Saturday, July 31, 2010

نظر به يك نامه و خواسته

من هميشه يك كاري كه توي زندگيم انجام ميدهم اين است كه اگر كاري اشتباه كردم بي ترديد حتما اينقدر مرد هستم و بودم بگم من اشتباه كردم و معذرت بخواهم تا به حال هيچ زمان نشده كه قبول كنم فردي هستم كامل و ميدانم و هميشه هم گفتم كه ناقص هستم پر خطا هستم و باز هم خطا خواهم كرتا امروز هميشه گول خوردم و گول خواهم خورد و من كلا شايد افتخارم اين است كه يك بزرگ گول خورم نه فردي كه گول ميزنم .
دوست عزيزي نظري و نامه اي در مورد من به دست من داد و من كمي با خودم فكر كردم و ديديم شايد توضيحي اينجا بدهم و اشاره اي داشته باشم و معذرت بخواهم از اشتباهي كه ميكردم كه فردي را با نظرات ديگران مي رنجاندم چون من هميشه فكر ميكردم من كه اهميتي نمي دهم بزار ديگران هر چرندي از من مي خواهند بنويسند اما من هميشه شايد در نظر نگرفته بودم كه فردي ديگري و افرادي رو چنان آزار دادم كه هم برايم عزيز بودند و هم هستند و اين عزيزان من روزها فكرشان درگير حرفهايي بود كه تنها برداشت افراد از زندگي روزمره ، آهنگي كه من گوش ميكردم بوده زندگي من هميشه در كليات يك جور بوده افراد چيزي ميدانند كه من بهشان گفتم و وقتي چيزي نگفتم خودشان با ذهن خلاق خودشان ميسازند اما مي خواستم به اين اشاره كنم كه خيلي گرفتار هستم ولي از اين به بعد قسمت نظرات رو طوري جلو ميبرم كه فيلترش بي نهايت بيشتر باشه ولي خوب پشت پرده تمام نظرات افراد را خودم ميخوانم ولي درست مانند ايميل شما هر حرفي كه بخواهيد به من ميتوانيد بزنيد من مي خوانم ولي ديگر نميزارم بالا بياييد كه ديگران بخوانند افراد قيمت اعصابشان براي من بيشتر از تمام وبلاگم است و كتابهايم است

شما ميتوانيد نظر خود را در مورد متن من بنويسيد ولي هر چه در مورد من حرفي خصوصي به من توهين ايميل و فحش داريد باز بزاريد من ميخونم اما نميزارم بالا بيايد كه ديگران نيز بخوانند من مطابق خواسته شما دلم خواست جواب ميدهم نخواستم جواب نميدهم خواستم به ايميل شما جواب ميدهم نخواستم نميدهم ولي ديگر متني كه من ببينيم در مورد افراد احساس آنها و اراجيف عده اي و خانم و آقاي كه مي آيد با كلام در مورد چيزي كه علم ندارد دهان خود را باز ميكند و مي خواهد مطابق و فرمت متن من عقده هاي خويش را خالي كنند يعني چي؟
اگر می خواهی بگویی این متن بد است بنویس بد است و استدلال کن که بد است تا از تو یاد بگیرم. تازه آیا تو بیشتر از من زندگی کرده‌ای که بخواهی به من درس زندگی بدهی؟ بیشتر از من جان کنده‌ای ؟.... دیگر چه بگویم؟ کدام جنبه از زندگی و کار نامه‌ات حجیم‌تر وپر بارتر از من بوده؟
من متني نوشته ام، به این چه ربطی دارد که اینطوری القا کنی که به فلان تصنيف و فرد دارد و منظورش تو بوده‌ای؟ ای بابا این تاسف برانگیز است. ممکن است زندگی من به قد نوشتهایم نباشد و نوشت‌هایم جلوتر اززندگی خصوصی‌ام باشد. امااین‌ها نباید باهم قاطی بشود ویک جاهایی مدال مطالعات من رااز سینه‌ام بکنی، تن من ودست‌های خودت را خونین کنی و منظره‌ای زشت بسازی
شما دنبال این می گردی که اسم هر كس در گذشته را کنار اسم من بگذاری تا شبهه خیانت را مطرح کنی. اینها کلک است ....شک ندارم این مطلب را نوشتی تا خودت را بزرگ کنی

