Monday, July 05, 2010

خانم محترم

من هيچ زمان توي عمرم چيزي را شخصي نكردم در رابطه با وبلاگم ولي بزاريد يك  چيزي رو اين بارشخصي كنم

در رابطه با نظرسر تا سر توهين از يك شخص با تقليد از نوشته من در رابطه با پيش از تولدم  براي اولين بار با وجوديكه تا امروز سكوت كرده بودم و ابدا توضيح نداده بودم بايد بگويم اول شما به من بگوئيد شما كه عاقل هستيد براي من تعريف كنيد چطور فهميديد نوشته هاي من همه دروغ و تمام كساني كه ميخوانند ابله و بيكار هستند ؟
با عرض تاسف ميگم كه هر چه به دلت و تصوراتت و به ذهنت آوردي گفتي ولي باور كن من از شما تا به حال يك كلام بد نگفتم ونمي گويم 
من جوابي واقعا به شما ندارم بدهم ولي بيائيد قبول كنيم و بدانيد من هر چه به خواهرم و مادرم بگويم از حق يك برادر و فرزند در حق آنها بهره ميبرم و از سهم خودم ميگم  شما كه به مرده خواهر و مادر من توهين كرديد  شما از كدام سهمتان به آنها توهين كرديد ؟صاحب كدوم مسلك و ايمان هستيد كه به مرده توهين ميكنيد؟
من كي و چه وقت بياد مي آوريد به شما و خانواده محترم شما كوچكترين بي احترامي و توهين كردم كه شما كرديد؟نگران احساس من به خواهر و مادري هستيد كه ميخواستيد از گور درشان بياوريد هستيد؟بارها به كرات گفتيد من از خواهرم متنفرم من به عنوان يك برادر حق دارم و از حق خودم گفتم شما چه حقي داشتيد توهين كرديد؟
من ابدا دوست ندارم جواب شما را بدهم ولي به نظر شما با اين جملات به كار رفته توسط شما  آياحلب دستم كردن و حلب به گردنم كردن به تمام جواهر كلام شما ارزش ندارد؟
مدعي هستيد كه یاد گرفتم که مردها همشون هرزه ان چه بی سوادش و چه باسواد دنیا دیده اش؟من با شما موافقم اما چرا هنوز از گير يك هرزه رها نشديد به دوست من نوشتيد  كه اكنون دوست پسر خودتان را داريد؟آيا اين جمله هم دروغ است ؟و شما نگفتيد؟ چرا جنسي كه هرزه هست دوريشان را تحمل نميكنيد؟ولي خوشا به بختياري شما سرعت شما مرا حيرت زده كرد من با تمام صفاتي كه برايم نامبرديد توي عمرم قدر انگشتان دستم با كسي رابطه نداشتم و بارها گفتم در اينجا هر كس جز اين باور داره با دليل و نام بگه من سرو پاشو طلا ميكنم
و اما بارها تكرار كرديد كه من پشت دوستم قايم شدم اما من پشت دوستم قايم نشدم منو ببخشيد ولي با كمال گستاخي ميگويم كه من ابدا تمايلي نداشتم ديگر صداي شما بشنوم و با شما همكلام شوم نمي خواستم اينو بگم چون من با مسائل اخلاقي سرو كار دارم علتش مشخص بود چرا ؟ چون شما بقدري اون شب دروغ بافتيد و تحويل اين و آن داديد كه واقعا جاي براي هيچي باقي نذاشتيد چطور اون شب پشت تلفن به اينور خط ،به اطرافيانتون اينقدر دروغ گفتيد من از همه معذرت ميخواهم شما حتي به دوست من گفتيد كه شخص طرف پشت تلفن مشخصات تن منو داده ؟شما حيا نميكنيد؟شمايي كه منو دروغگو ميدانيد وشمايي كه عاقليد و متولد شديد كه اصول اخلاقي با شما دنيا اومد و با خيانت من از دنيا رفت چطور به همه و من و اطرافيان خودتون دورغ گفتيد ؟ و برخلاف انسانهايي كه اينجا به قول شما بيكار و ابله هستند و شمايي كه مدعي هستيد من اونقدر کار و مشغله فکری و کاری دارم که وقت برای این جور کارهای بیهوده ندارم چون زمان من برام باارزش ترین چیزه 
  با تاكسي تلفني بدنبال بيرون كشيدن خواهر و مادر من از قبر به قول خودتان بوديد و توهين به پدر من كرديد و تنها و تنها داد زديد و نفس كش طلبيديد من چگونه توقع داشتيد من با شما همكلام بشم وقتي شما تنها و تنها بي احترامي را شيوه خود كرديد نه به من به همه كس شما به همه دروغ گفتيد حتي به خودتان و اگر روزي شما پاي اين كار را نخوريد من تمام ادعاي شما را قبول دارم و قبول ميكنم اين دنيا هيچ قانون و حساب كتابي ندارد
 فردي كه در اين قايق با شما همراه بود از ديدين شما طفره رفت آيا فكر نكرديد چرا اين كار رو كرد؟اصلا تامل كرديد چرا از ديدن شما طفره رفت و شما رو نديد؟چطور؟چگونه؟
از بدي و خيانت پدر من و دوست من گفتيد ولي بزاريد توصيه اي از من بد داشته باشيد هر كس به زن خودش خيانت ميكنه چه پدر من و چه دوست من تنها و تنها به زنش مربوطه حتي نه به فرزندش كه من باشم مربوط نيست وقتي به من مربوط نيست و به فرزند ش مربوط نيست يعني به هيچكس ديگه هم مربوط نيست
منو ببخشيد ولي من در زندگيم  نه تنها هستم نه  كشيك شما روكشيدم و سربلندتر از هميشه هستم  از وقتي كه برگشتم ونه من خونه شما رو ياد دارم كه كشيك شما روبكشم قبلا گفتم مگر قبل از اينكه شما باشيد من خودم را حلق آويز كرده بودم ؟كه اكنون احساس سر افكندگي و از تنهايي زار بزنم؟


 ولي از همه مهمتر  من چنين شخصيتي ندارم كه دنبال كسي بيافتم  من آرش شمس هستم هموني كه از يك خانواده معمولي با 100 دلار دنيا رو گشت و داره ميگرده و درسشو خونده و تصورتان اشتباه است منو از يك خانواده معمولي خطاب كرديد چون من از يك خانواده معمولي هم نبودم من از خاك بودم و از خاك پاشدم  به همه جا رسيدم پس افتخاراتم را به رخم نكشيد همه  كس ازكلام من و سخن من و از زندگي من آگاه هستند وتنها و تنها شما اين صفات بد و توهين آميز را به من ميدهيد چرا؟فقط توي دنيا شما چرا چنين ميگوئيد ؟برويد نوشته هاي خود و مرا به  اطرافيانتان نشان دهيد كمي شهامت مي خواهد؟ يعني اين همه آدم درتمام روز بودند و با من بودند همه ابله بودند ؟اون خانمي كه مرد در حسرت گفتن دوست دارم من ابله بود؟اون همسرخيانت ديده و تحصيلكرده من ابله بود و تنها و تنها شما چهره واقعي مرا ديديد و از كلامتان عنايتي نصيب من شد كه تنها شما گفتيد.
من مديون شما نيستم چون با زندگي شما و احساسات شما بازي نكردم خودتان بهتر از هر كسي ايمان داريد و كاملا داستان را ميدانيد
 نه خانم شما مقصريد به علت توهين به خانواده من.بعلت توهين به مني كه هنوز شما را شما خطاب ميكنم نه تو
  بزاريد با هم صادق باشيم شما معتقديد من دروغگو هستم،نامرد هستم،پشيمون هستم،خيانت كار هستم،از خانوادم متنفر هستم،در حق زن و بچه ام و دوست دخترم ظلم كردم من حاضرم همه اينها روبنويسم و دستتان بدهم ولي شما هم نبايد توهين ميكرديد شما اگرمن به مادر شما توهين ميكردم چه ميكرديد؟از من توقع چي داريد؟

39 comments:

شبنم said...

