Monday, June 28, 2010

سن من و ازدواج من

ازدواج با يك سن با تفاوت سني بزرگتر از خود اصلا جالب نيست يك تفاوت سني بالا  البته  منظور من فاصله سني بالاست مثلا دختري به من ميگفت به نظر تو من بزرگترم بده من ميگفتم نه اما قديما بد بود چون اون زمان مادرها بايد 6 شكم مي زائيدند و همش تو خونه بودند و بعدش به سن 40 كه ميرسيدند داستان ديگه معلوم بود آنهم در برابر مردي كه در بيرون از خونه  همش كار ميكرد و هميشه شاداب و تازه بود امروز اون روزها نيست و تو اي مادر من اگر روزي با تفاوت سني دخترت با دوست من مخالفت نكن چون روزي كه شما با چشم كور مخالفت كني  آنهم توي ازدواج دخترت اون نا خوداگاه مي ره توي جبهه طرف با همه بديهاش و ديگر به پسره  نگاه نميكنه  خيلي ساده است ابدا نزاريد بشويد آدمي كه دخترتان يك جبهه مشترك و شما را يك دشمن مشترك با طرف تشخيص بدهند و بعد تمام وقت و نيرو و انرژي خودش را اونجا مي گذارند  تا با شما بجنگند من ابدا توي جبهه ها با وجودي كه ديدم افراد براي هم فداكاري مي كنند اصلا به بديهاي هم كار داشته باشند ولي بچه ها و دخترتان را به جبهه براي ازدواج نفرستيد  و بعد هم به ازدواجي منجر مي شود كه هم بعلت مخالفت پدر و مادر و هم نديدن ديگر شرايط وحشتناك از هم ميپاشه ولي مادر ميتونه به دخترش بگه قانوني كه در دنيا هست و نود درصد انسانها رعايت ميكنند سن مرد بيشتر از دختره و تو با دقت بسيار طرف رو برنداز كن  و سپس مادر و پدر كنار بشينند بزاريد آنها دير يا زود متوجه تفاوتها و مشكلات رابطه و خودشون مي شوند ولي فاصله سني 10 يا 15 سال قربونت
اسم اين رابطه نيست زن و شوهري هم نيست ما توي دنيايي هستيم كه ديگه قرار نيست كسي دكتر يا مريض باشه
معلم و شاگرد باشه و راهنما و شخصي گمراه باشيم
اين روزها باور كنيد ديگه دوران ازدواج دوران يك ازدواج برابره  لاستيكهاي ماشينم يكي رو ميخواستم عوض كنم فروشنده گفت گلهايش به هم نميخوره و ماشين دچار كمي لرزش ميشه راست ميگفت ازدواج نيز مانند ماشيني هست كه بايد چرخهايش با هم برابر و گلهايش يكي باشه  تا بتونند با يك سرعت و درست حركت كنند پس هر دوتاش رو عوض كردم
شخص كه بياد ازدواج نابرابر بكنه همه چي توش هست مانند ازدواجهاي نابرابر قديمي كه خانم 16 ساله بود شوهر 60 ساله اين نوع فاصله سني يك قرارداده و با مشكلات روحي كه طرف خواهد داشت خودش را نشون ميده ترديدي نيست و خطرناك
فرد توي اين روابط چيزي به دست نمي اورد بلكه بايد طفلي را بايد بزرگ كند و بچه كه بزرگ شد مانند هر بچه اي از آغوش مادر فرار ميكند و ميرود دنبال زندگيش اگر هم روزي نرفت بدانيد طرف به فرد معتاده وفادار نيست يا به اصطلاح ميگيم
Addict personality