عده اي مي آيند ميگويند با اين نوشته ها ما به زندگي خصوصي تو مشكوك مي شويم و ميخواهيم در مورد زندگي و موارد تو بدانيم اما عزيزان من این را با قطعیت می‌توان بگویم که دوست دختر و كسي كه من دوست دارم ، کسی که آن بالا دارد به من توهين ميكند نبوده است و نیست. عشق من كسي بوده و همان است که توی خانه و همه جا كنارم بوده نه فردي كه مينويسد به آن ادبيات من وي را نميشناسم

فردي اومده نظر داده كه (شما آقای شمس یک زندگی جنجالی داشته‌ای و این راباید بپذیری. شاید مثل خیلی‌ها زرنگ بودی که آب از آب تکان نخورد

به نظر اين بنده سر تا تقصيربه هر حال شما دچار عارضه دلتنگی شده‌ام. شايد شما قلب‌تان پوست پیازی شده و الا در زندگی روزمره‌ای که من می‌بینم، کسی تعابیری مثل «رفاقت» را تا این اندازه جدی نمی‌گیرد. سلام و احوالپرسی و احترام متقابل. راضی هم هستند. البته بدشان نمی‌آید اسم این رابطه را رفاقت خيلي نزدیک با من بگذارند، اما همه می‌دانند زیاد جدی نیست و کمبودی هم حس نمی‌کنند. انها هميشه در زندگي و رفاقت اجازه دارند از یکدیگر متوقع باشند. شما دچار این ضعف یا امتیاز هستید که به این عوالم خیلی حساس باشید، حساسیتی که تا امروز ابزارتان شده برای کارهایتان به هر حال شما تا پایان عمر به این حسرت خواری محکوم هستید
نه عزيز من اگر من آرش هستم ميدانم همه چیز ما بیرون خانه و با هم بود. پس هر آنچه بود در همان کوچه و اطراف بود. حالا اینجاست که رفاقت می‌شود بزرگترین حکم. یعنی وقتی زندگی می‌رود تو کوچه، اصل و زندگی تبدیل می‌شود به رابطه. رابطه با رفقا .رفقاي كه هر كس جور ديگر برداشتي از ما زندگي ما ميخواهد داشته باشد و از شنيده هاي ما و حتي سي دي و علاقه هاي ما
از من خنداندن ديگري بر نمي ايد طوري نيست خودم هم زياد نميخندم من ميدانم چه ميگويم و چه مي  نويسم و اينقدر در مورد تيراندازي به افراد با سخن مهارت كسب كرده ام كه كنون مي توانم در ميان توده اي از پرندگان كه آسمون رو سياه كردند طوري تيراندازي كنم كه به هيچ كدامشان نخورد دليل عدم مهارت من نيست ولي مي توانم طوري هم بنويسم كه اگر شليك كردم به هدف بنشيند و فقط پرنده من از سخن من احساس تير كند
این حرف‌ها نمی‌تواند به من کمک کند و متاسفانه گاه نظرات حالت عصبی و بی‌ادبانه پیدا می‌کند که ناشی از بی‌منطقی نویسندگانش است اما من سال‌هاست که بی‌ادبی‌ها را فراموش کرده‌ام. برخی از این منتقدهاي نظرات، در تاریکی ایستاده‌اند و در شرایطی که من در روشنایی‌ام، دارند با من حرف می‌زنند. همه چیز من را هم می‌دانند، گویی بغل من هستند اما من آنها را نمی‌شناسم پس اين چه بازي است كه من دارم با قسمت نظرات براي ديگران و نه خود پياده ميكنم
کسانی که من را دوست دارند، دوستم داشتند و پایم ایستاده‌اند ومن هم می‌فهمم که چه کسانی دوستم دارند و پایشان می‌ایستم. می‌دانید به نظرم من نمره 20 خودم را در زندگي گرفته ام بيشتر از اين سهم من نيست و نبوده من قدري كه ديگران خوشبخت بوده اند خوشبخت بوده ام و قدري كه ديگران درمانده من هم بوده ام واز هيچ كارم پشيمان نيستم و نبودم منت وقت و عمرم و پول هم به سر كسي ندارم من از دادن همين چيزها خوشبختي رو به دست آوردم ادمي كه منت اين چيزها رو توي رابطه ميگذارد هميشه درمانده تنها مي ماند

چون هنوز الفباي دوست داشتن را ياد نگرفته اند و اعتياد دو معتاد را سالها به هم و ترك اعتياد يكي در زماني با مواد فروش ديگر را به حساب شناخت خود از عشق و علاقه نزاريد عشق و دوست داشتن با اعتياد و داستان مواد فروش و معتاد چه 8 ساله و چه 10 ساله رابطه اش منت گذاشتن نيست ما كي ميخواهيم يكبار آب به صورتمان بزنيم و ببينيم از اين طرز زندگي آخه اگر چيزي در مي امد خوب يك طوري ميشد