خانم ك.پ
متاسفم
واقعا جز شرمساري چيزي نميتونم بگم هدف من اثبات اين بودش كه در صورتيكه تمايل داشتي همه چيز رو با مدرك و دليل براي هر كس و هر جا ثابت كنم
عزيزم بد نوشتي معلوم بود عصباني بودي ولي چرا تو زندگي خصوصي مردم را مطرح كردي تو آيا منو ابله ميخوني؟همه ابله هستند؟دستت درد نكنه عزيزم تو حتي با اين كلام نذاشتي يكي به ارش بگه ببين تو هم مقصر بودي
آرش هيچ زمان از تو يك كلمه بد نگفته اما معذرت ميخوام خيال بافي كشيك دم خونه و الافي تو و شرمساري هم ديگه براي كساني كه ارش رو ميشناسند نماينگر اين بود كه نگارنده خيال باف هم هست اين آدم به گفته خودت اگر حرف خودتو فبول داري چشم روي بچه اش جاي جاش بست چطور كشيك تو رو ميكشه؟
كدوم تماس رو با تو گرفته؟پشيموني چيه؟كي عزيزم قربونت بشم كسي پشيمونه كه كاري كرده ادم بخاطر فكر اشتباه تو كه پشيمون نميشوند
چرا ميايي توهين ميكني تو كه ميگي ليسانس هستي؟فدات بشم خداي تو چطور خيلي زود همه چيز رو به تو نشون داد ولي به تو نشون نداد كه ادمهايي كه تو ديدي آرش نبودن و هر وقت از طرف من وكيل ايشونو كه ديدي لطف كن يك سنگ بزن به ماشينش و سرش بعدش بيا اينجا بگو برين سرش رو ببينيد و يا شيشه ماشينش رو ببينيد من شكستم
قربون خواهرم بشم
تو رو خدا كمي پخته تر بنويس و اعتراض كن چيزي ننويس كه همه بخندند به خدا من چون دوست دارم ميگم
اون خانم هم كه مرد شبي مست بود به من زنگ زد و گريه ميكرد به من گفت آرش كجاست؟من گفتم نميدونم رفته انگليس يا فيليپين
با وجود مستي بقدري از صفات آرش به من پشت تلفن گفت و خواست من پيداش بكنم اون با سه سال به خودش تو مستي اين حرفها رو نزد كه تو ميگي نگو فدات شم تو خطا كرديتو تند رفتي و قضاوت كردي تو ميتونستي خوشبخترين زن دنيا باشي من اينو قسم مي خور

فرزاد said...

خانمها و اقايان بفرمائيد اين دقيقا جمله خانم ك.پ هست كه معتقده مردها هرزه هستند و آرش دقيقا جمله ايشون ر ديشب ا براي شما گذاشت و من براي شما جمله متناقص اينكه وقتي آرش ميگه انسانها بخاطر حرفشان انسان هستند بخوانيد

آره من دوست پسرمو دارم و خيالت راحت باشه كه مث تو شارلاتان دروغ گو نيست و از همون اول حرفشو رك به من مي گه ادعا نمي كنه كه بعد تو زرد از آب در بياد

عزيز تو بدون مرد ميميري اماخوبه با اين ديونه كرماني چنين كاري باهش كردي كه از هر چي زن و دختر متنفره و دنبال هيچ كس نه ميره نه رفته
بخون آرش چگونه برايت نوشت ياد بگير چطور مانند يك تحصيلكرده كلام بگي فرق تو وقتي ميگم كله خرابي همينه نگران نباش ما همه جوابهاي تو رو شبنم بدون كم و كسر براي ما ارسال ميكنه
چرا به شبنم توهين كردي ؟ولي همه شخصيت ايشون ضد و نقيص هست خانم شما همون زمان با موبايل ديگري جر موبايلي كه با خود مي آورديد با ديگران و عابدين و حسن و حسين در تماس بودي مردم كه كه مثل اون كرمونيه خر نيستن
منو ببخش كسي پژوي سفيد توي ما نداره كه فرصت كنه بياد دنبال تو و تك بزنه ديوانه تو ميخواهي دهن اين شبنم سرويس بشه اينقدر بي تربيتي به آرش نكن به خدا هر چي تو بد ميگي اين شبنم ميره به آرش 100 تا سركوفت ميزنه كه ببين كي بود ببين چي بود؟ديوانه آرش به تو خيانت نكرده بود يك تصادفي بود كه هر يك قرن سر يك كرموني غد و مغرور ميآيد باور كن روش فشار نيار اين شبنم از اين شرايط آرش داره سو استفاده ميكنه به خدا آرزوشه اين معتاد بشه ولي به اين خانم راه بده تو هم بدترش نكن تو بيا دست روي قرآن بزار كه آرش به تو خيانت كرده من بي ناموس باشم به تو يك 3000 دلار ندم .ديوانه به مادرش فحش دادي دوستش رو پخش گذاشته بوده مي شنيده خود ش به من گفت كه شايد عصباني بوده كردك

Anonymous said...

خانم؟شارلاتان؟دروغگو
از شما به عنوان يك مادر التماس ميكنم دوباره نوشه جوابيه جناب شمس و ادبيات كلامي ايشان را به شما معشوقه اش عاشق سابق دشمن امروز و هر چي هستيد بخوانيد

Anonymous said...

arash rabeth khudesho darh magar neveshth pish tavalodo nakhondid
ham eshtebah mikone to agar doste khudeto dari va az arash behtarh to toih rabetat sabet bash va arash ke divanh nist agar to dost pesar dari arash eshghe khudesho pida kardh pas mibini ke khuda chetori javabe to ro dadh avazesh arash mesle to ba eshghesh raftar nemikonh va hormate rabetasho negah dashth ke hazer nabodh javabe to ro bedh in khudesh behtarin dalil baraih dorosti an hast.

Anonymous said...

من که باور نمیکنم استاد عاشق این خانم ک.پ بوده . من فکر میکنم شما همه اشتباه میکنید . مگه استاد توی متن ننوشته که من با احساسات شما بازی نکردم و خودتون کاملا ایمان دارید و داستان رو میدونید
منظور استاد کاملا واضحه که خود ک.پ هم میدونه هیچ رابطه احساسی بین اونها نبوده . منکه ایمان دارم عشق استاد شخص دیگری بوده

شبنم said...