يك شخصيت معتاد تنها به مواد اعتياد نداره فراموش نكنيد در گذشته ازدواج معامله بوده ولي اين روزها اينطور نيست بچگي نكنيد واقع بين باشيد
دوستي نوشته اي به من نشان داد كه خوب من صحت و اصل بودن ماجرا رو چون نميدونم پس قضاوت نمي كنم ولي  به اون در ذيل اشاره ميكنم ولي از طرف دوستم جواب اون فرد رو ميدم البته با نيشگوني مشابه از طرف خودم چون بيائيد پخته صحبت كنيم لا اقل كمي بزاريد ديگران به دهان و حرفهاي ما فكر كنند ولو نظر يكديگر برايمان ديدنش سخته والا ترين حقيقتها از ديد من هميشه اونهايي بودند كه من تحمل شنيدنش را نداشتم
و بر گرديم به جملاتي كه من از همه مي شنوم و آن اينكه من به وي متعهد بودم
من توي زندگيم جز يك نفر كس ديگري رو متعهد توي رابطه خودم نديديم من هر روز ميشنوم متعهد. آخه نوكرتونم تعهد يعني چي توي رابطه؟تعهد يعني من پايت هستم و تازه حتي و مخصوصا وقتي كار خراب شد پات ايستادم چون تعهد دارم بعضي ها هنوز يك طوري هم نشده نا پيدا مي شوند و مي شنويم طرف متعهد بود كدوم تعهد؟ چرا وقتي حرف ميزنيم وقتي صحبت مي كنيم معني حرف رو نمي فهميم
يا ميگويم براش وقت گذاشتم جالبه .كسي منت به سر كسي نداره و نبايد داشته باشه كه روزي من شب و وقتمو براي تو گذاشتم و تو فلان شدي هيچ منتي نيست من دوست داشتم اون دوست داشت كرديم تموم شد طلبكاريتون از كجاست؟ چرا فكر ميكنيد اگر شما او دو ساعت شب نبوديد اون شخص خودشو از سقف حلق آويز ميكرد؟و من ميمردم يا ديگري ميمرد؟
اين چه جمله اي هست كه فلان چيز به اينجا رسيده؟ قربونت بشم هر شخص ميتونسته در زمان بيكاريش طور ديگه هم زندگي كنه شايد با كسي ديگر خوب آشنا مي شد و خوب شايد بهتر مي شد منت وقت هم را به سر هم نبايد داشته باشيم  من وقتمو كه از سر راه نياوردم يعني چي؟ديگران در رابطه با شما هم عمر آوردند هم اعصاب؟
چيزي براي خود درست نكنيد شما افرادي هستيد كه ديروز براي خودتان از من بت درست كرديد و فردا هم هر وقت حال كنيد خرابش ميكنيد و بعد مي بينيم و مي فهمم كه شما اصلا بت پرستيد حالا چه فرقي داره من يا ديگري تو فردي هستي كه جلوي هر كسي مي توني زانو بزني و به هر بتي فحش بدهي و كفر بگي بعدش تازه توقع داريد  قلاب به شما بشوند اگر قراره منطق داشته باشيد چيزي بگوئيد كه به هم مربوط باشه افراد براي من مثال
مي زنند كه طرف خوب بود و مي خواهند من قبول كنم و مانند اين مثالهاي به اين شكل و با همين همگوني كه
مي گويم   مثلا ميگويند من در امريكا صبحانه خوردم بعدش رفتم چين قدم زدم و تهران خوابيديم و لوس انجلس شام خوب دراونجا دعوتم آخه من چطور ميتونم همه جا باشم و همه كار كرده باشم؟
 آدم كه بحث ميكند و دليل و منطق مي آورد اصول ساده  رو براي نابودي فرد را نگه ميدارد ولي ما نميكنيم  و بعد هم خودمونو منطقي و اصولي و انسان بسيار فهميده تصور كنيم و بعد بگوئيم مثلا آرش بد بود فلان بود نه شما منطقي نبوديد شما قضاوت درستي هم نداشتيد  آدم مگه ميشه هر چه به دهنش اومد بگه و بعد بگه من منطقي هستم  و بگه شايد دو سه مورد را فقط شك دارم اشتباه كردم ولي در انتها اين حس باشه كه من منطقي هستم  مگه مي شه كسي  مثلا  به من بگه من دكتراي جغرافي دارم و وقتي سوال ميكنيم خوب لوس انجلس كجاست مي گه لوس انجلس پايتخت تهران هست و چسبيده به پاريس و بعد بگي نخير ابدا و بگه  واي من 3 تا فقط اشتباه كردم خوب لوس انجلس پايتخت تهران نيست و چسبيده به پاريس هم نيست پس من هنوز دكترم و منو قبول كنيد كه در جغرافي ميفهمم نه من قبول نميكنم لا اقل اين افراد رو به عنوان فرد منطقي قبول نميكنم حتي سرم بره
من نه رقابت با كسي دارم نه چيزي برام مي خواهد چيزي كشف بشود
من چيزي كه درسته هميشه پاش مي ايستام
من هميشه به شخصي كه دوستش دارم يك چيزي رو ميگم براي من تنها تو مهمي برات توضيح بدهم اگر عزيزم من كوتاه هستم بايد براي همگان كوتاه باشم نه براي يك نفر و تنهاي تنها براي يكنفر واقعيت براي تو بايد روشن بشه نه براي ديگران.
هيچ چيزي در دنيا به صورت قطعيت نيست
