Tuesday, June 08, 2010

گربه صفتها

سلام
ما بعضی وقتها بعد از سه جلسه قرار و مدار باید بدونیم امکان دارد افراد به هم علاقمند شوند اما خوب عاشق
نمی شوند
ولی اینکه علاقمند شوند کمی طبیعی است ولی خوب ما چون خانواده تو دل ما استرس می گذارند این باورها تو رابطه ما چون فکر میکنیم کار بدی همیشه با کسی بیرون رفتن و صحبت کردن ناراحت کننده است ولی خوب ما زائیده این خانواده ها همیشه از تفکری که خانواده در مورد رابطه در ما می کارند همیشه دست به گریبان ماست
حالا یکدفعه طرف رابطه می خواهد خودش ناگهانی رابطه رو قطع کند شخصی که ما در رابطه با کسی هستیم می گوید تو خیلی جدی میگیری ما مثل هم نیستیم بیا رابطه رو تموم کنیم خوب می دانید این جمله همیشه یک مانور هست یعنی بیا به هم دوست باشیم و تمام درها رو باز کنیم و همه جور با هم باشیم این افراد که اول خود را عاشق نشان میدهند بعد یک دفعه نظر خودشان تغییر می دهند معمولا بازیگر هستند چون از اول دورغ می گویند و بعدش هم که ایده می دهند باز دروغ می گویند مقصر شما نیستید

بازی که مردها معمولا من در هر ملیتی دیدیم دارند همین شکل را بازی میکنند وفتی دیدیند دختری به آنها علاقمند شد تصمیم می گیرند بروند تا طرف را با اغوش بازتر داشته باشند البته با عرض معذرت این تکنیکها واقعا قدیمی شده و قدیمی است اینگونه اقایان کمی قدیمی عمل میکنند کمی جدیدیتر عمل کنند بهتره

می دانید خیلی دلم می خواست بعضی وقتها واقعا از فرصت استفاده می کردم از تکنیکهایی که مردها و خانمها استفاده می کنند می نوشتم ولی خیلی مشکل ساز می شود

ببینید برای رابطه البته عقاید و اعتقادات ما کم و بیش توی رابطه تاثیر می گذارند یعنی بی تاثیر نیست و حتی وقتی یکی میرود نگران برخورد و نفر بعدی هم هستیم که این باز چی؟ معمولا نگران بعدیش نباشید با بعدی مانند بعدی رفتار کنید بزرگترین شانسی که خدا توی زندگی به من داد این بود که هیچ زمان من افرادی که در کنار خود می شناختم از تعداد یک انگشت دست توی زندگیم بیشتر نبود و همیشه با بعدی نیز مطابق بعدی رفتار میکردم اما الان توی رابطه ها می بینیم می خواهند مانند قبلی با بعدی رفتار کنند.

ما هیچ زمان نباید از یک اتفاق قانون بسازیم من اگر یک دوا خوردم حالم خوب شد قرار نیست این دارو برای همه مرضهای من خوبه یا اگر با یک ماشین تصادف کردم دلیل نیست همیشه با این ماشین تصادف میکنم
همیشه نفر دوم متفاوت از اولی بود من از مشکلات اول شاید علم و اگاهی کسب کردم اما مبنای ملاک و ارزیابی نبوده و اسمش هم تجربه نیست و به بهانه تجربه از اون استفاده نمی کنیم

رابطه اولی که تموم می شه تموم می شه بعد از اون هر چی هست جاده دیگری است من یاد شاید گرفتم که باید اصولی را رعایت کنم اما قرار نیست تمام جاده را یکنواخت فرض کنم
ولی ما چرا از ازدواج شاید خوشمون نیاد ما تصمصیمات مهم و اساسی را معمولا بین 6 تا 7 سالگی میگیریم ما پیش نویس زندگی خودمون را در سن 6 تا 7 سالگی مینویسیم و دیگر در اون هم تجدید نظر هم نمیکنیم متاسفانه .
دریافتها و برداشتهای کودکی ما همیشه با ماست دقیقا مثل زبانی که ما یاد گرفتیم که با ماست و تا آخر عمر

می مونه

و وقتی ما در خانواده ای هستیم که دشمنی توی اون خانواده هست میان پدر و مادر و خانواده ها اوتوماتیک از ازدواج بیزار می شویم چون خانواده محل ام و امام و پناهگاه ماست حالا یک زندگی داشته باشیم که همش توش درگیری است خوب مشخصه