ببين ك پ عزيز من فقط ميخواهم به تو ثابت كنم اگر سر پياز نيستم ولي به راي بزارم فقط استدلالات خودتو بببين چطور تحليل ميكني شماره
اول از همه مي گي
یاد گرفتم که مردها همشون هرزه ان چه بی سوادش و چه باسواد دنیا دیده اش؟
اما باز ميگي
اره من دوست پسرمو دارم و خيالت راحت باشه كه مث تو شارلاتان دروغ گو نيست و از همون اول حرفشو رك به من مي گه ادعا نمي كن

اخه اگه ياد گرفتي عزيزم پس اين حرف چيه اگر هم دروغگو هستي و با تضاد هاي شخصيتي هستي پي هوشيار تر باش
دوما شما ميگوئيد كه
من بچه نيستم اقا ارش از تو هم بيشتر حاليمه فكر نكن با سر از اين چرچيل بازيهات در نمي يارم

ولي باز ميگي
چون اونها فکر می کنن که خیلی زرنگ هستند با اینکه جلوی دیگران وانمود می کنن که زرنگ نیستند

آخه تو كه ميدوني ادمها زرنگ نيستند و بچه نيستي چطوري يك مردي رو كه مدعي هستي باهش 3 ماه صميمي بودي و منت سرش گذاشتي فرصت دادي دوست داشته باشي نشناختي؟يا تو اونو خيانت كار شناختي يا اهل اين كارا نبود بعدش راست ميگه ما اين آقا رو 10 ساله ميشناسيم چرا و چرا تنها تو اينو ميگي آيا فكر نمي كني واقعا با همين آقا كه الان هستي ميخواستي باشي؟و اين تو بودي كه به آرش خيانت كردي چون تو هنوز و هنوزه يك مدرك معتبر و محكمه پسند براي خيانتي كه كردي نداري تو بودي خيانت كردي تو بودي به همه دروغ بستي و انساني رو كه توي عمرش تا به حال حتي به يك زن و دختر نگاه نكرده بود فروختي آبروشو و حيثيتشو حتي اومدي از كوچكترين مسئله خصوصي زندگيش گفتي كه تو ميدونستي نه كس ديگر شرم كن روزي مي ايد به تهمت نا حق گرفتار ميشي اون روز ياد آرش بيفت كه چطور با زندگيش و آيندش بازي كردي آيا نميدوني آيا شب كه ميشه خوبيهاي آرش به يادت نمي آيد آيا يادت رفته چقدر من بهش زنگ ميزدم التماس ميكردم بيا وقتت تموم شد و تو نفهميدي واست چه كرد ميدوني ك پ عزيزم تو ثابت به خدا كردي لياقت نداري كسي برات كاري بكنه همون سزاواري كه به قول خودت كسي بياد بهت بگه من ميخوام باهت سكس داشته باشم و تو بگي مردي اما اين انساني كه همه چيزشو باخت تو لياقت نداشتي بفهميش وموضوع تو خصوصي هم نيست من براي آرش تولد ميگيرم تمام افراد و كساني كه اونشب بودن ميارم همه با هم يك نظر بگن تو اشتباه كردي حتي همونهايي كه تو فكر ميكني آيا شهامت داري همه اون آدمها بروي تو تف بندازند؟شرف داشته باش وجدان ميدوني چيه اگر تو ثابت كردي همه مهمونها روي من تف بندازند
ك.پ عزيز وجدان چيزي هست كه تو نداري ببين آرش بدخواه كسي نيست
صداتو خود ارش شنيده كه ميگفتي از قبر ننه و اون خواهرشو در مي ارم هم دوستش شما يادته دوست ايشون چي گفت به شما؟
خانم بگيد عصباني بودم بگيد شوكه بودم خدا شما رو ميبخشد ولي دروغ نگيد زر زر اوني ميكنه كه كه به مرده يك آدم توهين ميكنه و همه دروغ مي گويند و بدن تنها اون درست و خوبه

Anonymous said...

شبنم خانوم شما اول لطفا خفه شويد به شما مربوط نيست نه سر پيازي نه ته پياز و دائم مي ياي حرف مفت مي زني من با امثالي مث تو كاري ندارم چون تكليفتون از همون اول معلومه تو بابت بدبختي هاي خودت شرمسار باش
دوما اقاي شمس شما اگه جربزه داري ادعا مي كني كامنت منو پاك نمي كردي
پس اين همه شعار نده من به كسي توهين نكردم و اون دوست ابله تو هر زر زر مفتي كه كرده بهتره بره به كثافت كاري هاي خودش برسه تو اگه يه خائن پست نبودي اون شب با اون همه ادعاي عاشقيت ثابت مي كردي كه خيانت نكردي پس رفتي مث يه ترسو قايم شدي
من اگه داد كشيدم اين از ته قلبم بود چون تو كاري كردي كه من و واقعا شوكه كردي و من مث يه ادم رو دست خورده شده بودم
دليلي نمي بينم برات بازم توضيح بدم اما اين يه مسئله خصوصي بود و لازم نيست تو بياي تو صفحه ات جار بزني اگه مي خواي جار بزني كامنت هاي منو هم بزار فقط خودت قال و قيل و گريه زاري نكن
من بچه نيستم اقا ارش از تو هم بيشتر حاليمه فكر نكن با سر از اين چرچيل بازيهات در نمي يارم در ضمن به اين شبنمه بگو خفه شه و خيلي بهت علاقه داره كسي با اين مسئله مشكل نداره اما در صحبت هاي خصوصي من دخالت نكنه و احترامشونگه داره
اره من دوست پسرمو دارم و خيالت راحت باشه كه مث تو شارلاتان دروغ گو نيست و از همون اول حرفشو رك به من مي گه ادعا نمي كنه كه بعد تو زرد از اب در بياد جناب شمس
در ضمن به شبنم خانوم بگو كه به موبايل من زنگيدي و ساعت 11 شب با 206سفيد رنگ دم خونمون بودي
برو بيچاره خودت فاتحه خودتو خوندي خيلي وقته

Anonymous said...

جناب شمس
اين خانم چي ميگه؟مطمئنيد ايشون فرشته بودند كه روي زمين هستند منظورتان خاطر جمع ايد كه فرشته عزرائيل نبود
بنده خدا تو ميايي شبنم رو با اين دختره به قول فرزاد دانشمند عوض ميكني
خانم محترم دم خونه شما شلوغه
آرش نوشته من خونه شما را ياد ندارم و بعدش مگر ما آرش رو نميشناسيم؟

آرش اگر با كسي قهر كرد دم خونشون رفت و كشيك كشيد من شاهرگم رو ميزنم

Anonymous said...

aizizan bezarid khialeton ro rahat konam arash an kasi ro ke eshgh khatab mikone va fereshth minameh an kasi nist ke shoma beshnasinesh anhai ke be arash sar koft mizanad ke hamin bod fereshtat an fereshth vaghean ik fereshth ast an ertebate khudesho darh barash in chizha ahamiat nadarh albath sokotesh baas shod kasani ke ehsas alaghe mikonand behesh tamaiol be nazidki ba arash ro dashth bashand ke shoma raftare sarde an ro didid....

Anonymous said...