ما توي زندگيم هيچ زمان اگر نتوانم اصول و قواعد بحث را رعايت نكنم مشخصه بعدش چيه نتيجه دعواست كه بسيار خطرناكه و نبايد كرد ما هيچ زمان توي يك مسائل كه طرف جهت داره و هدف داره و دوستي دارند و دشمني دارند و دنبال كشف واقعيت هم وقتي نيستند چه جاي بحث و گفتگو من هميشه در اين موارد ميگويم هر جور شما مي فرمائيد و هر جور فكر ميكني صحيح است
براي من يك مسئله براي كساني كه با من آشنا هستند بسيار جد يست برابري و بردباري يا صبور بودنه بارها به من گفتند بيا يك چيزي بنويس نظر بعضي ها خنثي شود بسيار جدي جلوي همه كس ايستادم گفتم نه  چون نظر
افراد براي من با آنچه هستند قبول است من روزي كه به شما بگويم من روزي تو را دوست دارم كه مانند من باشي و مثل من باور داشته باشي و فكر كني و زندگي كني من تنها يك خودخواه بي رحم و بي شرم هستم
و مانند فردي كه فكر ميكنه هر كي مثل منه خوبه هر كي مثل من نيست بده
آدمي ميتونه مدعي عشق و علاقه باشه كه فردي كه متفاوت و مختلف هست دوست داشته باشه توي انقلاب فرانسه شعار خوبي بود كه ميگفتند من حاضرم جان خودم را بدهم كه تو نظر خودت كه مخالف من و در مورد منه بزني.
 چرا عزيزان من نگذارم افراد نظر بدشون را  در مورد من بدهند ولو من براي تك تك نوشته و حتي تايپش خودم را كور ميكنم
هيچ كس نميتونه اسم انسان اخلاقي روي خودش بزاره وقتي ميبينه كسي سيگار ميكشه و مشروب ميخوره بگه اين آدم بده و قضاوت كنه و به من بگويند چرا نگفتي بده؟يا تو با چنين آدمي راه مي رفتي؟
من كي هستم  كه بگم و نظرخوب و بد تشخيص بدهم ملاك خلقت كه نيستم شما هستيد من نميدانم من به خودم حق ارزيابي هم نميدهم و حتي حق تصميم گيري هم براي ديگران ندارم من تمام شاهكاري كه بتونم  توي زندگيم بكنم در رابطه با خودمه كه تنها 10% از چيزي كه خوب ميدانم و درست ميدانم بتونم توي زندگيم پياده كنم تازه اگر كوشش كنم آخه مني كه كارهاي كه خودم ميدونه خوبه نميكنم مني كه هر چيزي رو درست ميدونم انجام نميدهم مني كه ميگم ورزش بايد كرد ورزش نميكنم مني كه ميدانم بايد دوستي كرد دشمني ميكنم و بايد مهربان بود و سنگدل هستم معلومه هيچ زمان نميتونم به كسي بگويم چكار كن يا نكن اميد من اينه ما همه اينطور بتونيم فكر كنيم شما به من مي گوئيد بيا فلا ن چيز را بنويس و فلان كن تو دهني به فلاني يا همه باشه نه من نميكنم من تنها مسئول گفته و كرده خودم هستم
روزي كه دست عشق رو به طرف هم دراز كنيم و صادقانه و با علاقه با هم باشيم و حقيقي باشيم هيچ زمان اذيت نميشيم ولي روزي كه ما افتاديم به حقه بازي و تحقير طرف مقابل توي رختخواب توي كوچه توي وبلاگ و خوار شمردن ديگران و بد دونستن ديگران ما ديگه هيچ ارزش انساني نداريم و منو ببخشيد ديگر ما گرگي هستيم كه ول شديم و هر كسي رو پاره ميكنيم اصل اساسي انسان تنها عدالت و انصاف هست و بعد از آن آزادي است
كه من قبول مي كنم كارشما درسته ولي من تا زماني از من نخواستيد و كاري بهم نداريد نه به عقيده و نه رفتارتون نه به كامنتتون و كارتون كاري دارم من 90% كارهاي كه توي زندگيم ميخواستم انجام بدهم وقت نكردم برسم چه برسد به نوشتن و خنثي نظرات ديگران  از شما مي خواهم بدانيد من خودمو گرفتارقضاوت و توهين افراد نمي كنم به عينه ديديد در مقام دفاع از خودم هم بر نمي آيم اين با اينكه حقم را بگيريم تفاوت دارد من تنها و تنها در برابر فردي كه دوستش دارم و وي منو باور داره مسئول و گفتگو مي توانم بكنم ولي نه با نظر فردي كه منو خائن و پست و بد ميدونه چرا بايد بجنگم  من سكوت ميكنم
گاندي ميگه من تا قطره آخر خونم مي جنگم با نظرات انگليس مخالفم اما حاضر نيستم از دماغ يك انگليسي خوني بيايد چون اون انسانه همانند من و من با باورها و اعتفادات مشكل دارم و اينجاست ميشه كه پايه اي را ريخت كه همه جور مذهب توي هند هست ولي كشتاري نيست
من ميگم اگر نظرتون درسته پس بايد  پاكتر بايد انسانتر و بايد منصف تر باشيد و اگر هم آدمي هستيد كه از طريق حمله و توهين و تهمت به ديگران حقيقت را به حلقوم آنها  مي خواهيد فرو كنيد يك حيوان بي رحم و بي شرمي هستيد كه براي من ارزشي نداريد و جايي كه مكاني كه صحبت دوستانه و صميمانه نباشه من ابدا حاضر به هيچ بحث و گفتگو نيستم تنها توي تمام عمرم دوري ميكنم و سكوت ميكنم  
و چرا سكوت ميكنم چون از اول تكليف بحث مشخصه  