سنمون که کمه بعضی وقتها مادر و پدر ما با گفتن ظلم و ستم از خانواده پدر و مادرمون ما را وارد روابطی میکند که از اختلافاتی هست که بدن و مغز ما آمادگی حذف یا انالیز هضم نمی تونه بکنه نداره مثل اینکه مادری می اید نا اگاه به بچه 5 روزه خود چلو کباب میده می میره این مادر وپدرها بعضی وقتها ما را این چنین با درددهای خود می کشند به این به اصطلاح انگلیسی ان می گویند
None physical sexual abuse
یعنی تجاوز جنسی غیر فیزیکی چیزی که من تصورم این است که شاید بهترین ترجمه انگلیسی این موضوع می باشد یعنی تجاوزی به حریم فکری و ذهنی شما که اصلا قرار نیست در ان وارد شوید ما باید بعنوان بچه از این روابط درگیری دور باشیم و الا صدمه اش قدر یک تجاوز جنسی است و اینقدر اثر دارد

و این مسئله تا جایی جلو میره که شما اگاه و نا آگاه با مسئله ازدواج مشکل خواهید داشت و دیدیم افرادی را هم این افراد می آیند انتخاب میکنند که از اول می دانند رابطه به جایی منتهی نمی شود و یا با خرابکاری توی رابطه ادمها رو از خودتون دور میکنید که به جایی برسید به مادر و ÷در خود داد بزنید که کسی نیست و وقتی هم که ازدواج کردید اگر هم با بچه مشکل دارند اینقدر صبر میکنند تا برسند به 39 و 40 بگویند دیگه کاری نمی شود کرد
یا همخونه بودن رو انتخاب میکنید یا میروید توی زندگی بهدش در می اید باز به ÷در و مادر خود می گوئید نشد خوب حتی برای خواهر خود شاید
ما برای آسیبهای که در کودکی دیدیم واقعا نیاز به کمک داریم ما نمی تونیم روی بوته خار پلاس شویم و بزاریم سالها این خارها توی بدن ما بماند بلکه باید دونه دونه انها را در آورد ولا هر کدوم می تونه عفونی بشه و کار دستمون بده
چون فراموش نکنید ما همون یا باید کودکی خوبی داشته باشیم یا کودکی خوب شده باشیم
و اما افرادي كه هي مي گويند ما نمي توانيم تمركز كنيم درس بخونيم علتش اينه كه شما اگر به اين مسئله دچار شديد بي ترديد از يك عازضه شايد افسردگي يا نشانه افسردگي هست چون وقتي شما و من حرف مي زنيم يكي هي اهنگ بزاره ما نمي توانيم خودمونو جمع و جور كنيم پس يك مسئله باعث مي شه كه ما حواسمون جمع نشه يعني يك پارازيت وارد سيستم فكري ماست كه مشكل بوجود مي آورد
البته ما ميتوانيم موضوعات ديگري هم در بياريم كه كاري كه مي خواهيم انجام ندهيم و به حساب بازي هم در مياريم مثلا من بايد درس بخونم چون هميشه بايد بدونم كه چه چيزيهايي رو از دست مي دهم وقتي درس مي خونم مثلا هميشه بايد منو بكنند تو اتاق درس بخون در صورتيكه دوستام خوشن و شادن و من هميشه اين پيغام به مغز من رسونده مي شه كه بايد سختي بكشم بعضي درس نخونها اينطور هستند خود من كم سن و سال بودم همينطور بودم ببينيد توي خونه اي اگر باشم كه درس خوندن و به من تحميل كنند و همش از بديهاي و بدبختيهاي بي سوادي به من سخن بگويند و همش منو براي درس خوندن از همه شرايط با حال زندگي منو محروم كنند من خوب مي شم همون كه اون زمان بودم و اونهم زماني كه من از ترس مي خونم ما دو نوع زندگي ميكنيم يكي

زندگي بر اساس ترس و ديگري زندگي بر اساس عشق چون مگر قبول كنيم كه انسان با امنيت و آزادي و خوشي مي تونه رشد كنه و هيچ نيازي به ترس نداره و ما از ترس مجبورمون ميكردند درس بخونيم باور بفرمائيد من خودم خارج از كشور من بيشتر از ترس درس مي خوندم بارها گفتم من بعضي وقتها از ترس افتادن و هزينه هاش مي خوندم شب و روز.