شما را خانم محترم ناميده بزاريد من هم شما را چنين خطاب كنم
من فرزين دوست فرزاد و آرش و غزل و شبنم هستم نيويورك درس ميخونم مطالب اينجا رو كاملا دنبال ميكنم
من ليسانسم و فوق ليسانسم كه براي كار مشاوره كمترين مدرك مورد نياز است دارم و دكترام مشاوره و روانشناسي هست بزاريد به شما چيزي بگويم شما ترديد ندارم خوب هستيد
شما هر چه نظر گذاشتيد توسط خانم دكتر به ما ايميل شد البته به ايشون گفتم كه كمي هم ايشون شيطنت هم كردند
جناب شمس رو ما مي شناسم (بعنوان يك فردي علمي البته فاميل شمس فاميل كامل ايشان نيست جنابعالي مستحضريد )
من برايم مهم نيست كه اونشب شما چه حسي داشتيد و چه گذشت اما براي من اگر پيش مي اومد من اول به طرفم نگاه ميكردم دوم به حسم نسبت به واقعيت مطلب ميدانيد وي اگر همون شب از تجربه قبل استفاده نميكرد بايد موبايل خودش رو در اختيار شما قرار ميداد تا شما كنترل كنيد داستان تموم بود جالبه چيزي توش نداشت كه شما رو مشكوك كنه واكنش دوست من خطا بود خطا بود و ريشه شد ريشه همه چي واكنش بچهگانه اگر ريگي تو كفشش بود كه موبايلش را با شما تنها نيگذاشت انهم من سوال كردم گفت هميشه دم دستش بوده ولي خوب خواهر شما شيطنت كرد سوم به حرفش گوش ميكردم و از همه مهمتر اگر خيلي ايمان داشتم و مسئله قابل قبول بود و دوستش داشتم ميبردمش دكتركه من در نوشته هاي شما خواندم شما دوستش نداشتيد خوب چرا شوك شديد چرا حس كرديد رو دست خورديد آنهم براي فردي كه شما بهش لطف كرديد ادعايش را قبول كرديد؟
خانم مهندس به نظر من شما بي نهايت در قضاوتها بعلت ترس از صدمه خوردن از شكست و نا كامي و بازيچه شدن هراس داريد و براي شما رودست خوردن و بازيچه شدن معناي مرگ دارد پس واكنش شما چنين است البته من سوگند ميخورم كه سواد جناب شمس رو در اين مسئله ندارم و من شاگرد ايشان هستم ولي شما هنوز خشمگين هستيد هنوز ميدانيد كه آنجور كه توقع از خود داشتيد بر خورد نكرديد برخورد مناسب از ديد شما چيست من نميدانم شما چون مطمئن هستيد از ما فهميده تر هستيد
ولي خانم طرف شما آرش با تمام نفرت شما از وي چند چيز ثابت داره اينكه بسيار كنترل احساسات داره چون حس ميكنه بروز احساساتش مانند مرگشه
بسيار باهوش و در هنگام خطر با سرعت سر سام اوري كله اش تمام الگوريتمهاي برخوردي رو چك ميكند اينو ميگم چون من چندين بار سوژه مطالعات من بوده و ما بارها در تونلهاي وحشتي كه براي تحقيقاتمون درست كرديم كه در جايي يك واقعه خوب و بعدش يك حادثه حتي ريزش آب بود و حتي حمله توسط فردي كه ميخواهد وي را بكشد و حتي ريزش ماري كه البته نيشي نداشت و يا يك ادمكشي كه وارد مي شد كه خون آلود بود با وي سالها قبل گذرانديم كه پر از خنده و فحش و رنجش بود همه بدون اطلاع وي بعنوان تست در تونل مخصوص دانشگاه اجرا مي شد تعجب ما كله ايشان بود كه در موقع فشار به صورت اتوماتيك تمام حسها رو مطابق ميل خود رهبري ميكرد جالبه بدانيد و شما باور كنيد ما سيستم دروغ سنج داريم كه به ان پلي گراف ميگويند ما از وي خواستيم در مورد اونشب بياد بشيند و من با دستگاه پولو گراف من و دوستم چكش كنيم وبماند نتيجه و سوالات چيزي بود كه هم كمي دروغ ميگفت و كمي راست وقتي نتيجه رو با خودش چك كرديم خنديد چون ديد نتيجه درست بود اما مرا ببخشيد اصلا مطابق برداشت شما نبود خيانتكاري وجود نداشت.
شما هنوز داريد توهين ميكنيد شما هنوز داريد با تصورات خودتون زندگي ميكنيد و منو ببخشيد من ميتوانم دركتان كنم ولي جملات شما حتي قبولاندنش به ديگران باعث آزار و اذيت شماست مگر تنها اطرافيانتان كه هميشه مجبورند به رفتار شما مهر تائيد بزنند تا از شر شما خلاص شوند و اگر از انها با آرامي بپرسيد با من موافق هستند من ولي ايمان دارم آرش كسي را دوست دارد در آن ترديد نيست ولي اينگونه نكنيد بيائيد صادق باشيم ميتوان قبول كنيم شما شوك بوديد ولي رفتارتان را چطور تعريف ميكنيد رفتار دست شماست حس شما را مي فهمم كردارتان را چطور توجيه ميكنيد؟

فرزاد said...

فرزين جان به خدا اين دختره ديوانه است تو هم از وي خرتر مي ايي باهش هم كلام مي شه مي ايد به ارش ميگه اون مسئله داد و قال من خصوصي بود نبايد مي اومدي اينجا جار ميزدي بعد خودش از ريزترين چيزي كه توي زندگي اين بدبخت بوده نوشته حتي دوست دخترش كه واي چي هم بود واقعا لياقت اين كرمونيه نداشت از بس غد بازي در آورد دختره نميدونم چش شد
بابا جان تو اومدي با اون پك و پوزت ديوانه براي اين دختره ديوانه مسائل رو توضيح ميدي اين دختره رو اگر تو تونل ميكردي همون اول اون سياه پوسته كه نقش قاتل بود و جلوي آرش كسي رو ميكشت البته الكي ميرفت فرار ميكرد يا ميرفت سياه رو ميكشت و حاليش نبود كه شايد تسته و تو دانشمند رو ميبردن جناب دكتر ناظم به دادگاه
توي ما آرش از همه آرومتر و واقعا فهميده تر و سالم بود ببين چي ميگه ناظم جان برو جون مادرت اينجا بيا بخون نظر نده كه الان مي ايد به تو هم فحش ميده
زندگي زن و بچه آرش رو جار ميزنه گند كاري و زنجير بودن خودشو ميگه به كسي نگيد آرش تو واقعا بيچاره و بي شخصيت بودي با اين دختره بودي
خانم ارش بزار راحتت كنم سه سال آزگاره عاشق كسي هست كه يك دكتر و استاد دانشگاه هست و قيافه اش هيگلش كلام تو كه انگار از راه آهن و نازي
آباد و جواديه اومدي برو گفتارتو درست كن

Anonymous said...

من واقعا تعجبم
خانمي كه نوشته ايد
فلاني رفته پشت سر دوستش قايم شده شما اصلا مثل اينكه واقعا نخوانديد چي نوشت شما باز حرف خود را همراه با توهين به ايشان را ادامه ميدهيد
شما همه نوشته هاي خود را برداريد ببريد به ديگران نشان بدهيد فقط مانند م دختر 3 ساله فقط يك حرف بدن دليل و منطق ميزنيد خنده داره هيچكس هم را قبول نداريد و همه دروغ ميگويند

Anonymous said...

