Friday, March 26, 2010

شخصيت/اجتماعي/برخورد با من

سلام
امروز كمي سر خوش نبودم و اصلا تمايلي به نوشتن نداشتم يعني هي مي خوندم مي اومدم بنويسم باز مي رفتم ولي خوب باز با خودم گفتم يك چيزي بنويسم شايد كسي را خوش آمد من دوست دارم شخصيتهايي كه در پايين
 مي نويسم شما ببينيد همسر و طرف مقابل شما به ترتيب اولويت كدام را دارا است و خوب چطور مي شود وصفش كرد بعد وقتي مي خواهيد وصفش كنيد از لغات و تفسير صحيح براي توضيح وي براي ديگران استفاده كنيد  كل موارد پايين شخصيت افراد در روابطشان وصف شده شما ببينيد كدامها در رابطه با طرف شما واقعا صدق مي كند بعد با خود صادق باشيد از تمام صفات خوب كدام را دارد و كدام را ندارد و چه چيز در شخصيت وي شما را جذب كرده است.بعد ببينيد آيا با چنين شخصيتي كه به ترتيب اولويت شما مالكش هستيد به واقع بايد چطور وي را تمجيد يا سرش داد زد ؟خو دانيد؟

  • آدم شوخ : فردي كه منو حتي وقتي حال ندارم و روي خلق خوبي نيستم مرا اينقدر مي خنداند كه من شايد اينقدر نخنديدم
  • جدي : آدمي كه بهيچ وجه  نمي ترسه و نگران صحبت كردن در مورد مهمترين مسئله در زندگي نيست.
  • رهبر: كسي كه مي بينيد هم در منزل و هم در سر كار يك رهبره و آدم كلا با وي احساس امنيت مي كنه و اگر مشكلي پيش بيايد مي تونيم قدم عقب بزاريم و وي  آن را هندل كند
  • حامي : شخصي كه با تحسين كردن من مرا تشويق مي كند و توانايي هوشي و استعدادي مرا مي ستايد و اگر هر گونه مشكل مادي و حتي حمل و نقل داشته باشم وي حاضر نيست من پياده برم
  • احساساتي :اينقدر فردي است كه تمام حس و احساسش را در هر مورد حتي عميق به من مي گويد و بيشتر به مسائل حسي و هيجاني متكي است تا عقلاني
  • زرنگ كوچه و خيابون : بچه اي كه در كوچه خيابون براحتي مي تواند بدون هيچ به زندگي ادامه دهد و راه و روش نرم كردن مردم خيابان را خوب مي داند
  • صادق :فردي كه اصلا اهل بازي كردن نيست،بسيار تند و حتي در زماني كه در برخورد هر شرايطي هستيم عيب ما را مي گويد
  • شهواني : از هر چيز مي خواهد يك رابطه جنسي در بياورد و بيشتر به اين نكته مي خواهد انسان را هدايت كند
  • با انگيزه : در هر چيز در زندگي و هر بعد وي موفق بوده و به طرف پيشرفت حركت كرده
  • با ثبات :فردي كه انسان احساس امنيت و حس مي كند مي تواند بهش تكيه كند و فردي هست كه مي توان وي را تكيه گاه قرار داد
  • در خدمت : كمك مي كنه كه كارها و استرسهاي من از پيش پايم برداشته شود انهم با آسون نگري به مسائل و همش به من يادآوري ميكندزندگي ارزش ندارد بايد بي خيال بود
  • بي اختيار و خود بخودي :كساني كه در لحظه يك تصميم مي گيرند و شلوغ مي كنند
  • غير قابل پيش بيني : از اسمش پيداست شخصي غير قابل پيشبيني كه ما مجبوريم از وي حتي ساده ترين سوالهاي كليشه اي را نكنيم كه مبادا خاطر عزيز آزرده شود
  • سازماندهي كن : كسي كه مواظب خرج و خروج هست و مي توانيم خاطرمان از قبضها و شرايط جمع باشد
  • مسئوليت پذير:شخصي كه مي دانيد كارش را درست انجام مي دهد و احساس تعهد مي كند بروي حرفهايش هست
  • خطرناك : يك روز ما را بالا مي برد و يك روز بغل مي كند و روز بعد زمين مي كوبد و بعضي وقتها ما را دچار هيجانهاي شديد مي كند
  • مستقل : بيشتر علاقه دارد تنها باشد و بدون من وقتش را سپري كند و متقابلا به من هم اين حق را ميدهد
  • متكي : من اطمينان دارم وي بهيچ وجه نمي تواند مرا ترك كند چون اصلا شخصيت گمي بدون من دارد
  • پر حرف: حتي وقتي دستشويي هسستيم دارد با ما صحبت ميكند و با حرف زدن سر ما را بند ميكند
  • به خود متكي : بسيار خودش را قبول دارد و مي خواهد به من نيز حالي كند وي را قبول داشته باشم
  • عاقل :قبل از اينكه صحبت كند و حركتي بكند حسابش را كرده البته به تجربه وي اين مربوط مي شود
  • ناظم : زندگي خودش را دارد با نظم خودش و از قوانين خودش پيروي با نوع خودش ما را وادار به قبول شرايط مي كند