ولي آدم هم ميتونه هم درس بخونه و 8 ساعت خوش بگذروند و 8 ساعت هم در روز بخوابه پس شما مي توانيد بدون استرس درس بخوانيد و تفريح هم بكنيد اصلا زياد مي شود تفريح كرد و ما درس را مي خونيم كه بعدا ادامه بدهيم ولي فراموش نكنيد بايد بچه هاي ما كتاب خوان باشند من پدرم منو كتاب خوان كرد ولي درس را هميشه در فرهنگ ما درس يك مجازات بود ميگفتند 10 بار از اين كلمه جريمه بنويس آخه معلومه چيزي كه عمري براي من جريمه و مجازات بوده خداي ميدونه روزي كه به من رسيد كه تصميم به من باشه چي ميكنم با دوستام بيشتر ترجيح ميدهم پس برم مثل خيلي خانمها قيلون دود كنم با دوستام تا درس بخونم

ولي لذتي كه من از كتاب خوندن مي برم فرق داره از كسي كه يك كتاب درسي رو مي خونه و زجر ميبره و زجرش ميدهند

درس خوندن را با تنبيه و تهديد نمي شه تموم كرد ما كاري را بايد بكنيم كه لذت نمي بريم ولي از ترس جلو بريم يادم مي آيد از ترس سربازي درس خوندم رفتم دانشگاه!!!خداي من چرا توي مملكت ما اينه؟؟
مادرها و پدرها بدانيد درس همه زندگي نيست جزئ از آن است ولي ما بايد بفهميم كه يك دانشجو فقط بايد 17 ساعت درس بخواند و بقيه اش درست مي شه
اما ما 8 ساعتو ميكنيم ده ساعت بعدش بقه استراحتم استرس اون درسه همه چيزو خراب ميكنه
پيام خوندن و جريمه خوندن و درس خوندن ترس و جريمه نوشتن نبايد باشه ببينيد با ما چه كردند

20 comments:

شبنم said...

شخصي به من و نگارنده در كامنت توهين كرده بود كه من پاش ايستادم و گفتم تا پاكش كردن
حالا من دوست دارم و بارها گفتم شما تنها در رابطه به انچه خوانيد نظر بده اينكه آرش كي هست به تو مربوط نيست پول داره به ما كه ميدونيم مربوطه تيپ داره يا نداره به كسي كه دوستش داره مربوطه در رابطه با خانوادهش هم شما مطمئن باش با بيانيكه در اين نظر خواهي ميزاري معلومه كه اصلا خانواده تو اصلا بخش اشراف نشين هستند مطمئني پدرت توي خونه هر حرف زشتي رو به شوخي نميگه و يا مادرت وقتي باهت دعوا ميكنه بهت توهين نميكنه ؟
عزيز طفل كه هنوز ياد نگرفتي خودتو بشناسي پول آرش تيپش و خانوادش به ما كه دوستش داريم مربوطه ولي تو چه ارش رو مي شناختي و چه نمي شناسي بدون كه بي ترديد مطمئن هستي يك قروني نيستي؟ معلومه كه خانوادت خيلي سطح بالا هستن مي شه به حرفم گوش كني به آرش توجه نكن من حاضرم تو رو دعوت كنم تو مدارك تحصيليت،تعداد افراد خانوادت،اصل و نسبت رو،و همينطور شغلو نظام خانوادتو بياري ما ببينيم تا از اين به بعد به تو توجه كنيم تا به نويسنده
عزيز تو در حد من و آرش نه سوادت هست نه تجربه و نه علمت همين آقا ميتونه ادعا كنه كه 3 تا زبون بلده مثل زبون مادريش و بگه يك عمره دارم درس و كتاب مي خونم تو بيا وسط نشون بده ببينيم علمت چيه؟مي شه اسم دانشگاهتو بگي بدونيم در كدون رنگينگ دانشگاههاي علمي دنياست كه مي آيي در رابطه با يك نوشته علمي حرف لايق اطرافيانت ميگي؟ببين عزيز باور كن پروندت بسته شده بي لياقت نمك به حروم اگر آرش شير سگ تو شكمت مي ريخت دم تكون ميدادي امروز براش اما دهنتو باز ميكني به فردي كه از تو حرفي نه زده و ميزنه توهين ميكني
واي بر تو شما بد دهنها

شبنم said...