خانم ك پ ممنون شما نوشتيد
من از آقای فرزین بابت کامنتشون ممنونم
بالاخره یک آدم فهمیده بدون غرض ورزی اومد تو این صفحه و یک مطلب به درد بخور
هر چی بوده برای من مهم نیست آقای فرزین
این آقای شمس هر کاری کرده به خودش کرده
من از این ناراحت شدم که چون احساسی در بین نبود از طرف من باعث شد که من احساس کنم بازیچه یک آدم فقط سخن ور قرار گرفتم و وقتم هدر شد

من شما را به مراتب سخن پرداز تر از همه كس در اين مكان معرفي ميكنم شما به آرش نوشتيد

اگه ریگی توی کفشت نبود میومدی ثابت می کردی
شما خانم به اثبات خودتان به نوشته خودتان اگر واقعا انسان منطقي باشيد كه من چنين اصلا بعد از جوابتان نوشتيد.
اگه استغفر ا... خدا هم از اون بالا بیاد بگه این آدم بی گناه بوده باور چون اون شب به اندازه کافی
نمی کنم

خانم شما كي رو پس قبول ميكنيد خدا رو قبول نداريد بعد از بندش آرش توقع اثبات بي گناهي داشتيد اي والله بابا دست مريزاد چقدر شما دو قطبي هستيد حتما من هم از الان ديوانه هستم و پدر سوخته خانم خجالت بكشيد اينقدر توهين نكنيد

خان دكتر چند بار به شما گفت به ايشان زنگ زده و شما حاضر بوديد خانم محترم من تصورم اين بود كه شما انساني هستيد كه واقعا مي شود با شما صحبت كرد ولي شما غير قابل كنترل و واقعا توهم داريد حتما من از الان آدم بده هستم و بي شعور شما من واقعا متاسفم ملاك آرش براي شما چي بود شما به همه بي اخترامي ميكنيد شما به چه حقي به خانم دكتر بي احترامي ميكنيد شما به آرش
بي احترامي ميكنيد به دوستش بي احترامي ميكنيد به مادر و خواهرش كه حتي مرده اند بي احترامي
مي كنيد خانم آرش شما رو چطور تحمل ميكرد؟شما به همه بي احترامي ميكنيد شما باد به غبغب مي اندازيد كه
من 30 سالمه آقای فرزین و به اندازه موهای سرم دوست پسر داشتم از هر کدومشون یه ترفند دیده باشم تمام ترفند های دنیا رو یاد گرفتم
واي بر من و واي بر شما كه به چيزهايي مباهات ميكنيد چقدر خدا انسان را دوست داشت كه وي را از دست شما رهانيد شما خانم چطور جواب من ميدهيد
آرش جان تو بايد بري دست تمام دوست دخترهايي كه داشتي و داري ببوسي و اصلا جناب دكتر شما فردي علمي هستي اين انسان هيچ صفت مثبت نه دارد نه به دست مي اوره تو با اين انسان حتي 10 دقيقه هم نميتونستي زندگي كني اين نظر كارشناسي منه اين خانم با اين ادبيات اصلا هم شان تو نيست تو چطور كنار اين خانم نشستي تو چطور اين فرد بي ادب كه در جواب من به خانم دكتر توهين ميكنه
خانم شما اصلا كينه داشته باشيد با اين جوابتون به من بگيد شما كي هستيد شما كوچكترين اصول كلام رو رعايت نمي كنيد به من خانم دكتر گفت من چنين نكنم فرزاد اينجا گفت من گفتم شما متوجه شخصيت ادمها مي شويد درست و منطقي صحبت ميكنيد دوست پسرتان را به رخ من ميكشيد؟بي بته بودن و بي چهار چوب بودن چي هست كه برخ كشيدن داشته باشه صد سال احمقي مثل تو كه نوشته هاي يك ادمي مثل ايشون رو طوطي وار و از كتاب خونده شما چرا به جاي دوست پسر داشتن نرفتيد كتب بخوانيد واقعا شرم اوره واقعا جناب آرش خان تو چطوري با چنين حيوان لجام گسيخته سر ميكردي مگر شبنم نگفت اون بهش زنگ يزده از خارج
خانم آرش شما رو همون شب از ذهنش پاك كرد اگر نكرده بود جوابتان را ميداد ولي نكرد و حتي اينجا نوشت چرا نكرد مي دانيد چرا اون خانم پشت تلفن شما رو نخواست ببينه چون شخصيت ايشان در حدي نبود كه با شما روبرو شود و چقدر درست فكر كرد
فرزين

فرزاد said...

جوووووووووووون
فرزين جان دماغ سوخته ميخريم
ديدي بهت گفتم بابا اصلا اين يارو ديوانه هست وقتي تو رو عصباني ميكنه ديگه تا تهش بخون
اين تنها كسي كه ازش ناراحت نميشه و جواب نميده همون كرموني ديوانه هست و بس اونم ميدوني بي حسه در برابر ايشون از بس بهش توهين كرده و آرش خان سكوت كرده
آرش تو اين دختره خل و چل رو ميخواستي بياري تو جمع ما بابا اين جواده ديدي فرزين رو فيوزشو پروند

Anonymous said...

منو ببخش آرش جان من واقعا از صميم قلب از تو معذرت مي خواهم ولي باور كن خيلي نارحت شدم من به اين خانم ميگم خانم اينطور ميگه شبنم فلان و فلان من با كمال احترام براش چنين نوشتم اينقدر نمي فهمه جلوي يك بزرگتر از خودش نبايد بگه من با چند نفر بودم و بگه شخصيتش از دوست پسرهاش شكل گرفته
من باور نميكردم تو تا اين حد بخدا جنتلمن باشي بابا دست مريزاد دمت گرم
بازم از شما معذرت ميخواهم مرا بخاطر به احساسات افتادنم ببخشيد فقط خواهش ميكنم از تمام دوستان چنين كثافتهايي رو بزاريد برند گورشان رو گم كنند و اصلا محل اين هر جاييهاي رو ندهيد اگر دستت به اين خانم كه قدر موهاي سرش با ديگران بوده دستت هم خورده اومدي به جان خودت بايد بريم آزمايشهاي اچ آي وي رو بدي تو هنوز آرش خودتو به بچگي ميزني ميگه من قدر موهاي سرم دوست پسر داشتم و شخصيتش از يادگرفته هاي اون بوده بخدا غلط ميكني تا ازمايش ندادي به من حتي ايمل بزني
نوكرتم پوزش منو قبول كن ما نوكرتيم استاد
فرزين

شبنم said...

شرمندتم به خدا اگر فرزين تو مي خواستي بهش چيزي بگي من ميگفتم نكن
البته تو بخاطر دوستيت اومدي از شخصيتت بفروشي ولي سوختي
از اينكه به من هم توهين ميكنه ناراحت نشو هنوز بچه هست يك ازدواجي داشته كه فكر ميكرده خيلي عاليه بعد متاسفانه توي اون ازدواج رواني شده بعدش هم به قول خودش هر روز با يكي بوده تا اندازه موهاي سرش ميدوني حرف دهنشو نمي فهمه هميطور ميپرونه
واقعا از بيشعوريشه تو هم اومدي به حساب كارهارو درست كني نشد
شرمنده من از طرف ايشون معذرت ميخواهم

Anonymous said...

آرش چرا کامنت منو نذاشتی منکه حرف بدی نزدم من گفتم تو خودت با منطقت جواب اون خانم بی ادب رو دادی و گفتم تو اون تولدی که برات بگیرن شرکت نمیکنی چون خودتم میدونی اونا این مهمونی رو فقط برای فضولی بیشتر تو زندگی خصوصی تو میگیرن و اینکه میخوان باز جلوی تو عشوه بیان و سرکوفت بزنن که شاید یکیشون تورو تور کنه . چرا پاکش کردی مگه حرف بی ربطی بود . من گفتم تو عشق خودتو داری من به این گفته ایمان داشتم. اما اگه تو واقعا عاشق این خانم ک.پ بودی و قصد ازدواج با این زن هرجایی رو داشتی باید بگم واقعا متاسفم

Anonymous said...

vay ostad chetor momkene shoma bedune shenakht ba kasi rabete bargharar konid va asheghesh beshid baraye man ke bavaresh sakhte.toro khoda be fekre khodetun bashid va age harfe dustetun doroste hatman ye azmayesh berid.vaghean sharmandam ke ino goftam vali hameye ma negarane shomaeim

Anonymous said...

