Tuesday, June 15, 2010

به قشنگترينم

در وبلاگ قبلي گفتم توي جامعه اي كه مردم اينطور فكر ميكنند مردها و دوست پسرها با شك و ترديد و دختر تحت كنترل خانواده است من بهيچ عنوان رابطه اي جسمي رو نه تشويق و نه تائيد كردم چون جز حواس پرتي حسني نداره شايد كامل بيان نكردم و مي بينم سو تفاهم شده

مادري گله ميكند كه دخترم مي خواهد خانه را ترك كندچون مطابق ميلش شرايط فراهم نيست ميگه من ميزارم ميرم؟بارها و بارها هم تهديد كرده مي رم تهران خونه ميگيرم ميزارم يك مرد پناهم بده و و و
مادر نازنينم تمام خصلتهاي بد بين ماه 14 تا 36 ماهگي توي دختر شما شكل گرفته است وخشم كينه و تندي همش از همان زمان مي ايد و بد خواهي كله شقي و همه از ان سن شكل ميگيردماههايي  كه آزادي و خود مختاري شخص مي خواهد شكل بگيرد و زماني كه  همش ادرار نكن بكن ،نكن زياد ميكنند و حتي بچه ديگري  دنيا مي ايد كه اين اولي رو ناديده مي انگارند   فراموش نكنيد بيشترين آسيب بين 14 تا 36 ماهگي بچه ها مي خورند شك و شرم و كله شق بودن بد جنس بودن كينه توز بودن خشم انفجاري داشتن و افسردگي اضطراب عميق وسواس در كارها مرتب و تميز بودن بيش از حد وحتي اين گره ها با هم ريشه در ان زمان دارد و نوجوان با خشم اينو نشون ميده و ترمز رواني اونها بعضي وقتها اضطرابشونه مادر من بچه را نه تنبيه كن و تغيير بده دكتر ببرش و بعضي وقتها هم بي ترمز قضاوت ميكنند
ما تا به دخترمون به اسم بيمار و گرفتار نگاه نكنيم به دنبال رفع گرفتاري اون نخواهيم بود و
ببينيد مادر مي گويد دختر خرس گنده من همش منو تهديد م يكند كه من از شما جدا مي شم من ميرم تهران با دوستم راحت زندگي ميكنم
مادر نازنينم كاملا در مقابل اين خواسته و گفته من گوش كن فرزند آدم، دختر شما هر چه را مي خواهد ميتونه بخواهد شما هستيد كه بايد با موضوعها به درستي برخورد كنيد اين تهديدها يك قلابهايي كه هست كه افراد
مي اندازند تا از خانواده سو استفاده كنند از طرف من بهش بگو ميخواي ترك كني بري برو يك روزي تو به من نياز داشتي من بايد از تو مواظبت و مراقبت ميكردم وقتي يكسالت بود و 4 سالت بود اما در سن 20 سالگي
 يا 31 سالگي كاري نداريم پس كلا بازيست وي فقط مي خواهد شما را قلاب كند و شما قرار نيست تن به چنين قلابي بدهيد و لي وقتي دختري در سن 31 سالگي درخواست جدايي داره از خانواده كه يا اين كارو بكنيد يا من
 فلا ن جواب مشخصه اينكه اين انتخاب توست و كاري نميكنيم چون واقعا راهي غير اين نيست چون هر چي كنيد نه بده و غلطه بلكه به نفع دختره هم نيست البته در مقابل درخواست نا مشروع نامناسب و غير ممكن كه داره و خطرناك ولي روزي كه دختر من منو در اين تنگنا ميزاره خوب ميگم نميخواي داشته باشي نداشته باش چون مادر من شما در زماني كه دخترت دو سالش بوده محل نگذاشتي وقتي كه نمي فهميد و به شما احتياج داشت حالا در سن 31 سالگي سني نيست كه براش تصميم بگيريد و يا حتي بازيچه دستش بشويد و به اصطلاح اينكه من پدرم و مادرم قرار نيست كار بد و غلط بكنيم پدر و مادري مهربوني و محبت داره اما اساس اون بر كار درسته عشق و محبت و علاقه هم دليل نمي شه هر كاري ما كرديم براي اون درسته اين كار مثل اينه كه من به دكتر قلب دخترم بگم تو جراحي نكن بزار من بكنم چون من پدرشم و مادرش و دوستش دارم زجر ندمش مسائل رو با هم مخلوط نكنيد ما در ارتباط با بچه ها تا زمانيكه در رو باز ميكنند به خانه اشان ميريم و قرار نيست روزي كه در رو روي ما ميبندند پشت درشان واستيم بچه ما بايد بداند كه روزي دلش خواست ميتونه در رو بروي من باز كنه و روزي كه خواستد خونه ما بيايند در ما بازه ولي مشورت كن بازيچه دست دخترت نشو و حتي اگه به عنوان اينكه من در كودكي نميدانستم ولي با بخاطر اينكه دخترت سو استفاده نكنه بله من مي گم نميدونستي و در كودكي به دخترت آسيب زدي اون سر جاشه ولي قرار نيست بخاطر تاوان كار بد من كار غلط بكنم من مي تونم در مسير معالجه قدم بردارم و تمام تلاشمو بكنم كه خوب بشه بچه از 20 سالگي ما 1%روش كنترل و اثر داريم بقيه خودشه نه ما و من ميگيم اصلا مادر بدي بودي ولي شما حتي اگه بد كردي كه نبايد بزاري اون كار بدتر بكنه يا منو وادار كنه من كار بدتر و غلط با من بكنه