سلام و صد سلام
كامنت بي نهايت بي تربيتي تو رو خوندم خانم عزيز از قيافه استاد مشخص شد كه اين هنر تنها از خانم محبوب ايشون و دشمن شماره يكي كه با عرض تاسف يك كلمه ازش نميتونه بگه ولي شرمندم ولي

عزيز تو نگران هيچ چيزش نباش تستاشو داده البته ميدوني واقعا حق آرش هست كه روزگاري بخاطر تو همه رو از خودش رنجوند تا تو نرنجي همه رو پيچ ديوار كرد آب تو دل تو تكون نخوره ديديم فرشته اي كه ازش صحبت ميكرد چي نوشته .ها. ها. الهي بميرم براش دردو دل واسه كي كرده و هنوز سكوت مي كنه و حرف نميزنه تو كي هستي؟
خجالت ميكشه از بس بخاطر تو ظلم كرد و بعدش سناريويي كه تو تنها بازيگر و اول و اخرش بودي و قربانيش خودش بعنوان شاهد چون من ميدونم به همه خيانت كرد حتي خودش ولي...
دندون رو جيگر مي گذاشتي وكيل داشت برات ميگرفت كارشو من داشتم ميكردم مي خواست هديه تولت رو بده ميزاشتي به تولدت برسه خانم مودب با كلاس نذاشتي سورپرايزت كنه و تو تولدت بگه چه ظلمي به دنيا
مي خواست بكنه جلو همه و به حسابت جلو همه ببوست بلند داد بزنه بگه دوستت دارم.ها .ها حقش بود تمام حرفات حقشه. من كه واقعا خنيديم خودش هم سكوت كرد فرشته مهربونش.
همه چي رو قمار كرد تا تو تو دستش بموني حتي وقتي من زنگ زدم گفتم بيا كه تو روبروش ساندويچ ميل ميكردي من التماسش كردم گفته تر و خدا بيا بهت بورسيه دادن چرت و پرت جواب داد اما تو هم الحق مزدشو دادي واقعا حقش بود آدم بايد بدونه با كي ميشينه از زندگيش مي گه بايد بدونه چي رو از دست داد چي به دست اورد كه البته ميبينم چي بودي و هستي خودش نميدونم فهميده؟
آره من آويزونش هستم محلم هم نميده خودش هم مي دونه نده. به تو كه محل داده و اجازه داد تا جايي بري كه هيچ كس نرفت چي گلي به سرش زدي؟جز اينكه تو رو به همه معرفي كرده بود اينقدر طفل بود نفهميد
خانم دانشمند شناسنامه شما سفيده؟؟مي شه با مدرك تحصيلت براي من بياري ببينيم چون شناسنامه اين آقا كه هنوز متاسفانه داره به ادمي مثل تو حق ميده من ديديم يك چيزي ديديم اما دوست داري شرط بزاريم كه شناسنامه ايشون فرقي با تو نداشته باشه؟ نه عزيز كسي كه تو خونه شيشه اي زندگي ميكنه سنگ پرتاب نميكنه و كسي كه با آرش كه چشاشو در آورد تو حلقت كرد
عزيز پدر من و مادرم مشخص هستند من ايمان دارم تو مادر منو ميشناسي و من دقيقا همون جاهايي كه با همين با همين آدم بد رفتي ميرم اما بدون و فراموش نكن هميشه جوري كلام بگو كه همه گوش كنن
همين آرش به من ياد داده كه طوري صحبت كنم كه همه گوش كنن ما هر دومون تا ده روزه ديگه قبل از تولد آرش ايران هستيم ايران ،مشهد،امامت محله منه و مطمئن باش ما رو ميبيني

Anonymous said...

salam
baba shabnam koshtee khudetoo baba man inja ghasam mikhorem to doctoree va ghasam mikhorim va hameh ham fahmidan to bad az tanha shodan arash az hol halim chetor dashte khodeto mikoshte akhe divanh khejalat bekesh to khodet midone vaghte arash omadesh to az khoshhal dashte geryeh mikarde.
ke bud migoftesh dokhtareh ro mikhad beyarej inja mesl hameh marda inrani..