من ميتونم از شما خواهش كنم كه اين دختره كه مياد ميگه من قدر موهاي سرم دوست پسر داشتم رو ازش دست برداريد اين حتي حرف دهن خودشو در رابطه با خودش نمي فهمه توقع داريد بياد حرف دكتر روانشناسي و مشاوره نيويورك رو بفهمه
هر وقت اومد زر زد تركمون زد رفت و يك مشت سر كوفت براي آرش گذاشت كه ديگه بهش بگن برو تست بده و آزمايش بده
من تعجبم آرش خودش خيلي با اين خانم محترمانه صحبت ميكنه ولي شما از كوره در مي رويد
نكنه فكر ميكنه آرش ازش ميترسه آره؟اي بدبخت قدر موهاي سر همخوابه
خوبه تو گو رو تو زندگيش نياورد و الا خدا ميدونه در آبرو ريزي بود واسش با اون كلام زيبات

Anonymous said...

bebinid dostan tamame etefaghati ke toih zendegi baraih har kodom az ma miofth natijh entekhab ya raveshe ghalate ma dar zendegi ast hame mitonand eshtebah konand ama ik eshtebah ro nabaid ma toih zendegi mon 2 bar tekrar konim agar man bebinam masalan ghorore man darh be nazdiktarin farde zendegim asib mizanh chera ghororamo hefz konam ama kasi ro ke to zendegi dosesh daram nagam dosesh daram dar hali ke toih zendegi in khili naghabel ast ke ensan bekhad be nazdiktarin afrade zendegish hata har roz hadih kone tazh na khariji darh na zahmati tazh ashenaii ba adamhaih bad mesle tariki dar barabare nor adamhaih khubo namaiantar mikone man aslan falsafh in dost dokhtar pesar bazi ro aslan nemidonam ke enteha ham nadarh in tamom mishh iki dige shoroa mishh bad ....hamintor khub ke chi beshh ma ke mashin nistim ...chera toih in rabethha ezdevaj nist?chera javonhaih ma bibarnamh hastan?chera jahaii ke baiad sakht begiran ason migiran jahai ke baiad ason begiran sakht. ke zarar mikone?raveshe zendegi baiad dorost bashh

Anonymous said...

خانم ك پ
شما از خجالت نكشيديد وقتي يكي ميگه من قدر انگشتان دستم دوست دختر داشتم شما موهايتان را مثال ميزنيد چرا بنده خدا آرش را بدنام مكينيد
واقعا فرق يك جنتلمن و خيابوني فكر نميكنيد به نوع انتخاب دوستانشون هست و روابط شخصي
شما به خودتان مربوطه اما كاري نكنيد كه به اين بنده خدا بخاطر با تو بودن مسخرش كنند و از حسن انتخابش

Anonymous said...

با کامنت آخرم یه چیزی و بهت فهموندم که وقتی من بابت کثافت کاری تو سرکوفت شنیدم باید بهت ثابت می کردم که ببین آقا آرش سرکوفت شنیدن به خاطر عمل دیگران چقدر سخته و تو باید مقابله به مثل می شدی
وقتی یک کامنت من باعث شد که تمام آدمهای دورو برت دهناشونو واکنن و هر چرندی بارت کنن یا اون دکتر دیوانه که با ادعای دکترای روانشناسیش از کوره در بره پس بدون منم مث تو سخن پرداز فوق العاده ای هستم که حتی تو اینو اعتراف می کردی
اما یه چیزی و می گم و برو به تمام دخترای کشته مرده ات بگو
بگو آره من ایدز داشتم و به تو هم منتقل کردم حالا اون شبنمی که ادعا می کنه برات می میره ببینم با یه آدم ایدزی هم حاضره رابطه برقرار کنه و براش بمیره یا نه
حال دیگه به خاطر کثافت کاری تو و سرکوفت شنیدن من و کامنت من وسرکوفت شنیدن تو با هم بی حساب شدیم جناب شمس پور
در ضمن دورو بری های تو یه مشت عقده ای بیمار بیشتر نیستن چون اگه دوستای واقعی تو بودن اینقدر تو کامنت هاشون به خاطر یه رابطه تو رو سرزنش نمی کردند نه انیکه خودشون همشون حضرت مریم و حضرت یوسفن واسه همین می یان تو رو درس می دن و نصیحت می کنن
بهشون بگو برین گمشین همتون آمار کثافت کاری هاتون و از اون ور دریاریم روتون نمی شه سرتون و بالا بیارین می یایین زر زر مفت هم می کنین

غزل said...

فرزاد ديونه
باز اومدي نمك ريختي خدا خفت كنه
اما راست ميگي واقعا همه در حاي ريفرش كردن هستند
اما يك چيزي رو واقعا من نميتونم انكار كنم كه حق با توست
ببين من ميگم آرش اصلا خيانت كرد ودختره مچشو گرفت امامن تعجبم اين دو نفر چرا واقعا مثل آدم درست درمون با هم صحبت نكردن؟تعجبه آرش آدمي هست كه من از سن كم ميشناسم و ازش ميدونم در غد بودن و مغرور بودنش اصلا ترديد نيست اما واقعا چرا اينها مثل دو تا بالغ با هم صحبت نكردند اخه زن و شوهر بعد از يك عمر وقتي از هم جدا ميشوند يه حرفي ميزنند ميدوني هر دوتاشون مغرورند چون يكي حاضر نيست به طرف يكي ديگه بره
اما خانم ك پ تو يك كار كردي با نوشته هات واقعا چه شوخي و جدي خيلي آرش رو دشمن شاد كردي همه بهش يك متلكي ميگويند بخدا اين پسر از فولاده

فرزاد said...

نامرد چرا منو دليت ميكني
گفتم به خدا اين كامنتها شده مانند جام جهاني فوتبال همه همه از دكتر مهندس تازه هر كي اين آقا فرزين رو ميشناسند در حال ريفرش كردند هستند
ولي باور كن پاك كردي اما دو تا آدم غد و بينهايت مغرور افتادند به هم
من شرط ميزارم شما ديوانه ها اگر تنها يكربع با هم مثل دو تا بز جنگي شاخ به هم نميزديد مشكل حل بود
آرش خان تو تحصيلكرده هستي چرا دقيقا همون صحبتهاي كه ما كرديم با خودش نميكني
تو غلط كردي و اونهم غلط كرده شما هنوز همو دوست داريد اون هم زر ميزنه ميگه متنفره تو هم ميدوني نسبت بهش بي توجه نيستي شما تنها دو تا انسان عوضي و از خود راضي هستيد
ولي خداييش اين با اين مسئله من قدر موهام دوست پسر داشتم يعني دست به يك حركت انتحاري زد كه بمب بست خودشو بست به ارش منفجر كرد تيكه پاره هاش توي دهن دوستاي امريكايي ما هم هست كه ما كامنتها رو براشون ترجمه ميكنيم فرزين اومد اداي دانشمندها رو در بياره اونهم نشون داد خودش تحمل نداره
به خدا از خنده با اين سياه پوستا مرديم مخصوصا از دست فرزين

Anonymous said...