خون رو با خون نمي شورند ولي اگر خواستش معقول نيست جواب نه هست تهديد اثر نداره بچه ميتونند قهر كنند و نباشند ما كه تصميم نمي تونيم بگيريم
ما هميشه مادريم و پدريم اما پدري و مادريمون در سن پائين و بالا متفاوته اينو بايد تشخيص داد متاسفانه پدر و مادر طوري با ما رفتار ميكنند كه در 6 ماهگي اينطور رفتار ميكردند يا مثلا توقع دارند ما برخوردي را داشته باشيم كه در 6 سالگي مثلا ما داشتيم ولي الان 36 سالشون است اينها رو بايد متوجه بود
شما بايد بدانيد با يك دختر 31 ساله طرفيد نه 3 ساله روابط مادر و پدري در سر جاي خودش باقيست اما هيچ ارتباطي با انجام كار بد و غلط نداره من روزي به فردي كه پدر شد به انگليسي نوشتم  كه بزارد بالا تخت بچه كه "من تو را دوست دارم و آنچه كه خوب و درست است به هر وسيله حتي نامه هم كه شده به تو مي اموزم و راحتي تو را در حدي كه ممكنه فراهم ميكنم و تا اخر عمر هم چنين است ولي قرار نيست تن به كار غلط و بد بدهي و من بدهم چون تو ميخواهي"
شك داريد مشكوكيد تحقيق كنيد مطمئن شويد وقتي مطمئن شديد به درخواست غلط وي اهميت ندهيد ما تا 50% به خواسته بچه نه نميگوئيم مگر روزي كه كاري خواستند بكنند كه غلط است و خطرناك يا به حريم و حقوق ديگران تجاوز ميكنند من روزي فرزندم حرف چرند بزنه  و كار ويرانگري بخواهد بكند خون هم گريه كنه بزار بكنه
اصلا مهم نيست و الا ما مادر و پدر نيستم براي همين بعضي علما مي ايند از برادر و فرزند بوئدن من داستان سرايي ميكنند غير اين نشانه ناداني و نا آگاهي ماست
مثل هر چيز بايد تعادل داشته باشه و الا اسيب ميخورم ولي وقتي مانور ميكنه يا بكن يا من ميرم انتخاب اوست
روزي عزيزي به پدري جلوي من گفت فلان كنيد والا من شما رو ترك ميكنيم مي دوني مادرم چه گفتم گفتم اينها از روزي كه تو رو به دنيا اوردند به اين نيت بودند كه آنچنان ياد بگيري روي پاي خودت با ستي تا روزي كه اينها به ناچار اين دنيا رو ترك كردند يا زوري كه تو تصميم ميگيري ترك كني بتوني روي پاي خودت واستي و نگران تو نباشند همانطور كه مثل الان شايد ديگه نگران راه رفتن بچه هامون نيستيم چون راه رفتن را اموختند و مثلا نگران زبان فارسي اونها نيستيم چون ميفهميم دختر من راه رو ياد گرفته و ميره به ما مربوط نيست اين مسئله در بقيه زمينه ها بايد وجود داشته باشه و ادامه پيدا كنه و اين اويزون كردن ما رو از پا در مياره ما پدر مادر در راه درست هستيم نه اون كار بد كنه من رو پوشوني كنم يا هزينه كار بدشو پرداخت كنم و هر چه خواست از من بخواهد و من هم به صرف فرزندي بدون واقعيتها بكنيم ما كار درست ميكنيم نه كاري كه صلاح نيست نميكنم ما بايد خطها رو بكشيم مثل رانندگي هستش يك سري كارها نبايد انجام بشه يك ارهاي شايد بشه يا نشه
توي رابطه براي من هميشه همينطور بوده من از خط قرمز رد نمي شوم و نمي زارم كسي رد بشه مهم اينه كارش خوبه بده يا ممكن يا غير ممكن 
آرشت جو جو

41 comments:

Anonymous said...

سلام . ممنون آرش جان با تمام حرفات موافقم و این موارد تنها در رابطه با فرزندان نیست بلکه ما حتی در روابط دوستانه و عاشقانه هم فقط میتونیم تا حدی که خواسته ی طرفمون مطابق با عقل و منطق باشه به خواسته اون عمل کنیم .
با آرزوی بهروزی برای تو

جادو

jojo said...

matlab jalebi bod azizam mamnon

شبنم said...