ameh jan man bodesh migoftesh delam mikhad dokhtataro jer bedam ahal in harfa chyeh arash ageh bekhad javab on khanomo mideh azash bepors chra sokoet kardeh???chra hiche nemigeh akhe vaghte khod in agha aslan az kase nemigeh to chra jelzo plez mikoneh on khanom ham ke yeke az to 100 barabar badtar va be etikettar k miyad on harfaro mizaneh akheh yeke ham be on nist begeh to ham khanom aziz aghlet az pas kalateh akheh aziz jan on arash ke be to chekar dareh ke on harfayee bado mizane behesh baba jan to ham shakhsiyt drust hesabe nadaree to agar khodet adam salme hastee va bode begoo az rakhtekhab on az koja khabar daree?man yek lahzeh khondamesh ta omadam be baghyeh begam pakesh kardan ke malomeh zoor shbnam khnoom charbideh to pak kardan nazar shuma

Anonymous said...

arash
damet garam to vaghan karet drusteh kash man mesl to budam

be khuda haghteh har che behesh to zendgit behesh resid mamanoon

شبنم said...

با عرض معذرت
بزاريد براي خوانندگان اين نوشته ها بگويم كه به تازگي خانمي با عرض شرمندگي اين روزها راه به آرش و خوانوادهاش بدتريت توهينهاي ركيك را ميكند و از انجايي كه ايشان در سفر هستند من فعلا نظرات رو اول مي خوانم و وي دنبال ميكند
ولي بايد به عرض همه و خود اين استاد برسانم اين خانم در آخرين بار كه من نظر گذاشته بودندديديم به مادر و خواهر شما رو بي نصيب نگذاشته و بقدري با بي شرمي توهين ميكند كه متاسفانه چون اينجا دوستان خوبي هم هستند اما در برابر همه اگر موافق باشيد از ايشان درخواست كنيم نظرش هيچ زمان ديگر خوانده نشود مگر بتواند ثابت كند براي همه و اگر موافق باشند كه هيچكدام را ايمان دارم ندارد
.ايشون اينقدر مرد باشه ثابت كنه خانواده درست حسابي داره( مثلا بابا و مامان خودش بالاسرش هستند وباسوادن و از يك خانواده شلوغ نيست)شناسنامه خودشو نشون بده ببينيم چه خبره ايا از ما بهتر و سفيدتره؟
.مدرك تحصيلي خودش رو نشون بده ببينيم از كدوم دانشگاه اين پرفسورمدرك گرفته( اگر داشته باشه)
.نشون بده منزلش جايي بهتر از آزادشهره
.كاش داره مي سوزه كه اينقدر بدون مباني ادب صحبت ميكنه
.و يك دكتر بريم ببينيم و معاينه كنيم ببينيم خراب كيه؟چون ايمان دارم تو دختر كه نيستي بلكه....

استاد محترم هم سكوت نكنه چون كاش ميديد به خانوادش هم چي گفته برايتان ارسال ميكنم تا تنها به بي تفاوتي نگذارانيد

Anonymous said...

به به ايميلتو گرفتم شبنم خانم چشم عسلي مي خوام بيام خونتون ديدين باباتون
لطف كردي ولي ديوانه نظر اون خانم كه به خانواده آرش توهين كرده ايميل به خودش و ما ميكني؟
آرش كه نيست،بعدش دست بردار ترو خدا آرش اگر لازم باشه يك كلمه جواب ميده من تعجبم وقتي خودش تمام حرفهاي اين خانم رو ميدونه و ميخونه جواب نميده و چيزي نميگه و حتي تو يكبار دعوات شد جلو همه گفتي چون دوستش داره سكوت ميكنه ؟واقعا تو فكر ميكني اونو هنوز آرش دوست داره ؟بعد از اين همه فحش به خانواده
من كه اون خانم رو نميشناسم ولي به قول تو فرشته اي هم كه آرش ميگفت و تعريفي هم كه ميكرد والا معلومه نيست با اين حرفها كه به ننه باباي آدم ميزنه
شبنم خانم دست بردار بزار اگر آرش بخواد جواب مي ده

Anonymous said...

salam.dustane aziz arash in matlabe ziba ro neveshte hala shoma bejaye inke dar morede matlab nazar bedid omadid inja ro kardid meidune jang?
albate zaheran inja faghat shabnam khanum nazar mizare manzuram be hamin khanume ke inghadr khialbafi nakone.ba shenakhti ke man az arash daram emkan nadare ejaze bede kasi tu karash dekhalat kone va inke bezare in khanumi ke aslan behesh nazdik nist aval commentaro bekhune.shabname aziz tosie mikonam age be arum shodane in fazaye moteshanej komak nemituni bokoni lotfan badtaresh nakon.ostad khodesh midune chikar kone

شبنم said...