در روابط اجتماعي كيست :
    1. پاي جوك و خنده : هر چيز مضحكي در ميان هست وي در جمع توي آن شركت مي كند
    2. سياست مدار ضربدري : حتي متوجه نمي شويم در جمع وي سياست را دوست دارد يا حتي مسئله جنسي را كمي گنگ توي رابطه
    3. مرد خانواده : وي از اينكه همه با هم هستيم خسته نمي شود هيچ زمان
    4. علاقمند به خونه : فردي كه بيشتر توي جعبه اتاقش نشسته و يا تلويزيون نگاه مي كند و كمتر يا اصلا اهل بيرون رفتن با دوستانش نيست
    5. شب زنده دار: تا دير وقت دوست دارد مهموني باشد و برقصد
    6. شب گرد: اصلا علاقه به ماندن در منزل در شب ندارد و سخت مي شود وي را درون خانه گير اورد
    7. شبكه پارتي: دوست داره مهموني كاري بره و كارت خودش را به ديگران دهد و از مدارك و تحصيلتش براي ديگران بگويد
    8. خيرخواه :همش در بيرون در حال كمك كردن به ديگران است
    9. عاشق ورزش: خوب مسابقه اگر دارد در شهر شما اتفاق مي افتد مي دانيد كجاست
    10. قرتي : خوب اگر زمستون هست ترجيح مي دهد كه در جايي كه برف است برود اسكي كند و كوهنوردي كند
    11. پارتي نيمه وقتي: هر چند گاهي با دوستانش براي صرف شام بيرون مي رود
    12. ديوانه شريكش : مي دونيد بيرون مي آيد ولي تنها و تنها با شخصي كه با وي رابطه دارد مانند فيلمها كه فرد بيرون رفتنش متكي با فردي هست كه دوست داره تنها و تنها همه چيز را بد دوست دخترش مي خواد و تنها با اون بودن را
    13. پارتي راه انداز: منزلش مكانيه هر كي بخواد تفريح و چيزي بخوره وارد مي شود و بدست مي آورد
    14. پارتي برو: همش خونه دوستانش به مهموني و پارتي دختر پسري دعوت مي شود و مي رود
    15. از مهموني فرار كن:معمولا هر كس پهلويش نمي تونه بياد وي وي با دقت افراد را توي خونه راه مي دهد و اصلا از مهموني دادن توي منزلش خوشش نمي آيد
    16. عاشق طبيعت : همش در تور و كوه بسر مي برد با عده اي كه عضو گروه هستند
    17. ورزشي: همه چيز را در دوچرخه سواري و بيرون و كوه رفتن مي داند
    18. تامين كننده : اگر چيزي نياز داشته باشم برايم تهيه مي كند
    19. پدر خوب و شوهر خوب : سر كار مي ره و بر ميگردد خونه و شام را با همسرش و يا دوست دخترش مي خوره اگر قراراه بيرون برويم معمولا با همسر يا دوست دخترش ترجيح مي دهد بيرون برود

ارتباطاتش با ما :
·        احساساتي ،تمام حس و احساسش را بروز مي دهد
·        مهربون،منو بغل مي كنه و مي بوسه دائم
·        رومانيك ، مثل كارت پستال احساساتش را بيان ميكند
·        پدر و مادروار: مثل پدر و مادر احساسش را بيان ميكند
·        مواظب پول خرج كردنش هست
·        برايش در رابطه پول مهم نيست
·        كلا همش به مسائل جنسي توجه و فكر ميكنه
·        اصلا به مسائل سكسي توجه ندارد
·        منزوي و اصلا به آدم توجه نمي كند
·        بسيار دلسوز من است و خلاف انچه با ديگران است با من برخورد مي كند اما سطح فكر بالاي دارد
·        همش به پول من توجه دارد و مي خواهد يك جوري مرا تيغ بزند
·        داري زندگي و برخورد درويشي
·        فردي كله شق كه تنها مي خواهد راه خودش را برود و كسي مزاحم نباشد
·        شخصي كه معمولا با من سازش مي كند و در اين مورد با هم باز هستيم
·        مي خواهد دست و بالش را براي هركاري كاملا باز بگذارم

فراموش نكنيد موارد بالا اول در رابطه با شخصيت بود دوم در رابطه با روابط اجتماعي بود و سوم در رابطه با چيزي كه ما توي رابطه مي بينيم براي خود مي توانيد راحت چك كنيد ببينيد با كه هستيد ببينيد كه را داريد چقدر قدر مي دانيد و چقدر باخته ايد
فراموش نكنيد اگر مدعي هستيد كسي را دوست داريد و مي دانيد وي فردي هست كه فكر باز دارد بايد توي اولويت براي هر چيزي وي را بگذاريد
اگر احساس ور شكستگي و اعلام ورشكستگي نكرديد پس دوست نداريد ما همه ما بعضي وقتها نمي دانيم دوست داشتم يعني چي؟ما بعضي وقتها اعتيادمان به افراد را با عشق تعريف مي كنيم

موارد بالا را چك كنيد بار دوم كمي از انها را خط بزنيد ببيند كدوم يكي خيلي لوكس هست اما مي شه بدون آن زندگي كرد ببينيد كه را داريد و چقدر بها برايش قائليد به خاطر داشته باشيد موارد بالا مربوط به يك و صفات انسانهاي نرمال مي باشد نگوئيد كه چرا شخصيت بددل يا ديوانه را منظور نكرديد اينها تمام مربوط به به 80% صفات مربوط به افرادي هستند كه با ما هستند و ما مي شناسيم 

من امروز زياد خلقم خوش نيست براي همين تمام بزرگواران را به خدا مي سپارم ضمنا اين چيزي هست كه شما لا اقل روي كاغذ مي توانيد به آنچه داريد بسنده كنيد  علمي نيست اما من از اينطرف اونطرف گشتم و جمع كردم شايد به خودم يا ديگران كمكي كرده باشم