مرسي
نمي دونم چطور افراد مي خواهند در برابر اين همه استعداد و بيان دهن باز كنند و بگويند تو متوجه نيستي
من متعجبم واقعا انسانها در برابر اين همه توان و بيان هنوز مي خواههند همه چيز را انكار كنند
واقعا ممنون

Anonymous said...

sam alykom
bah bah boyee goole sonobareh ostad parse zadan shuma to to torghabeh yadet nareh
ostad mark miposhe baz kaf kardem

Anonymous said...

BAH BAH SHABNAM JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
MIBINAM KE ASASAN ZEDE HAL KHORDI OONAM 2 TA
YEKI COMMENT GABLI BA OON SHERE NAAAAAAAAAAAAAAAZ VA YEKI HAM BA OOMADANE JOOJOOOOOOOOO JOON
MIBINAM KE 10 MILYOONET RAFT TOO SATLE ASHGHAL KHANOOME MARPEL
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

شبنم said...

عزيزان نگران نباشيد
ريشش دست منه تكون نمي تونه بخوره
مارپل بودن من به شرط اثبات بي گناهيش براي خودم بود نه كسي گنده تر از شما رو پس زدم نگران نباشيد تا من برسم مشهد
نگراني من يكي هست توي مشهد كه اونهم فعلا بهانه داره و بهانه اش كامله آرش امنه نترسيد
از آرش هم توي زندگيم به محكم بودنش ايمان دارم تا به حال كوچكترين نقطه ضعفي جز سو تفاهم براي كساني كه دنبال سو تفاهم بودن هم نديدم

Anonymous said...

shabnam joon vaghean moteasefam ke hanuzam dari be hemaghatet edame midi.arash gofte man sabram ziade ama betars az ruzi ke sabresh tamum she va dahaneto servis kone

Anonymous said...

akh ke delam khonak shod
elahi ghorboone to o oon joojoot besham arash khoob zede hali be in dokhtare porro zadi
dige dasht weblogeto saheb mishod
hehehehe
shabnam badet khabid na

Anonymous said...

شبنم
اينه، اينه، آرش
هي بهت گفتم اين تو را خيالي نيست اينقدر خرج نكن حالا ايران هم رسيدي سلامت ميكنم
بزار خيال كنم معني داشتش اما معني سفر كردم دلم تنگ شد نبود
عزيز اين با همون دختره كه ننه باباش استاد دانشگاه هستن رفيقه 3 ساله دختره پولم واسه اقا خرج ميكنه اساس
پول هم م ده آقا رو مي سازن همه اينها قبلي دروغ بوده ما ميدونيم ايشون خيانت نكرده اما تو خودت ايمان داري كه ارش محل به تو هيچ زمان نداده چون اين آقا معمولا شكارهاشو خودش انتخاب ميكنه و شكار نمي شه حاليته من باهش بودم سالهاي سال

Anonymous said...

شبنمی
چرادیگه مقاله نویسی نمی کنی خانومی
نطقت کور شد جیگر
ارشه حسابی بهت ضد حال زد اره
الهی بگردم این دخمل گل و
عیبی نداره سعیتو بکن خوشگله
یه کم بیشتر خرج کن شاید محلت بزاره احتمالا 10 میلیون کمش بوده خانومی نازی

Anonymous said...

شبنم
واقعابرات متاسفم خیلی بدبختی که این پسره اینجوری اومدتیغت زدو ازت سوء استفاده کرد و بعد اینجوری بهت ضد حال زد
خیلی بدبختی
برو بمیر
سرتو بکن تو خاک
حقارت این قدر خانوم دکتر
اگه همه دکترا مث تو این قدر بدبخت ذلیل باشن که ابروی دکتر ها همه رفته
برو رو رفتارت تجدیدنظر کن خانوم دکتررررررررررررررررررررررررررر

شبنم said...

عزيز هم به زيبايم هم به هيكلم و هم به تمام محسناتي كه يك دختر م يتونه داشته باشه دارم
من نمي خواستم اينو بگم ولي خوب من اومدم شما همون روز تشريف بياريد ببينيد ايشون با ماشين كي و خونه كي كليد دستشه ميره اونجا
در گذشته اش هر كي بوده كه من ميناختم ديدمشون باهشون صحبت كردم با يكيشون هم در تماس بودم و هستم كه كاملا ايمان منو به آرش 100 برابر كرد كه جاي تشكر داره چون من واقعا نميدونستم افراد به قول آرش دنبال بهانه باشند خودتو هم بكشي اونا حرف خودشونو ميزنند آرش به من يك حرف خوبي زد اينو بگم كه جاش خالي نباشه وقتي گفتم تو چطور اين حرفها رو تحمل ميكني گفت چون وقتي يك ادمي حرف بي قاعده و غير واقعي پشت سر من ميزنه افرادي كه منو ميشناسند كه باور نميكنند تنهاحرفشو چند تا ابله باور ميكنند كه منو با اونها عزيزم چه كار مي شه كرد؟
در هر صورت زياد خوشحال نشيد من فعلا رقيبي ندارم كه هراسناك باشم من چرا 4 ماه پيش اينها رو نمي نوشتم
چون آرش اجازه نميداد ولي خوب فهميد از كجاي راه بايد برگرده كه برگشت پهلوي ما

شبنم said...