17 comments:

Anonymous said...

salam
arash aziz zahmat keshidh bodi va mozoa khubi ro matrah kardh bodi tafavoth seni tafavoth aghli ham miarh narahat nashid ke mard hastid vali zanha az nazarh aghli zodtar az mardha rosh mikonand shaiad ensanhai ke ehsase roshd yafth tari darand aghle shon ham bishtar be hale masale moresh chon kasani ke mohabat nadarand hanoz kodakani hastan ke mikhahand khudeshon tanha matrh bashand va markaze tavajoh pas zan kochektar bashh behtar ast chon ehtemalan shoharash dost darh an barash madari kone ta hamsari. ama shaiad ma betonim az bazi barabariha cheshm poshi konim ma ik chizhai asl va paih ast mesle sedaghat 2 nafar msle vafadari 2 nafar mesle ... chon in chizi ast ke paih ast va in shakhsiare 2 nafar ro miresone vaghti mibinim tarafe ma 100 dar100 ba ma ast ma chera 99 darsad ba an hastim ma chera 100 dar 100 nabashim........ma khudemon nabarabari ro ijad mikonim ma vaghti tanha khudemon ro bebinim tanha be khudemon haghe hame kar midahim...zendegi ik bazi nist ik vagheiat ast va ik forsat va forsati tanha barah goftan forsati barah amal kardan baiad dashth bashim chon tanha amale ma hamrah ma khahad bod na ketabhaih nakhandh va ya khandh va ya nazaiat ma ma hanoz dargirim in tarh ankabot darh bad jori dorh dast va paih ma mipicheh darh in falsafh bafiha ma ro az zendegi vaghei dor mikonh ma sar garmim amrh ma ham darh migzarh man negaran kasani hastam ke hanoz ham khudeshon ro tanha sargarm mikonad

Anonymous said...