آدم بايد براي نابود كردن ديگري با بمب روش نپره خودشو از بين ببره تا اون رو بكشه؟خانم ك پ نه ح ف كه مخفف حسين فهميده هست نه خانم گفتيد و جدي هم گفتيد اينها سوتي هست نه اينكه وي با ايمان به شما موبايلش را برداشتيد و به عياري خود نه طراري.
چرا خودتو با بمب و نارنجك ميكشي يا از طرف متنفري و حس ميكني بودن اون فرد مضره يعني واقعا احساسس تو به ايشون همينه منو ببخشيد من ابدا دوست ندارم در اينجا نظر بزارم و تا به حال مهم هم نبوده اما من نا خواسته قاطي بازي شدم
مشكل من اين نيست شما ازتون به عنوان يك فرد بي طرف جوابيه آرش را با جوابهاي خودتو كمي مقايسه كنيد شما سخن پردازيد ترديد نيست آرش تائيد كرده و حتي گفته شما شاعر توانمندي نيز هستيد و حتي گفته چون خيلي فرد احساساتي هستيد اينطور عمل ميكنيد ولي چيزي تو دلتان نيست و من چون قبولش دارم براي منافع شخصي صحبت نميكنه
ولي شما توهين كرديد و هميشه كرديد مقابل شما انساني هست كه دنيا رو ديد وقتي سنش زير 30 سال بود من متعجبم هنوز در مملكت ما با زربين عيبهاي ديگران را بزرگ و انسانهاي بزرگ را به زور پايين ميكشند؟
شما نوشته وي را بخوانيد در جوابيه شما و توهين هايتان بارها بخوانيد من شايد بالغ بر 10 بار خواندم دقيق شويد تنها و تنها مراقب هست كه توهين نكند مراقب هست كه حتي شما رو شعله ور نكند اما شما چه كرديد شايد و شايد در آغوشش بوديد و اون با شما درد دل ميكرد و شما آمديد تمام انها را مطرح كرديد آيا شما به ان آرش خوبي كه بود درددل نكرديد؟آيا وي هيچ چيز نداشت كه شما را شرمنده كند؟خانم من نميدانم وي چكارها براي شما كرده ولي ميدونم از خودش چه چيزها باخت ولينه پشيمونه نه سر افكنده
شما حرف از خيانتي ميزنيد كه فقط خودتان قسم ميخوريد اگر روزي اون خانم اونشب آمد و به شما گفت شوخي كرده؟اگر گفت شما را سر كار گذاشته چي؟شما ميگوئيد خدا كاري نميتواند بكند بنده آن كه ديگر توقع از وي؟
خيانت شما كرديد خوني اگر بود شما ريختيد حريم را شما پاره كرديد
فرزين

Anonymous said...

تفاوتهاي فني آرش و ك پ

آرش :
من قدر يك انگشتان دستم هم با كسي رابطه نداشتم
ك.پ :
من قدر موهاي سرم دوست پسر داشتم
آرش:
شما
ك.پ :
خائن،كثافت،
آرش:
ايشون يك شاعر و يك فرد بسيار احساساتي هست
ك.پ:
آرش يك خائن و كثافت هستش

آرش:
من خوشحالم كه كم كم چند تا از خوانندگان من استا دانشگاه هستند
ك.پ :
افراد ابله و بيكار خوانندگان تو هستند

آرش :
بنده خدا مادر بسيار انساني داشت
ك.پ:
من امروز مادر و خواهرشو از قبر در ميارم

آرش :
اين پژو رو كاش اون بود مي خريد خيلي تميزه

ك.پ
بيا بشين تو ماشين و الا ماشينتو آتيش ميدم

دكتر فرزين ناظم:
خانم مهندس بنظر شما ....
ك پ:
با اون دكتر ديوانه با اون دكتراي روانشناسيش

دوست آرش :
بدبخت خيلي اونروز عصباني بود گفتم الان سكته ميكنه

ك.پ :
اون دوست ابله تو كه هم زر زر مفتي كرده

آرش :
من قايم نشدم من نمي خواستم با شما همكلام بشم چون شما همش داد ميزدي

ك.پ:
تو اگر مرد بودي نميرفتي پشت دوستت قايم بشي (100 بار تكرار)

Anonymous said...

شبنم عزيز با عرض تاسف داره سكته ميكنه
مشكل اصلي اينه كه آرش خان روز تولدش سه شنبه هفته ديگه شبنم جان براش تولد و پارتي توي باغ گرفته از اين ور داره سكته ميكنه چون يكي حرف قدر موهاي سرم دوست پسر داشتم آرش رو توسط اين يكي اون يكي تحت فشار گذاشته كه آيا با اين خانم همخوابه بوده يا نه و آرش خان هم چون برگشته گفته فكر نكنم به تو مربوط باشه حسابي دعوا شده و اونهم گفته لياقت تو همون دختره ه و غيره آرش خان هم گفته تو اصلا غلط كردي دنبال من راه افتادي اومدي ايران من جشن تولد نمي خوام و بي خود نگيري من نميام
مهمونهاي عزيز مهماني توي جاده طرقبه جاي اون سواركاري كاظميان باغ شبنمه همه رو دعوت كرده حالا آرش هم گفته نمي يام داره سكته ميكنه جواب مامان، بابام و مردم رو چي بدم
يكي بياد اين بنده خدا باهش صحبت كنه تو رو خدا بره اون روز دختره رفته زير سرم بخدا فشارش اومده پائين
آرش هم گفته من روز تولدم تنها و تنها ميخواهم باشم و حتي بعد از كارم موبايلم رو خاموش ميكنم و تلفن خونه هم جواب نميدهم مشكل شده 100 تا بيچاره شدن

Anonymous said...

shabnam joon adam bayad kheli ahmagh bashe ke bedune hamahangi ba khode shakhs barash tavalod begire onam vase arashi ke hich ehsase nazdiki be to nadare.mikhay inkaro bokoni bad vase ye tavalod gereftan ono moti koni ta hey saresh mennat bezari.nakheir arash zire bare in chiza nemire khialet rahat

Anonymous said...

من چند وقت پيش نويسند اين وبلاگ رو در كنار درياچه ديديم قبل از اينكه برگرده به ايران تنها و آروم نشسته بود و داشت به آب نگاه ميكرد يكي از دوستام به من معرفيش كرد هيكل و شونه هاي مردونه اش بيشتر جلب توجه ميكرد ولي چون لبخند نميزد آدم در مرحله اول آدم رو نميگرفت اما وقتي نزديكش مي شدي و صحبت مي كرد صداش انگار آهنگ داشت خيلي زيبا حرف ميزد وقتي بدجنسي كردم و با انگليس باهش صحبت كردم ديديم واي چه لهجه اي و چقدر روان و درست و مسلط صحبت ميكنه خنده ام گرفت بهش گفتم شما آدم جالب هستيد لبخندي خنكي زد و سنگي به طرف آب پرتاب كرد فهميدم بيشتر خوشش نمي آيد باهش حرف بزنم ازش خداحافظي كردم ولي تعجبم اون آدم و اين صحبتهاي اينجا در موردش واقعا حيرت آوره

Anonymous said...

man hamishh in baram soal bodh chera bazi adamha ba zahmat ik chizi ro toih zendegi misazan va chera khudeshon ba dasth khodeshon hame chizo kharab mikonand dar hali ke hamishh sakhtan khili sakht tar az kharab kardan ast didid adamhai ke ik derakhti ro mikarand bad vaghti roshd kard bejaih in ke az saih ash bahrh bebarand ano ghat mikonad bazi adamha az masoliat farar mokonand
bazi ....khili az ma midonim che eibhaih akhlaghi darim ama dargh az ik ghadam ke barah halesh bardarim ......khili az ma midonim darim eshtebah mikonim ama shahamat ijade taghiro nadarim...
man afosos mikhoram vaghti mobinam tavanaii haih ma sarfe che chizhai mishavad.....shaiad ma toih ik zamane dige be in chiza tavajoh konim vali dige dir bashh in derakht be ab niaz darh be nor niaz darh be tavajoh niaz darh ama ma saremon garme ik karhah dige ast darh bargash mirizh zard shod migim hala bezar .dast bardarim har chizi ik vaghti darh . har kasi ke faghat donbale khasth haih khudesh berh karesh gir darh........