اولا لازم ميدونم برگردم يك چيزي بگم تو دهن اين يكي اخري بخوره
آرش تا به حال يك قرون نه از باباش گرفته نه از من نه كسي جرات ميكنه حرف پول بزنه اينقدر شكر خدا داره و وضعش خوبه كه هر زمان حال كرديد داوطلب شويد خر شيد پول بارتون كنه
اشتباه نكنيد سو استفاده هم نكنيد اون كسي كه داره خرج ميكنه روز تولد آرش ايران باشه منم و واقعا سر انگشتي هم حساب كنيد واقعا براي اومدن دو ماه تو ايران موندن خرجش همينقدر ميشه مخصوصا كه ما قراره سفر هم يك دو هفته با هم بريم
ولي لطفا اراجيف نگيد آرش محتاج پدرش هم نبوده شما ها هم شك داريد من آمار پولاشو همه جاي دنيا بدمتا خفه خون بگيريد تا شما سرتونو بكنيد زير خاك

Anonymous said...

"من چرا 4 ماه پيش اينها رو نمي نوشتم
چون آرش اجازه نميداد ولي خوب فهميد از كجاي راه بايد برگرده كه برگشت"
شبنم جون تو باید خیلی احمق باشی که تصور میکنی آرش چنین کاری بکنه . ارش عشقش رو خوب میشناسه و هیچوقت خیانت و یا حتی کدورتی نذاشته بینشون پیش بیاد تو هم اگه اصرار داری دلتو به این دروغها خوش کنی خود دانی ولی باید به عرض برسونم آرش الان پیش عشقشه و به ریش همه داره می خنده

Anonymous said...

استاد
من چند انتقاد به شما دارم اول اينكه من فكر ميكنم بعضي نزديكان شما اينجا را محلي براي تاخت و تاز به حيثيت شما قرار دادند و من قبول دارم كه ا اهميتي قائل نمي شويد اما شما لا اقل نزد جامعه ايراني اينطرف آب صاحب اعتباريد و كم كم در دانشگاه ما همه شما را مي شناسيم و با وجوديكه تمام اين افراد همكلاس و حتي خانم دكتر رو هم مي شناسيم تعجبم خانم ش چرا به احساسات مي افتند و به صراحت اين مسئله را مطرح ميكنند و شما هم اجازه آن را ميدهيد
ولي در كل بقدري نوشته هايتان اثر گذار و زيباست كه نا خود اگاه شما را غرق سرمستي و تحسين ميكند
به نظر من شما واقعا توانتان فراسوي اين وبلاگ و اين افراد خواننده است شما اگر روزي تلويزيون و راديويي به شما اجازه بدهد كه در انجا صحبت كنيد ايا موافقت مي فرمائيد؟من مي توانيم اين قول را به شما بدهم اين شرايط را براي شما جور كنم مشروط به اينكه اين خوانندگان اونجا روي خط نيايندو توهين نكنند
شهرام-آمريكا

Anonymous said...

سلام
بعد از متن خيال خواجه اميري شبنم خانم به گريه و دست و پا افتاده بود كه بله تو هنوز كس ديگر رو دوست داري و تو فكر اونيي اينقدر گريه و زاري كرد تا اينكه استاد محترم اومد و متن به قشنگترينم و جو جو رو در انتها نوشت چون به قول ايشوت ديگه فرقي نميكنه چي بنويسه متن رو و هر كي مي خواهد چي فكر كند

Anonymous said...

عليكم استاد محترم
با عرض خجالت من تصورم اين بود وقتي شما اهنك خيال خواجه اميري را انتخاب كرديد همانطور كه عشق من و غيره را انتخاب ميكرديد و حتي ستاره هاي پويا
بي ترديد ما هنوز تصورمان بر اين بود شما هنوز هم عاشقيد من ايمان دارم كه شما عاشق بوديد و هستيد اما اينو هم ميتونم قسم بخورم اين فرد شبنم نيست و شما هم ميدانيد كه وي نيست بارها هم اعلام كرديد كه بابا جان من مثل يك روسپي نميتونم از رابطه ديگه بعد از 3 ماه وارد رابطه ديگه بشم
آخر دوستان ايشون با كسي نيست و اداره با كتابش كه شبنم جون ميخواد واسش اسپانسر بشه حال ميكنه

Anonymous said...