بله بسيار مشخص بود كه اين وبلاگ جهت انساني چون شبنم كه همش حرف از وقت و پول و زندگي ميزند
و زماني كه ايشون دري بروي وي باز نميكند من واقعا متعجبم ببين آرش به تو ميگه من مثل ديگران چون نيستم نميتونم هميشه پاي هر بت زانو بزنم من هميشه يكي رو دارم و عاشق اون هستم و شما كه به قول خودش هر زمان كه مدتي ميگذره پاي يك بت نشستيد و به بت ديگر داريد توهين ميكنيد مسئله داريد
من از اين آدم واقعا خوشم مي آيد چون جلوي خودش رو خيلي محكم و درست نگه ميداره كه با هر كه همنشين نشه

Anonymous said...

تو حتی توی نوشته هاتم تناقض روشنه . یک جا میگی نباید کسی رو دوست داشته باشیم که مثل خودمون باشه و مارو باور داشته باشه اما باز میگی فقط کسی رو دوست داری و باهاش بحث میکنی که بهت نگه تو بد و پست هستی. این چه استدلالیه واسه خودت اینجا چرند میگی یک مشت ابله هم به به و چه چه میکنند . اصلا فکر میکنی کسی تو دنیا باشه که نگه تو بدی . که فکر کنه تو شخصیت درستی داری؟اگه هست نشونمون بده . اون کسایی مثل شبنم ول هم که میگن واسه اینکه اونقدر گند زدن که دیگه راهی ندارن جز اینکه خودشونو به یکی بند کنند.اون عشق بیخودی هم که خیلی وقتها ازش دم میزنی بازم میگم ساختگیه . هیچکس نیست که بتونه تورو تحمل کنه

شبنم said...

عزيز من مشكل سواد شماست تناقض نيست ميگه ما روزي كه كسي رو كه كاملا با ما متفاوته دوست داشتيم اين درسته نه اينكه ما كسي رو مجبور كنيم مثل ما باشه قبلا هم گفته كسي رو تو آزادي دوست داشته باشيم نه توي قفس ولي خوب نازنين چون هنوز معلوم ميشه هموني هستي كه اينجا با همون استدلالها ازت نامبرده بهت ميگه وقتي كه هم كسي بهت توهين ميكنه ديگه معلومه با چنين ديوانه اي كه بحثي نيست
بي ترديد نامه تو رو به وي نشون دادند چون از حتي تناقص پيدا كردنت معلومه هموني هستي كه هر روز از بت ديگري بد ميگي و تو نگران اينكه كسي ميگه ايشون خوبه يا بده نباش تو خوبي كه شخصيتت مانند همين فرزاد هست و بهتره با هم آشنا بشويد اينكه ايشون چرند مي گويند تو نگران اون نباش تو برو نگران فكر گرفتار و بيمارت باش كه حتي تمام وبلاگو درست نمي خوني ميايي نظر يك من غاز مينويسي
ببين تنها توي احمق ميگي ايشون بده نه كس ديگه گورتو گم كن كسي به نظر تو ديوانه نيازي نداره در رابطه با گند زدن من نگران من نباش امثال تو حتي كلفت دم خونه من هم نيستند قبلا هم گفتم من هر چي دارم رو دارم شما هم بفرمائيد رو كنيد
عشقش ساختگيه واقعي هست باز هم به تو مربوط نيست برو هر ماه و هر 3 ماه يك دوست پسر عوض كن بعد خودت به خودت ببين جز اينكه باهات بخوابن كي تو رو ميخواد سعي كن اين بار توي يك رابطه 6 ما با كسي نخوابي بعد ببين كي تو رو تحمل ميكنه دهنتو اب بكش دفعه ديگه اسم منو به زبون مياري

فرزاد said...

