Sunday, March 21, 2010

عيد سال 89

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گُل بدمد باز تو در گل باشی
من نگويم که کنون با که نشين و چه بنوش
که تو خود دانی اگر زيرک و عاقل باشی
چنگ در پرده همين
 می دهدت پند ولـــــی
وعظت آنگاه کند سود که قابل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالـی دگرســـت
حيف باشد که زکار همه غافل باشی

نا خود آگاه برگشتم به زماني كه براي اولين بار داشتم اين وب لاگ رو مي نوشتم و به زبان انگليسي مي نوشتم كه الان نگاه
مي كنم با خودم مي گم نه بابا انگليسم چه خوب بوده چه لغاتي به كار مي بردم
سال گاو داره به پايان ميرسه و ببر داره مي آيد پدرم سال ببره و خوب گاو داره مي ره ببر داره مي آيد و گاوها بايد برن به هندوستان به جايي كه قدرشونو مي دونند و پرستششون مي كنند مصيبت انساني اينه كه هميشه قدر انچه داريم نميدونيم ما به انجا رسيديم كه براي همه چيز ما مي توانيم يك رهبر داشته باشيم و ميليونها رو به يك طرف رهبري كنه روند تاريخ هر چند جز نشانه ويرانگر است اما هنوز ياد نگرفتيم در ذهنمان و قلبمان يك رهبر و فرمانروا داشته باشيم
تفاوتي كه من مي دونيم با بقيه حيوانات داره اينه كه انسان يك موجود سمبليك و نماد گراست يعني وقتي مي گم سلام شما چطوري شما جوابتون مشخصه يعني نميگيد كه سرم درد مي كنه يا مريضم مگر خيلي صميمي باشيم
اما ريشه هاي اين كه ما در گذشته با هم دست مي داديم چون پدرانمان ببينيد طرف دوست است و چيزي تيز و اسلحه اي در دست ندارد هنوز مانده و ما دست مي دهيم هر چند سابقه عدم اعتماد است اما ما هنوز انجام مي دهيم
خيانت و خارج از رهبري دل و حس رفتن جز كوچك كردن دل و كوچك كردن احساس و عاطفه ما نيست من براي خودم تمام سالها زندگي در مكانهاي مختلف زندگي كردم با خيلي خيلي دخترها برخورد كردم شما ترديد نداشته باشيد كه در مكانهاي كاري و درسي و سميناري و دوستي بودند كساني كه خوب به نظر من راه رفتن با انها براي من و ديگران به به و چه چه بوجود مي آورد
اما ان كس كه رهبر قلبش بود من بودم و من مي تونستم ولو دست و پام مي لرزيد اينقدر دوام داشته باشم كه تكون نخورم من براي تفريح و حتي بيرون رفتن با دختري نه بيرون رفتم و نه با جمعي رفتم مگر بدانم كه هر كس جفت خودشو داره و من صد در صد تنها خواهم ماند
من بايد پخته عمل كنم چون متاسفانه شايد بعضي مرا محكم تر از آنچه هستم مي نگرند ما از لحاظ فيزيكي دو نوع هستيم يا سالم يا مريض اما از لحاظ رواني 3 نوع يا مريض يا نرمال و يا سالم ما چون سيستم فرهنگي بيماره بعضي وقتها بدنبال تنوع طلبي و زياده خواهي مي رويم بارها گفتم و باز سوال مي كنند مي گويم ببينيد من كسي رو كه دوستش دارم تنها و تنها براي من خوبه نيايد بگوئيد فلان خانم فلان بود لطف كنيد با مدارك تحصيلي خانمها نيز براي من بازي نكنيد من نمي آيم خودمو از خودم دور كنم و به طرف چيزي برم كه شما و جامعه براي من مي پسندد من خوشحالم و شاد اين منم كه بايد رضايت داشته باشم و نه كس ديگر

من امسال هم تو را بيشتر از ديروز بهت علاقه دارم من هر روز بيشتر از روز قبل هميشه از داشتنت خوشحال بودم و هستم
به تمام انتقادات به خودت چه گذشته و چه امروز بي توجه باش چون هميشه بدون يك نفر هست كه تو همه چيزت براي من بهترين و درست ترين چيزي هست كه يك انسان مي تونه داشته باشه
تو هميشه توي زندگيت بهترين كاري كه امكان داشته انجام دادي من مي بوسمت و برات سال خوب پر و سرشار از كاميابي باشه
عيدت مبارك از طرف آرش كمانگيرت سمبل قدرت ايران باستان