وي عاشق من نيست وي به من معتاده
كسي كه عاشق واقعي است قبول دارد كه زندگي خودش را دارد و بدون ربط به كس ديگر و معشوق خود
وي به شخصيت و كاركتر خود مي ماند و قدرتهاي خويش را دارد اما به طرف مقابل خود عشق مي ورزد و قبول مي كند دوستش دارد از با وي بردن لذت مي برد تو زندگي خصوصي وي مي رود و با هم همه جور راحت هستند
اگر شما قبول مي كنيد كه زندگي بدون عشق و جنس مخالف امكان ندارد شما معتاديد
شما خودتان را در رابطه اي قرار داده ايد كه مي گوئيد امكان ندارد پايان داشته باشد پس معتاديد
شما فرد را مي خواهيد دائم از تو ماشين ببينيد و بيرون خانه وي منتظر باشيد و به اين يكي و اون يكي آگاهي دهيد كه عاشقيد شما پس معتاديد
اين عشق دارد اعتقادات شما را عوض مي كند پس شما معتاديد
اين اعتياد مانند همه اعتيادات دنياست نوع جنس فرق مي كند مثل همه اعتيادات شخص به نيازهاي روحي و هيجانيش پاسخ مي دهد احساس كامل شدن مي كند و به جهت دوري شدن از هر گونه ترس و حس خوشي
اين افراد حس مي كنند با شخص ديگر كامل مي شوند و بدون آن نمي توانند زندگي كنند اين افراد بي نهايت از تنها گذاشن توسط شما وحشت دارند اين افراد روابط شما با ديگران را نيز تحت تاثير قرار مي دهند
دوست پسر شما وقتي شما رو ترك كرد اما نزاره شما زندگي خود را داشته باشيد اين شخص معتاده
اينكه به خودش آسيب بزند و همينطور به شغلش كه شما را كنترل كند اعتيادش ديگر خيلي بالاست
حالت ناراحتي و فشار بيش از اندازه وقتي شما تركش مي كنيد
عزيزان اين افراد كه دم خانه شما هر شب هستند بزاريد به شما بگويم كه هستند؟ اينها افرادي هستند كه در خانواده اي بزرگ شدند كه يكي از پدر و مادر بسيار سختگير بوده است در كودكي احساس
كرده اند به آنها بي توجهي شده است در هر نوع رابطه زندگي به انها بي توجهي و مورد غفلت قرار گرفتند پدر سختگير يا بسيارعوضي دارند به انها در بيشتر مواقع خيانت شده احساس امنيت در خانه و بچگي نداشته اند بجه يك فرد معتاد و بد اخلاق به اين شكل مي باشد مخصوصا اگر ببينيد مادرش چه زجري مي كشد از زندگي با شخصي به نام پدر .وقتي طفل در كودكي احساس كنه نيازهاي عاطفيش بر اورده نمي شود خشمگين مي شود احساس مي كند تنها مانده و به وي كسي توجهي نمي كنند شخص اين حس تنها گذاشتن احساسي نه فيزيكي هميشه برايش مي ماند و توي زندگي وي مي آيد و رابطه اش را مورد اثر قرار مي دهد و شما وي را با ماشين بيرون منزل رويت مي كنيد