چرا پاكم ميكني باز مينويسم
عجب مصيبتي شده
شبنم خانم چشم عسلي
تو بي خود ميكني از اون مرتيكه كرموني از خود راضي و اون كرد كله .... حمايت ميكني به من چه اين اقا رفته در رو خودش بسته به من چه مربوطه شبها با تو به هر جا نميره
من خبر نداشتم خودت با خودت آنتن بردي
اونهم خوب خبر مي ياره ما هم گناهي نداريم
به نظر من راهي كه مونده اينه كه زنگ بزني به آرش بگي من يك كرد كله خراب هستم و با تعهد خراب كردن زندگيت و ابرو بردنت و با تضمين توهين به خواهر مادرت حاضرم به تو علاقه مند بشم بعد ميبيني چطور پرواز ميكنه مي آيد طرفت
اين پسره عقلش پاره سنگ بر ميداره شب تا صبح جلوي آينه مي ايستد و ميگه من فرعون هستم اينقدر پولاشو تف زده چسبونده اينجا توي بانكها كه همش بانكها دارند مي خورند هي ازش ماليات ميگيرند بهش بگو دانشمند كرماني بيا اينجا پولات داره همش ميره تو جيب دولت تو رو چه به گاندي وقتي خودت فرعون هستي تو رو چه به انقلاب فرانسه وقتي خودت ناپلئون هستي
بنده خدا بشين درست رو بخون رفتي باز ايران تا كرده بياد سرت رو ببره
البته تو بدت نمي آيد اون بياد سر تو ديوانه رو ببره آدمي كه نه مشروب مي خوره نه به خانمها محل ميده و نه دود خوشش مي ايد بهتره به جاي اينكه يك كرد عاشقش باشه بياد سرشو ببره
مرغ از قفس پريده ديوانه برو خونه شبنم جون طرف سابقت سرش گرمه جان شما با كسان ديگه داره مي پره اين تن بميره همون شبنم به من نشون داد كه الان سرش گرمه تو ديوانه اون زمان انگليس بودي كدوم قبرستون بودي شبنم با اين و اون درگير بود زيرآبتو ميزد
منو واقعا ببخشيد من اين حرفها رو ميزنم كمي بخنديم باز نياي سر منو ببري
اما خدايش من آرش رو به زيبا سخن گفتن و اينكه امكان نداره وقتي ناراحتي باهت صحبت ميكنه با همون غمت تو رو سبك نكنه و تو از اينكه چنين كسي پهلوت هست به خودت نبالي
واقعا چقدر منم هوس كردم سر اين آرش رو ببرم خونه اش رو بالا بكشم اينجا ديوانه كليد خونه رو بردي چه غلطي بكني تو خونت ميترسيدي ما مبلهاتو بخوريم
هي جمع كن تا موريانه بخوره اقاي دكتر

Anonymous said...

تناقض چيه همين كه نظر تو ديوانه رو با اين تشخيص بچه گانه ات گذاشته يعني معني حرفت خودت ميفهمي چي ميگي بعدم مگه يك مشت احمق فك و فاميل و ننه بابات هستند تو هم كه اومدي به همه توهين كردي

Anonymous said...

تناقض جان و تناقض ياب
ابله ننه و بابات و هفت جد آبادت هستش
راست ميگه شبنم با همه آويزونيش توي عوضي بيسواد به اين غلطها چه كار برو غازتو بچرون اومدي نظريه بسازي لوله اماله درست كردي

Anonymous said...

نه بابا زیادی اینجا زر میزنی . من گفتم تناقض چون خوب این مرد روانیه از خودراضی رو میشناسم . از این آدم وراجی که حتی به یک خط از نوشته هاش عمل نمیکنه فقط میخواد یه مشت دیوانه دورش جمع کنه تا بهش توجه کنند عقده ای. منم میدونم تمام این نوشته های تعریف و تمجید فقط از طرف اون شبنم خرابه. بدبخت برو با پولت برای خودت احترام بخر بیچاره ی تازه به دوران رسیده . من اگه بخوام تمام زندگی تو و فک و فامیلتو میخرم و میریزم تو سطل آشغال دختره ی خراب ول

شبنم said...