به سیاهی سوگند


به صدای وجدان

به غم انگیزترین ناله ی باد

به سکوت فریاد

که جهان بی مرد است!



روزگاری, شهری

نفسی, همنفسی

غیرتی بود سزاوار جهان

نامرادی تا کی؟

لذت عشق کثیف

هوسی زودگذر

و سکوت عاشق

در غم شهوت زشت معشوق...!

Anonymous said...

شبنم جان
لطفا از آقاي استاد بپرس
شب جمعه توي نشاط اول طرقبه با كي بوده و آن سه نفر كي بودند
نشوني پژوي سفيد 206 كه ايشان پشتش نشست و ساعت مارادونا
حق يارت

Anonymous said...

سلام
به به كي با كدوم استعداد اومده اين ك.شعرهارو نوشته
آرش خان شما اين شعرها رو بابا همش در مورد خيانته
چيزيه به تو اصلا و عمرا نمي چسبه.
اما باور كن به عابدين ميچسبه كه همون زمان به شما گفت گوش نكردي

Anonymous said...

shabnam jon ma az shoma mikhahim ik kari anjam bedahi be namaiandegi az baghih ta in bazi maskharh tamam beshh faghat ik hafth smsha va tel arasho barasi kon makhsosan roze vorodash va joma in hafth ta malom beshe ...to ke inghadar kharj kardi inham rosh bad natijeh ro be baghih elam kon
doat mikonim be khoda

شبنم said...

عزيزم
من تمام اين كارهايي كه بچه ها مطرح ميكنند من انجام دادم دوست من وكالت داره و تمام پرينت موبايلش رو توي 6 ماه گذشته من داشتم و دارم و ايشون هر چي كه تو شبهاي شما ميگذره كه بعقل شما ميرسه من چكش كردم
موبايلش از وقتي اومده اينجا بگم پرينتش رو من گرفتم و ميگيرم من ديديم باهش تماس گرفتن اما توي اين مدت نديديم كه صحبت كرده و نه به كسي زنگ زده من توي 6 ماه گذشته هم حتي اگر كاري تلفن مشكوك داشت حتما
بي ترديد برخورد ميكردم من نه احمق هستم بزارم كسي با من بازي كنه ايشون از روزي كه اومده شرط من اين بوده كه اجازه بده چك كنمش و ميكنم نه نگراني نيست هيچ كاري نميكنه
شما كه ترديد داريد امتحانش كنيد تا دماغتون بسوزه توي اون مشهد اينقدر دختر ول هستش كه بتوني جلوي وي قرار بدهيد و بهش زنگ بزنند و ببينيد نتيجه چيه عزيزان من اگر مي خواستم مانند ديگران فكر كنم الان رابطه ام با وي مثل ديگران 3 ماه بود
و بعدش هم مي نوشتم بعد از 3 ماه من دوست پسر خودمو دارم
من نه مي خواهم احمق باشم و نه هستم من افرادو كاملا مي شناسم و به آرش ايمان دارم اونهايي كه ميگن وي بده باهشون صحبت كردم و در تماس بودم منطقشون رو ديدم
شما موضوع خيانت و بدي وي رو توي ذهن و خيالتون مثل بعضي ها داريد ولي من وي رو توي دنياي خارجي و واقعي دارمش
من توي ذهن و خيال خودم به توصيه يك نفر و حرف كسي خيانت براي كسي نميسازم و انگ نميزنم
بريد از دنياي ذهنتون بيرون بياييد و را رفتاري ديگران رو نبنديد

Anonymous said...

دنیا پر از غرض ورزی و اشتباهه
آدمها پر از اشتباه و نیرنگ هستند
تعصب بیش از حد روی مسئله های مختلف و آدمهای مختلف باعث نابودی می شه
تمام چیزهایی که خدا به آدم می ده به راحتی از آدم می گیره
شبنم جان اینقدر روی مسئله ای تعصب به خرج نده و سعی نکن توی دهن این و اون بزنی با پلیس بازی
روزی می رسیه که
آرش فاتحه تو می خونه و همه تو این صفحه می یان و تو دهنت می زنن
اون وقته که باید خودتو به یه بیمارستان روانی ها معرفی کنی خوشگل خانوم
هیچ مردی لیاقت این همه توهین شنیدن و رنج کشیدن و آمار گرفتن و نداره
مخصوصا آدمهایی که همه زندگی شون فقط حرفه و شعاره پای عمل که می رسه مردن یا زنده بودن افراد براشون مهم نیست حتی پدر مادرشون که عزیز ترین افراد روی زمینن
منطق واقعی اینو می گه
یک فرد باید خودش بخواد که به تو خیانت نکنه نه اینکه تو پرینت تلفنشو بگیری و موبایلشو چک کنی
چون با این رفتارت طرف ازت متنفر می شه
اینقدر خودتو ذلیل نکن هیچ بشری ارزش این همه از خود گذشتگی نداره مخصوصا آدمهای بی تفاوت و سرد و مرده دلی مث آرش خان
به خودت بیا دختر

Anonymous said...

shabnam joon harf gosh kon smsha ro chek kon faghat ik hafth bad nazareto bego

شبنم said...