ك.پ عزيز
مرسي نازنين فردا صبح من برات اينجا مي نويسم
حواسم هست

Anonymous said...

shabnam to karo zendegi nadari ?to chetor dari dars mikhuni to ke az ye adami ke sikl dare ham allaf tari.ah . ostad in shabnamo inghad ru nade hoseleye hamaro sar borde

شبنم said...

سلام ك.پ
عزيزم بي نهايت از لطفت ممنونم و فهمت معذرت ايمل بهم ندادي و تا اينجا دستمه به كسي اجازه ندادم نظر بزاره
شخصي كه شما ياد كرديد بايد فردا صبح زود برسد به كشوري كه تو در اونجا هستي و دقيقا من 10 روز بعد از امريكا مي آيم تايلند و با يك هواپيماي ايراني ميام مستقيم مشهد همراه با يك دوست خانم همكلاسيم كه خارجي هست
تمام جاهايي كه تو ميگي انكار نشده تو يادش دادي و خودش قبول داره و قرار بر اينه كه ما براي تناول هر كدوم از چيزهايي كه تجربه كرديم يك شب بريم ترديد نكن ما رو تو اونجا بياي ميبيني يا بهت پيامك ميدم بيا ولي متاسفم كه آرش با منه
با من هست و بخاطر تولدش ميائيم و كمي ساخت و ساز و سرمايه گذاري كه داره و بزار يك چيزي بگم اگر قضيه خيانتي كه همش داري ميگي صحيح بود من با اين موجود پامو تو ايران و شهر مشهد نمي گذاشتم چون اگر به تو كرد به من هم ميكنه شك نكن اما ايمان دارم به تو نكرده فكرشونكرد و چون من هر دو طرف رو ميشناسم و دوست هستيم ماجرا را رو از سير تا پياز ميدونم اين وسط آرشه كه از تو ناراحته چون اين تو بودي گذشتي باهات بازي كنن اما تو هم واقعا حق داشتي من بهش گفتم من بودم شايد ميكشتمش و ميدونه اگر روزي اين كارو بكنه ميكشمش اما آدمي كه هنوز به تو خيانت نكرده ولو اينكه من باهش هستم چطوربا تو بوده و اين كارميكرده اما ميدوني وقتي چيزي كه براي من نوشتي خوندم فهميدم شايد تو به استقبال اين مسئله رفتي و آرش اصلا گناهي نداشت تو معتقدي دوستيت منت بوده و اونم اويزونت (كه بسيار از اون شخصيتي كه من ميشناسم بعيده) آرش آدمي هست كه هم به يكي ميگه سلام هر روز به خودش ميگه يك روز ميره و بايد بره يا بميره فكر ميكني بعد از رفتن تو به خودش نگفت ديدي گفتم ميره تعجبم نكرد جا هم نخورد
يك آدم آويزون بعد از اون شب بايد به تو زنگ ميزد يا توضيح ميداد؟به تو زنگ زد؟تو رو ديده؟ شرمندست ؟نه عزيز از روي تو شرمند نيست چون پرروتر از اين حرفاست نه ميدوني به نظر اون و خودش اون اونشب تصادف كرد و يك تريلي از روش و تو رد شد اما تو به قول خودت به بيمارستان رسيدي ولي آرش مرد. اگر به موبايلش زنگ ميزدي يا بزني چه عكس العملي نشون ميده؟ به من بگو بعد از اون شب چند دفعه با هم صحبت كرديد؟اگر ميخواستي بكني اون با تو صحبت ميكرد؟اگر جواب هر كدومش بله باشه من قسم مي خورم جلوي همه آرش رو تيكه تيكه كنم
من تو رو دوست دارم چون آرش دوستت داشته و ميدونم و ايمان دارم آدم درست حسابي و خانواده دار هستي اما منصف باش اون تمام زندگيشو گذاشت برات اينها رو ميگم چون عده اي فكر نكنند من بخاطر حسادت و خودم
مي خوام سو استفاده كنم من دكترا دارم درسته توي امامت زندگي ميكنيم اما خونه خودم توي هاشميه هست وخانواد هام فرهنگي هستند و بازنشسته تازه اقامت امريكا رو هم دارم همين جا ميگم آرش مزيتي به من نداره
خودش ميدونه خداش هم ميدونه