من تنها خواهش من همه ببينيد كي رواني و عقده اي است اين خانم دانشمند و نوشته هاي آقا استاد عزيزمون رو مقايسه كنيد
(نوشته ارش در همين وبلاگ )
من تمام شاهكاري كه بتونم توي زندگيم بكنم در رابطه با خودمه كه تنها 10% از چيزي كه خوب ميدانم و درست ميدانم بتونم توي زندگيم پياده كنم

نوشته اين فرد ديوانه متناقض ياب:
از این آدم وراجی که حتی به یک خط از نوشته هاش عمل نمیکنه

نتيجه: ايشون مي فرمايند من شاهكار ميكنم اگر روزي به 10% از حرفام عمل كنم اين عالم اومده ميگه اين به يك خط عمل نميكنه خره بخون چي نوشته ميگه اگر بكنم شاهكار كردم

(نوشته ارش در همين وبلاگ )
من كي هستم كه بگم و نظرخوب و بد تشخيص بدهم ملاك خلقت كه نيستم شما هستيد من نميدانم من به خودم حق ارزيابي هم نميدهم
نوشته اين فرد ديوانه متناقض ياب:

میخواد یه مشت دیوانه دورش جمع کنه تا بهش توجه کنند عقده ای و بعلاوه ايشون ميگويند
این مرد روانیه از خودراضی رو میشناسم

(و نوشته تو دهني ارش به شما در همين وبلاگ)

ولي روزي كه ما افتاديم به حقه بازي و تحقير طرف مقابل توي رختخواب توي كوچه توي وبلاگ و خوار شمردن ديگران و بد دونستن ديگران ما ديگه هيچ ارزش انساني نداريم و منو ببخشيد ديگر ما گرگي هستيم كه ول شديم و هر كسي رو پاره ميكنيم

و جمله جالب اين عالم دانشمند
من اگه بخوام تمام زندگی تو و فک و فامیلتو میخرم و میریزم تو سطل آشغال دختره ول

نتيجه اخلاقي:
اولا ببين كه بيسوادي و اصلا نخوندي چي نوشته پس نشانگر اينه كه انسان تا چيزي رو درست نخونده مانند مگسي هست كه درون دستشويي افتاده و وز وز ميكنه احمق فكر ميكني همه مثل تو بيسواد هستن و مطالب رو بدون خوندن نظر ميزارند
در رابطه با خريد فك و فاميل من بي زحمت اسم و فاميل خودتو بزار من به كلفتمون بگم يك تماس با تو بگيره هم لوازم بهداشتي خونه مار اگر تو بتوني با پول و دارايي 7 جد و ابادت بگيري ممنونم
بنده خدا كلفت ما تنها خونه زندگيش سر تا پاي هيكل تو و خانوادتو ميخره من يك دكترم جامعه خودش بهم احترام ميزاره تو نگران نباش آرش هم يك مدير موفق و يك استاد هست تو نگران اون هم نباش تنها بدبخت پول شارژآپارتمان اين آقا كه ماهانه داره توي خارج از مملكت ميده واسه خونه خاليش من قول ميدهم هم قدر حقوق توست پس نتيجه اين شد زر تو زدي كه اصلا نميدوني طرفت كيه و رواني رو هم همه شناختن ما با مدرك صحبت ميكنيم و دهنمون نه مثل تو از جاي ديگه

Anonymous said...