من بي نهايت ممنونم
واقعا حس ميكنم يك عده واقعا دوست دارم توي ايران كه نگرانم هستند ولو منو نمي شناسند
دوستان من اول از همه بزار بهتون بگم آرش توي عمرش تا به حال هيچ خيانتي گزارش نشده توي عمرش يك مرد فقط به قول فردي كه سوژه بوده خودش ادعا ميكنه من دنبال بهانه بودم كه بكنم كه پس تمام وجودش اجازه نداده به علت عصبانيت و شوك دنبال واقعيت بره من هم پليس نيستم من فقط چون يك مورد گزارش شده بود و من براي خودم و خودم نه كسي فقط خواستم از آرش كه به من يكي اجازه بده يك مورد هر چي هست بزاره به عهده من تا از روش خودم بهم ثابت بشه نه از طريقي كه اون توضيح ميدهد شما بگيد شما جاي من چه كار ميكرديد خوب با تمام افراد سوژه صحبت ميكرديد و ميديد خود فرد چي ميگه خودش توضيحي كه به من داد اگر به اون فرد هم ميداد اون شخص هم به اين نتيجه ميرسه اما وقتي كسي با چاقو و تفنگ دنبالته و چشاش رو بسته معلومه حرفي وجود نداره
من زماني حرف شما رو قبول ميكنم كه شما يك مورد از يك انسان نرمال بگه آرش به من خيانت كرده نه اينكه بياد بگه من يك اس پيدا كردم و بدون اينكه بدونم موضوع چيه و طرفم كيه هر چي گفتن باور كردم و آرش رو سر بريدم و بعدش هم رفتم بعد از 2 ماه دوست پسر خودمو دارم شما چي فكر ميكنيد واژه دنبال بهانه بودم،از اول ازش خوشم نمي اومد،من بهش فرصت دادم،من بهش وقت دادم، من آزاد شدم، نه عزيز من بر اساس واقعيت نه بر اساس ذهنم زندگي ميكنم شما به من بگيد يك مورد خيانت كرده و با دليل قسمت نظرخواهيها دست منه من مي خونم و جواب ميدهم ا لطفا نقل قول نكنيد و در موردي هم كه بهم ثابت شده نطق نفرمائيد
شما در طول زندگي ايشان يك مورد خيانت گزارش كنيد 10 ميليون نه 15 ميليون جايزه بگيريد چون براي من دادن و شناخت اين ادم بيشتر مي ارزد و اگر شما نگيد من 100 ميليون به دليلي روش ضرر ميكنم پس اگر منو دوست داريد كمكم كنيد عاجزانه ميخواهم فقط با دليل و نشانه و مدرك صحبت كنيد نا مارك بزنيد اگر هم مورد نداريد ديگه بسه

Anonymous said...

shabnam jon harfe shoma kamelan doresteh be anja ham miresim ama man az shoma ghablesh 2 ta soal daram aia shoma eshghe arasho mishnasid?va aia midonid in rabeth hanoz barghararh?
agar man bekhaham shoma ro rodar ro bebinam baiad chi kar konam?

شبنم said...

عزیزم معذرت می خواهم قرار بود شما نمونه خیانت ایشونو تو تمام مراحل زندگیش از بدو تولد تا ایران تا خارج برای من بشمارید نه اینکه به اونجا برسید می خواهم ÷رونده یک مشت اراجیف رو و افراد بهانه جو و بدنامو ببندم برای همه جرات دارید بیای

Anonymous said...

shoma javabe soale mano nadadid
in soalha khili sadh bodan man hanoz edea nakardam ke kasi khianat kardh vali masalei hast ke mailam bahat sohbat konam man nemikham mozoa ro inja matrh konam jash inja nist vaghti ma ba ham sohbat kardim ya shoma motavajehe ik eshtebah mishid ya man motavajehe eshtebahe khodam misham dar har sorat khir ast man chetori motonam shoma ro bebinam ya shomarhi az shoma dashth basham.shabnam to iran biai aia eshghe arasho mibini?

Anonymous said...

shabnam khanum manam migam shoma ye bimare ravani hasti.bia emaileto inja bezar ta man ke ta hala sokut kardam toro az tavahom kharej konam va dar zemn sabet konam on mahale sagam be to nemizare che berese be inke bezare chekesh koni.age sare harfet hasti emaileto bezar

jojo said...

shabnam jon motmaen bash ke jojoey arash nazarat hamaro mikhone va be in be jon ham paridanaton mikhande shoma ham behtare inghadr sang arash mano be sine nazani az onvar donya che khabar dari az invar donya luzomi nadare adama raje be zendegi khososishon be kasi tozihi bedan

شبنم said...

