Saturday, July 03, 2010

پيش تولد

من چند روز ديگه بايد دنيا بيام البته به اين دنيا ي كه به زور ميارن و به اكراه ميبرن



بايد دنيا مي اومدم تا بدونم كه در انتها مهم نيست چقدر نفس كشيدم ولي اهميت داره چند نفس ديگه به پايان زندگيم مانده



به دنياي اومدكه براي من هر روز هزارها دليل براي گريه من وجود داشت اما تنها يك مورد در روز براي لبخند زدن بروي لبانم وجود داشت



اومدم ياد بگيرم كه اصلا مشكلاتم را به كسي نگم چون هميشه شنونده دو دسته بودند عده اي كه براشون مشكلات من اصلا مهم نبود و عده ديگر هم خوشحال از اينكه من با اين مشكلات زندگي ميكنم



اومدم تلاش كنم كه بخاطر پول كار نكنم،نشد و عاشق بشم كه هرگز آسيب نبينم، نشد و روزي در جمع برقصم و حس كنم كسي ادايم را بعدا در نمي آورد، بازنشد



بدنيا اومدم كه بخندم به گريه هاي كه در گذشته ميكردم كه چه مسخره و بچه گانه بود و از بختياريم هميشه گريه ميكنم براي خنده هاي كه در گذشته داشتم و الان ندارم



به ظاهر بزرگ شدم ولي شانس من بود كه بدونم كساني كه هرگز فكر نميكني دست از پشتت بردارند زمينت بزنند



به ظاهر بزرگ شدم كه بيشتر ياد بگيرم قلبم را ميشكنند و جيگرم را به دهانم ميدهند ولي هميشه از اينكه ديگري را بشكنم دست و دلم بلرزد



دنيا اومدم كه ياد بگيرم به راحتي ببخشم و تلاش كنم عاشق باشم همانند فردي كه هيچ زمان آسيب نديده



دنيا اومدم كه ياد بگيرم كه عاشق شم ديگران را بپرستم ولي جرات نكنم ديگران بدانند كه من چه احساسي دارم



دنيا اومدم تا ببينيم افرادي كه برايم همه چيز بودند و روزي پايان بودن با انها برايم معني نداشت اما بروند و من زير دوش گريه كنم كه مبادا شوري اشكم گونه ام را زخم كند



بدنيا اومدم كه هميشه ياد بگيرم كه در كودكي چطوري ساده مي توانستم كسي رو دوست داشته باشم و جوانتر كه شدم چگونه در چند ساعت توانستم عاشق شوم ولي پير بشم و يك چيز ثابت بمونه كه بميرم و نتونم فردي رو كه بهش گفتم دوستت دارم فراموش كنم



بدنيا اومدم و ياد گرفتم همين يك بار دنيا اومدم وتنها در حد خودم خوب باشم كه همين يك بار هم برايم كافي باشد



بدنيا اومد م تا بخاطر دوست داشتنم مانند شيشه بارها مرا بشكنند اما از ترس اينكه مبادا دستشان زخمي شود مرا رها كنند و بروند



بدنيا اومدم تا بگردم ببينيم دوست واقعي من كي هست كه لا اقل لكه كثيفي  روي صورتم رو به من  بگه



دنيا اومدم ببينيم تا بدونم افراد زماني كه ناراحتند همه گريه ميكنند اما وقتي عصباني مي شوند هر كدام براي هر شكلش يك عمل احمقانه انجام مي دهند







ولي عشقم چرا من دنيا اومدم







عشق من ،من دنيا اومدم تا بدونم زمان وقتي تو نيستي چقدر دير ميگذره



عشق من،من دنيا اومدم ولي وقتي نيستي دلم براي خودت تنگ نشه ولي هميشه دل تنگ چيزي كه براي من بودي باشم



عشق من،من دنيا اومدم تا امروز ياد بگيريم فراموش كردن تو مانند شناختن آدمي هست كه من هيچ زمان نديديم و نشناختم



عشق من،من دنيا اومدم تا امروز بفهمم رفتن و نبودن تو منو نمي كشه ولي بدونم بدون تو زندگي هم نميتونم بكنم







عشق من، من تولد من وقتي بود كه من تو رو ديديم وزماني زندگي كردم وقتي فهميدم تو منو دوست داشتي

10 comments:

شبنم said...

بي نهايت زيبا بود
اميدوارم زودتر خوب بشي و ما بتونيم باز تو رو در ميان خودمون داشته باشيم
من هنوز بخاطر اينكه زنده موندي خدا
رو شكر ميكنم

Anonymous said...

جناب شمس
من شما رو قبول دارم و يك خواهش دارم لطفا ميشود بگوئيد من تو رو دوست دارم و من عاشق تو هتم چه فرقي داره
يعني من فلاني رو دوست دارم و يا من عاشق اون هستم اين دو و اگر شما بتوانيد براي من حلاجي كنيد تا ما واقعا بعنوان يك انديشمند ببينيم اينكه ميگويند شما يك سخنور توانمند هستيد تنها دوستان عزيزتان باور دارند يا ما هم بايد به اين مسئله ايمان بياوريم كه شما فردي هستيد صاحب كتاب و به قول دوست يك اناليزور قوي و توانمند استاد منتظر هستم هنر خود را به رخ كا بدبينهاي بكشيد

Anonymous said...