من فوق ليسانس مشاوره از تهران هستم ليسانس من از دانشگاه فردوسي در رشته اقتصاد بود اما فوق خودم رو از تهران گرفتم و فردي كه اينجا وبلاگ داره استاد من توي دانشگاه در مشهد بود مادرم مترجم كتابهاي روانشناسي هست و ايشون رو كاملا مي شناسد چون يكباربا ايشون همكلام شد
به عقيده من كمي حيا و شخصيت براي افرادي كه اينجا نظر مي گذارند لازم هست فردي كه مدعي است جناب شمس فردي از خود راضي و .... هست متاسف هستم بگم شما هم با اين نوشته ها فردي با شخصيت آرام و عادي نشان نميدهيد شما اينقدي درونتان آتش است كه من تصورم اين است حتما با يك نفر كه كار حرفه اي انجام ميدهد و خانم هست صحبت كنيد شما معتقد هستيد آدمي كه ديگران رو خوب يا نسبت به انها بي تفاوت هست بده؟نه اينطور نيست وي فردي هست كه اگر توي زندگي من نبود من هيچ زمان سوي اين رشته نمي رفتم من تمام دكترهاي روانكاو مشهد رو سر يك سري مسئله مي رفتم مشكل داشتم باور ميكنيد با دوبار صحبت كردن با اين آقا مشكل من حل شد كه يكبارش با عرض شرمندگي ساعت 2 شب روي موبايل تا 5 صبح بود كه دقيقا يادمه ايشون خونه دوستش بود و با وجوديكه من هردو رو از خواب پروندم ولي وقتي ديد گريه ميكنم و ميگم خوابم نمي بره با كمال خونسردي حرفهايي به من زد كه مسير زندگي من رو عوض كرد
بيائيد با خودتان صادق باشيد مشكل شما را با وي نميدانم ولي واقعا مي تونم حدس بزنم چيست وي صحبتهايش و اينكه انسان چطور ميشه مثل وي باشه منو به اينجا رساند من كسي هستم كه ميگم اين شخص تنها فرشته اي است كه از خدا روي زمين مانده فقط دركش كنيد وي از آنچه درست هست به هيچ قيمت پايين نمي آيد و اين مشكل وي است
آدمي هست كه وقتي كنارته انگار تمام كوههاي دنيا كنارت هستن و هر زمان به پشت سر نگاه ميكني ميبيني يك ديوار پشت سرته انسان از دوستي و عشق چي مي خواهد من نميگم خوبه ولي كسي هست كه بهش مي توني تكيه كني متاسفانه اون زمان يك شماره موبايل تاليا داشتيد و الان جواب نميده من شماره اي از شما ندارم لطفا شماره خودتون را براي من به آيدي من آف بزاريد

Anonymous said...

می بینم که شبنم خانوم دیگه اونجاش مود مود نمیکنه . دیگه اینجا حرف از عشق و عاشقی نمیزنه چیه دیدی محلت نداد از کار افتادی؟اصلا قصدت از اونهمه اراجیف چی بود ؟طفلکی حالت گرفته شد

غزل said...

آرش فرديه محترم و بچه سالم و بي نهايت مهربونه
اين فرد من خودم بارها ديديم چقدر به ديگران كمك كرده
من خودم ديديم چندين بار وقتي ميديدمش واقعا به چه زحمتي چيزهايي كه براي بعضي خانواده هاي كم بضاعت ميخريد براشون مي برد
من خودم ديديم با چشمام ديديم كه كاپشن خودشو توي سرما در آورد داد به يك بدبختي كه داشت ميلرزيد
شما چطور مدعي هستيد مي شناسيدش اما
واقعا اين مسائل رو توش اولها فكر ميكردم جلوي ما اينكارها رو ميكنه اما وقتي از بعضيها ديگر هم سوال كردم همين را گفتند

Anonymous said...

bah bah baz saro kalleye ghazal ham peida shod bad az modat ha.ghazal joon baz omadi kam kam az rakhtekhabe arash begi?

غزل said...

يكبار ميگفتند مرد نيست از رختخوابش هم گفتم يادتونه وقتي ميگفتيد كه ايشون مردي نداره و نميتونه من اومدم مهر تائيد زدم باز نياز داريد؟
من قبولش دارم عمرا تو همه چي مخصوصاآره آره

شبنم said...

خاك تو سر اون فرزاد بي غيرت كه تو اينجا اين حرفها رو نزني
همه ميدنند چه كاره هستي برو لطفا اينجا رو به تعفن نكش مرسي اينجا ديگه جاي تو نيست و اون دوست پسر حمالت

Anonymous said...

استاد من نرنجيد
چون شما هميشه محترميدو


سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست/ قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشو

Anonymous said...

من نمیدونم این چرندیات چیه اینجا مینویسید هر کی واسه خودش مدعیه . میگن مهمون مهمون رو نمیتونه ببینه صاحبخونه....
ای بابا غزل خانم و شبنم خانم شما هر دو حق دارید اینجا نظر بذارید اما نظر محترمانه . آرش نیازی به تائید کسی نداره نه شبنم و نه کس دیگه