اراجيف نبنديد كسي مدركي داره نشونه اي داره رو كنه من اينجا نظر همه رو ميزارم
ايميل منو مي خواهيد چكار بيا اينجا بگو همه بفهمن مقصر و خيانتكار و توهمي كيه؟
مگر بيشتر از اين نيست ايشون خيانتكاره چرا كسي چيزي نمي گه تازه 15ميليون بگيره؟
من گفتم اين 15ميليون رو بزاريد به شما شادباش بدم و الا روي اسن ادم من 100ميليون ضرر ميكنم
به ايميل من چكار داريد اينجا مي خواهم آبروشو ببريد ولي چرا نمي گوئيد به كي و كجا خيانت كرده از بدو تولد تا حالا بگيد من همه رو دعوت ميكنم بيان بگن ما اين اقا رو ميشناسيم به خانم فلاني خيانت كرده تا من بفهمم اين آدم بده

Anonymous said...

shabnam jan man az in adamha ke tohin mikonand khusham nemiad ama mikhastam ba komake to ik kare mohem anjam bedam aziz pol chih ma hame ensanim va be komake ham ehtiaj darim ma inja dost hastim na doshman na raghib ik shomarh iransel ya ik id ke ziad azash estefadh nemikoni har tor ke dost dari amal kon man nemikham to aziat beshi vali esrar daram agar ham ghabol nemikoni man migam kami havaseto bishtar jam kon an soalh ke man porsidam khili mohem bod to 15 milion nadh javabe an soalha ro bedh dorost mishh darzem an kar ke adam biad dar morede khianat benevish bedone nam va neshoni kare zeshti ast an shakhsi ro migam ke zahmat keshidh va an neveshtehhaih jalebo gozashth vaghan neveshtash khub bod agar in shakhs khianat kar ast ik khianat kare herfei ast va shoma in raveshhaton ham namaghol ast ham komak mikonid an betonh be karesh edameh bedh rahe dorost ro entekhab konid ta parvandh in kar basth beshh dost azizi ke an nevashth ha ro dar morede khianat arash neveshi va khanomi ke fekr mikoni eshghe arash hasti shabname aziz ik jalash intori baiad dore ham jam beshim to baiad in kar ro bekoni aziz

شبنم said...

ببيند عزيز كسي كه مدعي بود بهش خيانت شده نه از آرش مي ترسه نه از من نه از كس ديگه شما براي من مي گيد؟ به من ميگي بيا جواب سوال منو بده ؟جواب سوال خودمو ميترسي بدي نه عزيزم من نه قيافه تو رو ميخواهم ببينيم نه كس ديگه كم كم هم دارم آماده مي شو بيام ايران يعني امروز پرواز ميكنم كم كم بيام ايران فردا شب مشهدم وقت ندارم با كسي قرار بزارم چون كسي فردا تو فرودگاه منتظرمنه كه هيچ فردي نتونست به من ثابت كنه قدر يك سوزن بدي در رابطه با فردي كه باهش هست داره چرا ديديم بهش توهين كردن ديديم قصه ساختند و تا توالت هم رفت گفتند رفته بود خيانت كنه اما بهشون ميگم اگر شما يك هفته با چنين كسي بوديد كه اينطور خيانت ميكرد تمام قضاوت الانتون هم زير سواله
عزيز من تو دوست نيستي تو يك خاله زنك هستي كه جيزي ازش نداري مي خواهي بياي منو ببيني بگي بدون ما با آرش رابطه دارم اين هم دليل پس تو بيا اينجا رسواش كن من اگر اينطوري بودم كار خانم قبلي رو كه شمشير كشيده بود سر سوتفاهمش تائيد ميكردم

Anonymous said...

بابا این شبنمه می دونه ارش گه خوری زیاد می کنه نمی خواد بهت شماره یا ای دی بده که این همه زرزر که اینجا کرده خراب کاری بشه بهش گیر نده بزار دلشو به همون مرتیکه بدرد نخور خوش کنه تو چرا جوش می زنی دوست عزیز این شبنم خانوم بااین اقا ارش خوشه تو چیکار داری که ارش خیانت می کنه و می خوای به شبنم ثابت کنی
ولشون کن بابا همچین شخصیت های مهمی نیستن وقت خودتو تلف نکن رفیق
شبنمه اونجاش مود مود می کنه بزار چند دفعه این ارشه ترتیبشو بده حالش خوب می شه کم کم سخنرانی و تموم می کنه
بیکارین بابا شماها هم هی دنبال امار این مردک بی خاصیتین

Anonymous said...

shabnam jon ghezavath khubi nadashti shaiad ik roz mano didi
albath man behet in eftekharo midam shoma chanta soale pish pa oftadh ro natonesti javab bedi dar morede nazdiki ba arash sohbat nakon shaiad baghih bavar konand va sare kareshon bezari vali mano nemitoni arh aziz rahe ziadi mondh ta ti koni ....