Anonymous said...

merci jenab shams
matlab khube bud misheh az ezdvaj kame bishtar benevisid

Anonymous said...

shabnam
man aslan nafahmidam ke arash kojast va to ba kodom parvaze ke az tailand mireh miran

kame hormat nafas ghael sho baba mahalet be khuda nemideh khodet midone
barash belit gerefte az iran bahesh beree koja?hotel kalak koja gerefte?che shudeh in k.p keyeh baz hamon dusteteh ke jenab ostad fateh heykalesho to jakoze khund?

shabnam jan to doctora dareh pas chra avizon in arashe che dareh velesh nemikone to ke khushgelee divaneh

شبنم said...

ك.پ عزيزم

اگر دنبال بهانه بودي پس بهانه دستت اومده تمام حرفهاي من و حتي خدا هيچه ديگه اصلا حرفي براي گفتن نميمونه
زياد صحبت نكردي ممنونم ولي تا دلت بخواد توهين كردي تمام توهينهات به من تلقي ميشد شما جواب حرفهاي منو دادي نه ارش رو
از تمام محبت و لطفت ممنونم ولي بدون من اون تا حد پرستش دوستش دارم براي وفايش،فهمش،سوادش و شعورش تو قبول نداري مسئله اي نيست اما آرش نه يك كلمه از تو ميگه نه توهين كرده و نه ميزاره كسي بكنه اين وسط پس كي واسه كي مرده؟اما شما همش داري توهين ميكني اونهم كه يك دونه اون اگر درست بود شايد ادم كمي منطقي تر دركش ميكرد
برميگردم به حرف خودت دنبال بهانه بودي پس آرش بارها فقط گفت دنبال بهانه بودي و مثال طناب قرض دادن ملا رو هم نوشت كه بهانه برنج خشك كردن بروي طنابش اورد كه قرض نده
موفق باشي معذرت حرفي براي گفتن برام نذاشتي مرسي لطف كردي ايمانم به آرش بيشتر شد

Anonymous said...

استاد شمس
من با مطالب شما توسط اينترنت اشنا شدم و به جز قسمت نظر خواهي متاسفانه كار شما در خور چاپ و در خور بهترين پاداشهاست
براي من بسيار زيباست متعجب كه چرا شما اين مطالب به اين زيبايي رو در اين گوشه وب لاگ نگهداري ميكنيد
به نظر من شما جزو نوادر اين فن هستيد و بسيار زيبا مي نويسيد من كاري به نظرات خانمها ندارم
دست شما را مي بوسم استاد
شيما-نصيرزادگان-دانمارك

Anonymous said...

bah bah shabnam khanoome avizoon
mibinam ke manovrhaye gonde gonde midi?
masalan mikhay begi ke ingadr ba arash samimi ke ba doostash ham sohbat mikoni az safe arash
akhe to chera inghadr oghdeyi hasti
albate ogdeyiha hamo dark mikonan
to o arash vase ham sakhte shodin
akhe dokhtare badbakhte avizoon akhe hegarat ingad
boro khodeto bokosh bichare zanayi mese to ro bayad too chahe tovalet andakhto sifoono keshid

شبنم said...