اصلا نياز به تن و لوندي هم نيست اينقدر انسان موفق و و خانم ديديم كه بدون رفاقت در محيط كار به همه جا رسيدند كه حاضرم ليستشان كنم اراجيف رو هر بچه اي ميتواند بزند
خلاصه :نظر ميزاريد منت به سر من ميزاريد من ميخوانم از خط اول تا اخر ولي ديگر جنبه عمومي به آن نميدهم و كسي نميتونه نظر كس ديگر را بخواند جز من و تنها زماني چاپ مي شود كه تنها و تنها در مورد متن باشد ولو اينكه 3 تا نظر باشد مرا بس بقيه را تنها من ميخوانم تا عزيزم آزرده  نشود

18 comments:

Anonymous said...

سلام ممنون از نوشته ی زیبا و منطقیت. خیلی جملات زیبایی بکار بردی به خصوص مثالی که در مورد تیر سخنانت زدی. واقعا تصمیم درستی گرفتی که فقط نظرات مربوط به متن رو بذاری. مطمئن باش اون اشخاص بد طینت اینطوری کمتر اراجیف میگن چون اکثرا، اون مطالب رو به قول خودت فقط برای بزرگ کردن خودشون ونیز خراب کردن تو می نویسند. و وقتی بدونند شخص دیگری جز خودت اونها رو نمیخونه دیگه تلاش بیهوده نمی کنند. مرسی آرش جان
با آرزوی بهترینها برای تو

جادو

Anonymous said...

آرش
بي نهايت زيبا نوشتي ما تو رو به شكارچي ماهر بودن در سخن قبول داشتيم مهندس تو واقعا قشنگ و
بي نهايت ساحرانه سخن ميگي
چشم استاد ما هم ملاحظه ميكنيم با شما موافقم
فرزين

Anonymous said...

سلام
خیلی کار پسندیده ای می کنی واقعا
چون اینجا کمی محیط علمی تری می شود وتبادل اطلاعات بیشتر صورت می گیرد
البته راست می گی خیلی اعصاب ها بهم ریخته و داغون شده چون کسانی که هدف لطمه زدن داشتن که خودشون لطمه نمی خوردند فقط اسیب می زدندبه عنوان ناشناس می امدند هر حرفی که لایق خودشون بود می زدند یا می امدند خودشون را به عنوان کسی که باشما رابط داره جا می زدندوتنهاخود شما این تشخیص را می دادید که راست است یا دروغ و خواننده ها فقط گیج می شدند یا کنجکاو یامشکوک.... یابه هر حال وبلاگی که هدفش مشخص است کمک به دیگران است که شما بارها بهش اشاره کردید می دیدید تبدیل به یک محیط جنجالی شده بود که چه کسی به ارش نزدیک تر است و در نهایت این کفش بلورین سندرلا پای کدوم دختر خوشبخت در این شهر می شود چه حرمت ها که ریخته می شد چه تهمت ها که زده می شد که ته ان چی در بیاد...
به هر حال کار خیلی خوبی می کنی خدا همیشه پشت و پناهت باشه در تمام راههایی که در پیش داری موفق باشی
مهشید

Anonymous said...

نوشته بسيار زيبايي بود دقت كرديد جناب استاد شما بي نهايت وقتي حرف دل مي باشد بي نهايت خودتان كلامتان زيباتر ميباشد
اطاعت مي شود ديگر با كسي دعوا و توهين نميكنم تا شما كلامي شيواتر داشته باشيد ولي امكان دارد كه هر چه به شما خواستيم بهصورت نظر بگوئيم شما ببينيد
مرسي از نوشته زيبايتان

Anonymous said...

آرش جان همه ی ما همش در مورد تو حرفهای بد زدیم و تورو بخاطراون دوست دختری که داشتی مسخره کردیم ولی باور کن همش تقصیر این شبنم وراج و جفنگیات فرزاد لوده بود آخه وقتی تو سکوت کردی و در مقابل ک.پ. حرفی نزدی خب ما هم خبرگزاری شبنم رو باور کردیم دیگه. همه مارو ببخش اگه بهت توهینی کردیم

Anonymous said...

بـرای اینکه جام شراب زندگیتان همیشه لبریز ازعشق باقی بماند، میـبــایست زمانی که حق با شما نیست، خطایتان را بپذیرید و زمانی که حق با شماست، سکوت اختیار کنید

جادو

شبنم said...