شبنم said...

امشب گوششو ميگيرم ميارم باغمون
نگران نباش
حال كرديد آدر بدم همتون بايئد ببينيد مخصوصا اون خبر كشي كه بيشعور از ايران خبر واسه دو تا حمال ديگه خارج ميبره

Anonymous said...

شبنم جان
عمرا من خواهر و مادرمو حراج ميكنم تو اگر تونستي آرش رو امشب حتي ببينيش
امشب چه شبيست شب مراد است امشب آرش جون من اخماش هوا است امشب

Anonymous said...

شبنم جون زهی خیال باطل . تو مثلا دکتری؟ میدونم از اون بچه های بی کله ای بودی که اینجا هیچ دانشگاهی قبول نشدی بعد به زور پول فرستادنت اونجا که بلکه یه مدرک بگیری. حالا لازم نیست بی عقلیتو اینجا به نمایش بذاری آخه یکم شخصیت داشته باش . با این سن و سالت مثل بچه ها رفتار نکن

Anonymous said...

arash khob chera karo ye sare nemikoni?age eshgheto hanuz dust dari va hamun khanume k.p hast ke ruze tavalodet baham ashtitun bedim.age kase digei hast khob ruze tavalod biareshun va be hame moarefish kon .mosalaman shoma ke az in kar vahemei nadari

شبنم said...

آشتي بدهيد؟چي؟به همين خيال باش من طفل نبودم از همون جا اوكي از دو طرف با زرنگي گرفتم كه به هم بر نمي گردند و من ساكمو بستم
نه اون نه اين مطمئن هستم امكان پذير نيست
اگر هم يكي چنين كاري رو بكنه بايد از روي جنازه من رد بشه
يا بايد با كمال تاسف بگم ابدا برام خرجي نداره آرش رو جنازش رو رو دست دوست دختر سابقش بزارم من اين حرف رو جدي ميگم مخصوصا الان كه بي نهايت عصباني هستم

Anonymous said...

khunomam anha har do rast goftan hich bargashti nist ama eshghe arash ke an nist to mikhai jenazh ano tahvil eshghesh bedi to ke bache nisti tamame im modat arash az eshghesh mige dal hali ke k.p modathast rabetash ghat ast ik hesabe sar angoshti ham bekonid mifahmid an moghaiad be rabeth khudesh ast na moghaiad be shoma ya k.p...

Anonymous said...

قسمت دوم تفاوتهاي ك .پ . آرش
آرش :
من وقتي يك رابطه ام تموم ميشه شايد تا سه ماه تا سه سال با هيچكس نشينم

ك.پ:
من الان دوست پسر خودمو دارم

آرش :
مردي به اوني كه ما تصور ميكنيم نيست بلكه به اخلاق ماست و برخوردهاي ما

ك.پ :
مرد اونه كه بياد جلوبگه من تو رو واسه سكس ميخوام

تفاوتهاي اخلاقي :
آرش در موقع عصبانيت و نارحتي سكوت ميكنه بعد سوار ماشينش هميشه ميشه ميره ديگه پيداش نمي شه
ك .پ در موقع عصبانيت داد ميزنه مثل توت تر دروغ مي گه و معتقده همه اينها از قلبش اين دادها بوده

آرش يك موبايل داره همه و همه كس به اون موبايل پيغام ميدهند هيچ زمان پيغامها رو نميخونه اما موبايشم عوض نميكنه
ك.پ دوتا خط داره نه پيغامهاي خودش رو ميخونه بلكه اگر موبايل كس ديگه هم كنارش باشه ميخونه بعد محشر كبري ميكنه

آرش براي اينكه خودشو خراب نكنه اصلا نمي گه من با كسي بودم كه قدر موهاي سرش دوست پسر داشته كه مردم بهش خرده نگيرن
ك.پ براي اينكه ديگري رو خراب كنه خودشو لجن مال ميكنه تا شايد چيزي پشن بشه به طرف

آرش هر سه ماه خارج از كشوره،سعي ميكنه كسي نفهمه پول داره وحتي زرنگه تا آادمها مطابق شرايط وي باهش رفتار نكنند
ك.پ يك قرون نداره اما سعي ميكنه مانند پولدارها لباش بپوشه تا مانند بچه پولدارها باهش برخورد كنند

آرش وقتي رابطه اش تموم ميشه سكوت ميكنه يك كلام از طرف اطلاعات نميده و به كسي توضيح نميده
ك.پ از زير و بالاي آرش براي همه توضيح ميده و صفتي نيست كه بتونه بهش بزنه نزنه

آرش :وي يك شاعر بود و بسياراطلاعات خوبي داشت بي نهايت با دقت چيزي رو ياد ميگرفت
ك.پ :آرش يك آدمي هست كه همه اين چيزا رو از روي كتابها و طوطي وار تكرار ميكنه

آرش :بسيار خانواده خوبي بودند و با خواهرش رابطه خوبي داشت
ك.پ :يك آدم بود از يك خانواده معمولي كه دور دنيا رو گشت و از روي همه گذشت از خواهرش متنفر بود

آرش : ترديد نكنيد اگر من كسي رو دوست دارم بي ترديد ارزشش رو داشت
ك.پ :من راستش دوستش نداشتم ديديم ادعا كرد بهش فرصت دادم

آرش : من چيزي بهش ندادم كه منتي به سرش داشته باشم
ك.پ :من وقت بهش دادم من بهش فرصت دادم من بهش اين شانس رو دادم من بهش ايدز دادم

آرش:لطفا به شبنم بگيد بهش توهين نكنه هر چي بوده روزي با من بوده
ك.پ :راستشو بخواي شبنم جون من از آرش متنفرم و شبنم تو خفه شو تو مسائل خصوصي دخالت نكن

Anonymous said...

نه شبنم مطمئن باش تو حتی نمیتونی خودتو با عشق آرش مقایسه کنی. اون یه خانم واقعا با شخصیت و استاد دانشگاست

Anonymous said...

man ostad ro dooradoor mishnasam ama in harfo hadis ha jaye soal dare.ostad chetor ejaze dadid mazhake va sujeye mahafele inchenin ashkhasi beshid?in afrade atrafe shoma joz gorgane dar lebase gusfand nistand ke shoma ro sagarmie khod kardand.moragheb bashid be koja darid mirid.shoma arzeshe khodetuno az yad bordid