دوستت دارم را
من دلاويزترين شعر جهان يافته ام
اين گل شرخ من است
دامني بر كن از اين گل
كه دهي هديه به خلق
كه بري خانه دشمن
كه فشاني بر دوست
راز خوشبختي هر كس به براكندن اوست
تولدت مبارك عشقم

فرزاد said...

من تصور نميكردم يك كرماني غد و مغرور بتونه چنين حرفهايي بنويسه نه بابا تو ابدا به خدا نميخوره بهت اينقدر كسي رو دوست داشته باشي
عزيز فكر كنم يكي دو هفته ديگه همه پلنگها تو باغ واست مهموني گرفتند همون باغي كه شما شب پنجشنبه نرفتي تا دل يم بنده خدايي بشكنه و جوجه هاي كه براتون گرفته بودن با خواهرشون و ننه جان و دوستان بنده خداشون چك كنند تو با كرموني از خود راضي با اون كله خره هم همينطور بودي ناز و ادا در مي آوردي تو هركي مثل اون خله بهت بي احترامي كنه يشتر خوشت مي آيد ولي عزت و احترام سرت بزارند و باغ دعوتت كنند بايد بگي بايد ببينيم كي هست؟بعد از ماشين پياده شي؟بعد هم بري دعوا كني بنده خدا ا چاقو بزن تو شونت
آدم حسابي چرا دست بر نميداري ديوانه مغرور
من اگه بودم هر شب تو باغ شبنم جان پلاس بودم و از همه شرايط استفاده ميكردم ولي تو بشين تو خونه اين مقاله هاي رو براي يك مشت آدم بيسواد بنويس اونها هم بهت توهين كنن بعد چشم دختر مردم گريون بشه

Anonymous said...

shabnam joon arash agaram halesh khub she hich vaght to nemituni ono tu jame khodeto dustat dashte bashi. chand ruz bud kamtar jafang migofti va oza inja khub bud baz shoru nakon khialato harfaye charandeto

Anonymous said...

استاد بنويس ديگه دوست داشتن يعني چي؟
عاشق شده چه فرقي داره تا كسي رو دوست داشته باشي دكتر شريعتي مگه
دوست داشتن از عشق محترم تره من از شما در كلاس پرسيديم شماگفتيد دكتر شريعتي ميگويند تا ساعت 2 شب بيدار بوده و سيگار هم زياد ميكشيده اما ربطي نداشت و وقتي اصرار كرديم گفتيد من مديريت درس ميدهم و اينجا مكان اين صحبت نيست
به من بگيد به كسي كه عشق ميورزيم و يا دوست داريم چيه
يا بگيد به من دوست داشتن چيه
بببيند من اين سوال رو از ديگران هم كردد مرا قانع نكرد مي خواهم شما را محك بزنم تو رو خدا جوتب بدهيد چون منه ايميل زدم نه بهتون اس پس جواب منو بديد

jojo said...

vaghean ziba bod ,man khoda ro be khater lahze tavalod to shakeram agar che sakhtihay zyadi dashti va lahzat sakhti ro dar zendegi tajrobe kardi ama hame on sakhtiha az to fardi mohkam ostovar va moghavem sakhte ke donyaey az tajrobast man hamishe shakhsyatet ro tahsin kardam va barat ehteram ghaelam va az samim ghalb dostet daram pishapish tavalodet mobarak azizam(deghat kardi to tavalod ham che hamahangye jalebi darim)

Anonymous said...

سلام . من هم کتاب دکتر شریعتی رو خوندم . تو همون کتاب میتونید جوابش رو پبداکنید . البته همه میگن این یک نظر شخصی بوده یا اینکه هرکی یه تعبیری داره ازش .

Anonymous said...

بخاطر زنده موندن استاد خدارو شکر میکنی شبنم خانوم . مگه قرار بوده اتفاق بدتری بیفته . نکنه شبنم جون اون اراذل و اوباش رو خودت با اون پولهایی که همش پزشو میدی فرستادی تا از استاد که محلت نذاشته انتقام بگیرن

Anonymous said...

واي چه سوالي كرديد من مطمئن هستم اين استاد عزيزتون باز مجبوره از 100 نفر كمك بگيره تا بتونه چند خط بنويسه
خانم عزيز ايشون سر كلاس جواب شما رو نداده چون نه از عشق ميدونه نه حتي حاليشه
حرف روزمرش رو با زحمت صحبت ميكنه
من كه شك دارم بتونه جواب تو رو بده
شبنم جون اين جون هيچي نداره بروز بده تو هم الكي اومدي
آقاي استاد چرا سر كلاس خفه خون گرفتي سوال ايشون در رابطه با عشق اينقدر بيسوادي تو رو به رخ كشيد كه جواب ندادي
ك.پ