ك پ عزيزم
ميبيني باز بي ترمز ميري بچه محل عزيزم
بزار يك چيزي رو رك بهت بگم من اولين كارو شرطم براي اومدن به ايران با وي تنها و تنها روشن شدن مسئله تو بود بايد به من ثابت ميكرد كه به تو خيانت نكرده نازنين من بزرگتر از تو هستم و اين فردو از سالها قبل ميشناسم فكر كردي من مي اومدم 10 ميليون هزينه كنم و مارو نشناسم نه خودش به من گفت 2 ميليون هزينه كن تا شك و ترديدت بر طرف بشه گوش كن ببين چكار كردم به من گفت من داشتانو ميگم و تو هر جور ميخواي بهت ثابت بشه عمل كن من كاري كه تو بايد ميكردي كردم بسيار ساده بود خرج برداشت ساعتها پشت تلفن با اون خانم دكتر و همكارم وي قبول كرد كه داستان تنها روي ادب كردن اين اقا بود باور نكردم به دوست صميميش زنگ زدم ساعتها با وي صحبت كردم اون هم ورژن خودشو تعريف كرد به مديري و شخصي كه باهش كار ميكنه زنگ زدم با اون هم صحبت كرد تمام آمار رفت و امدنش رو در آوردم كافي بود كه يكيش جور در نياد وآخر سرگفتم پرينت تمام 4 ماه اخير رو برام بگيرن مجبورش كردم به دوستم وكالت بده تا از ايران برام بفرسته اونهم نه دوست خودش دوستي كه من ميگم نه اون دوست عزيزش و شريك ماليش كه گاو ببنده
عزيز فقط يك شماره از تو به من نشون داد كه با شماره تو نمي خواند با اوني كه به من دادي تك تك زنگهاي اون شب رو به من نشون داد حتي شماره اي از يك اقا كه گفت اين آقا با شما بوده و همين شماره ساعت 10 صبح توسط ارش بهش زنگ زده شده بود تك تك شماره هارو من نشستم چك كردم شماره شما با اوني كه به من داده بودي كاملا متفاوت بود ولي چون به من گفت شماره اون خانم دكتر هم فقط اونشب بود و بس كه من روي همون باهش صحبت كردم عزيز اينها همه كارهاي تو بود نه من منتها تو ترجيح دادي دوست خوبم مثل هميشه راهي كه سادتره انتخاب كني و بگي با ده نفر قرار گذشاست و همش به معاشقه بود اما من نه فقط گفتم كمكم كن به اين مسئله غلبه كنم و اون كاملا خودشو كنار كشيد و به جون مادرم ابدا حتي مكث هم نكرد من خيلي پول تلفن دادم ولي الان كه 10 ميليون دارم ميدم بخاطرش ميام نگران نيستم چون اين پشه نشون داد برام من يك شيره كه فردي بخاطر بهانه اي كه دنبالش بود بهش همه چي هنوز ميگه و حتي فكر هم نكرد مي خواستم ايران اومدم تمام تك تك مدارك حتي صداي صحبتهامو با همشون برات بزارم تا ببيني عزيز كه چرا ميگم بي ترمز رفتي
ولي خوب تو وجدان داري و اگر روزي مكافات خونه اين دنيا باشه بايد جواب بديم چون آرش از زندگيش برات مايه گذشات و از تو هم بد نميگه
اين به من ثابت كرد ماره ولي ماري كه حافظه نه بزن و سمي وجدانت كجاست؟

Anonymous said...

شبنم جان اینقدر اینجا تازگی حرف مفت میزنی که دیگه رقبت نمیکنم بیام بخونم.آخه اون خانمی که ازش میگی راست میگه.برفرض که تو مثل قبلا دروغ نگفته باشی و این حرف آخرت راست باشه اما اگه راست باشه باید به سلامت عقلانی تو شک کرد .آخه زندگی دیگران و روابطشون به تو چه ربطی داره که بخوای پول تلفن بدی و تحقیق کنی . خوبه خود آرش هم صدبار گفته هرکاری تو زندگی خصوصیش به هیچکس ربط نداره.میشه دوستانه خواهش کنم دیگه اینجا رویاهاتو ننویسی
ممنون

Anonymous said...

جناب شمس
مرسي از نوشته هاتون استاد من يك گله دارم البته شما بارها جواب داديد مخصوصا در مطلب سخن با خوانندگانم
نزاريد و به اين افراد اجازه ندهيد
شما مقداري كم كار شديد و من متعجبم شما بعضي روزها تا دو تا وبلاگ مي نوشتيد اما اكنون متاسفانه هفتهاي دوتا
من منتظر نوشته هاي شما هستم

Anonymous said...

shabnam jon
inja baziha kharan nemidonan ke vase omadan be iran az onja 10 million pool lazmeh ba blitet va hata kharid va khrojet to iran va kadoha
malomeh inja yek mosht amleh shandiz bro va ghyloon bekesh zeyadeh

Anonymous said...

dokhtare ogdeyi 10 milyooni
chera commenthaye mano pak mikoni
mitarsi vejhe vageyit roo beshe age khyli edea o geyrat dari commenthaye hamaro bazar nainke fagat zer zeraye khodeto doro barihato mizari
arash age to ham vase hame in safaro gozashti pas chera fagat in dokhtare avizoon inja payam mide
pas gomsho in ashgal doonito beband