خيلي خوب
مثل اينكه خيلي جدي هستيد
نظرات ما رونمي زاريد بالا بياد
خوب زور تو چربيد استاد نازنين ما گردن نهاديم بر قدرت شما

فرزاد said...

جناب شمس
با اين كارتون تمام زيبايي اين قسمت نظرات رو از بين برديد ما اگه به يك خانم كه قبلا اسمش رو ميبردم به جاي اون حرفها بهش بگم خانم محترم اين هم جرمه نمي زاري بالا بياد دو روزه ما همش نظر گذاشتيم خودت خوندي خنديدي ديگران هم بزار شريك بشوند

Anonymous said...

واقعا ممنون از اینکه کامنت هارو چک می کنین و می زارین
بعضی از این ادمهایی که اینجا میومدن ملاحظه هیچ گونه ادب و شخصیت و نمی کردن و از روی حس حسادت یا دشمنی هر چرندی و می نوشتن
منتظر مطالب بعدیتون هستیم

Anonymous said...

از وقتی کامنت هارو نمی زاری خیلی بی مزه شده وب لاگت ادم حال نمی کنه بیاد بخونتش
بابا بی خیال شو حالا هر کی یه چیزی می گه دیگه
تو که می گفتی اهمیت نمی دی دیگران چی می گن و برات مهم نبود حالا چی شد یهو حساس شدی
بی خی خی بابا بزار بخونیم حال کنیم
کلی می خندیدیم

Anonymous said...

shoma junevar ha berid be khodetun va shakhsiate maskharatun bekhandid ravani ha

Anonymous said...

فکر نمیکنم کسی جز شبنم و فرزاد که همیشه کاسه داغتر از آش بودند دلش بخواد نظرات همه بالا بیاد. لازم نیست شما دو نفر با اسامی مختلف و یا ناشناس نظر بذارید که کامنتها همه بالا بیاد. استادعزیز تصمیم درستی گرفتید به همین رویه ادامه بدید. ما میخواهیم به مطالب شما توجه کنیم نه اینکه با اراجیف این افراد کلا از اصل موضوع پرت بشیم

غزل said...

عدالت حضرت علي را رعايت ميكنيد و شمشير از رو بسته ايد
نظري بر خلاف ميلتان را نمي گذاريد بالا بيايد اما خوب هر كي ميخواد به هر كي فحش بده شما بخونيد بهش فحش ميده و شما حرص بخوريد
اما كارتلن درست بود ولي ما اينجا دردو دل ميكرديم اما مشكل اين بود فراتر از اين وبلاگ بود و خيلي بخاطر فردي شما رو حتي توي مهمونيها مورد لطف قرار مي گرفتيد اما خوب خدا رو شكر كه اين كار را كرديد ولي دقت كرديد زماني كه خودتان روزمره مينوسيد چقدر زيبا از كار در مياد
مرحبا بر شما

Anonymous said...

من حيرونم و دوست دارم اين آدم كه اينقدر قشنگ صحبت ميكنه رو روزي ببينيم
چقدر زيبا تشبيه ميكنيد شما كاش كتابي از زندگي خودتان بنويسيد من قول ميدهم در زمان نقل احساست و ماجراهاي و حستان بي نهايت زيبا بشود مخصوصا داستانهاي عشقي خودتان و كساني كه با انها معاشرت داشتيد
و شايد پايان عشقتان شروع و تمام شدنش زيبا باشد

Anonymous said...

استاد عزیز حالا که اوضاع اینجا بهتر شده و معلوم هم شد که شما هنوز عشق خودتون رو دارید و درست عشقتون رو میشناسید حالا که همه فقط میخوان به نوشته ها توجه کنند پس شروع کنید . مثل مدتها قبل , قبل از شروع اون تهمتها که بسیار با انرژی مینوشتید دوباره بنویسید و چه زیبا از احساساتتون مینویسید

Anonymous said...

استاد عزیز........نه.....ارش عزیز.....شما خیلی دیکتاتور هستید .........میدانستید ایا؟؟؟؟؟؟؟؟

Anonymous said...

salam.aghaye shams mishe dar morede ahamiate rezayate khanevadeha dar ezdevaj benevisid ke aya aslan mohem hast ya na?agar dalayele mokhalefat gheire manteghi bashe che bayad kard?

Anonymous said...

چه مهربان بودی وقتی دروغ می گفتی