شبنم said...

تمام عزيزان كه مي خوانيد خدا شاهد است تمام نظرات رو گذاشتم شما ملاحظه كنيد توهين ميكنند و فحش ميدهند اما يك نكته خيانت بي وفايي نتوانستند بنويسند ببينيد چقدر بدبختند اين افراد كه حتي بهشون ميگوئيد
بيائد ادم بد را رسوا كنيد بيائيد بنويسيد از وقتي دنيا اومده به چه كسي حتي به شايعه خيانت كرده همه دهنها بستش
ارش بخاطر نجابتت بخاطر محكميت بخاطر اينكه يگانه مردي بودي كه هيچ كس كوچكترين نقطه ضعف برخوردي ازت نداره ازت ممنونم
فردا شب تو فرودگاه بغلت ميكنم و مطمئن باش از اينكه حتي تو يكماه گذشته در مورد اون مورد بهت شك كردم دست تو رو ميبوسم و ازت معذرت ميخواهم
ستايشت ميكن
من گفتم بازي رو بازه نه خصوصي رو بسته توي پشت ديوار شما نگران خودتونيد اما يك جمله نگفتيد چه شده

Anonymous said...

دوستان عزیز لطفا این جرو بحث رو تموم کنید . درسته آرش اهل خیانت نیست اما هیچ کاری هم با شبنم نداشته و نداره این رو مطمئن باشید . این شبنم خانم قطعا مشکل شخصیتی داره و داره اینجا وانمود میکنه که به آرش نزدیکه . ما که به آرش نزدیکیم میدونیم اون فقط یه آشنایی دورا دور با آرش داره . مطمئن باشید شبنم هیچ ارزشی برای اون نداره . شبنم فقط داره اینجا عقده هاشو خالی میکنه . شما هم زیاد اونو جدی نگیرید . وقتی بیاد ایران می بینید که حتی یک دقیقه هم آرش رو نخواهد دید . با اون دوست دیگه مون موافقم وقتتون رو برای این دختر روانی تلف نکنید . بذارید با خیالات خودش خوش باشه

یک دوست

Anonymous said...

akhey shabnam joon vel kon.azizam rafti dars khundi mokhet khali shode zade be saret?azize man ghorbunet beram ki tu forudgah montazerete?azizam khodeto aziat nakon toro khoda heife ye adame tahsil karde nist ,teflaki bebin chi onja be saret omade ke divune shodi va tu in senno sal dari khialbafi mikoni.

شبنم said...

فردا شب آقاي عزيز ماشيم من دستشه
ساعت 12 شب امشب توي فرودگاه هستش همه جاتون بسوزه

فرزاد said...

شبنم خانم از آمريكا به يك كشور آسياي شرقي رفتند و با هواپيماي ايراني رهسپار ايران عزيز شدند دوستان
تا اطلاع ثانوي روي مخ استاد محترم كار ميكنه شايد فرجي بشه و به نتيجه برسه
امشب ساعت 12 شب به وطن از طريق مشهد وارد مي شوند
دلم مي سوزه واقعا اين پسره بهش محل نميده واقعا هنوز درگير مسئله قبلي هستش حيف گوه و مغروره يك بار كشتيمش به دختره زنگ بزن واقعيت رو بگو نگفت كه نگفت
خدايش هردوشون گوه بودن ببخشيد هم كرده خر بود هم اين كرمونيه پر افاده حيف شد اما نبايد مي گذاشتند شبنم به اهدافش برسه چون رابطه آرش كه بهم خور اين شبنم اگر بگم مي خواست جشن بگيره دروغ نگم شايد تا صبح خوابش نبرد خوشگل هم هستش خدايش نميدونم از چي اين پسره خوشش مي ايد
استاد قول ميدهم توي هاشميه زندانيش ميكنن دختره از اوهاي هست كه ثانيه به ثانيه چكش ميكنه آرش هم موبايلش رو روش خاموش ميكنه من حيرونم چي تو كلهاش ميگذره دختر جان ننه ات خوب كار و تحصيلت خوب تيپت دبش دست از اين پسره بردا ميبيني كه بهت محل نميده اينجا هم بودي بهت گفتم اين پسر پسر ماهي هست اما خودش انتخاب بايد بكنه با كي باشه از كسي بهش آويزون بشه خوشش نمي ايد بعدش ميبيني هنوز از دست كار اون دختره پكره ولش كن از دست تو به خدا فرار كرد رفت ايران تو دنبالش ميري چه؟

Anonymous said...

اخه شبنم چند نفر بایدبیان اینجا ضایعه ات کنن
دست بردار
دیگه دوستای خود ارشم دارن اعتراف می کنن که تو اویزونی
دیگه باید سرتو بکنی توخاک بدبخت