Tuesday, June 01, 2010

خوانندگان وبلاگم

سلام
با اكراه تمام كلمات ذيل را به عرض خوانندگان خودم مي رسانم
از تمام كساني كه نظرات خويش را مي گذارند و بوسيله آنچه شخصيتشان است مرا رهنمود ميكنند متشكرم
ولي در جواب اون سري افراد كه مقداري از بخش نظر خواهيها و ادبيات آن ناراحتند بايد اعلام كند اگر تمام نوشته هاي من را خوانده بوديد بارها به كرات تكرار كرده ام كه براي من قسمت نظر خواهي قسمتي هست كه هر كس البته منو خيلي ببخشيد مي آيد آنچه كه دروجودش هست استفراغ ميكنه شما از يك گلستان توقع بوي خوب و از يك تانكر فضولات توقع بوي بد داريد افراد آنچه كه هستند و خورده اند استفراغ ميكنند شما تصورتان شايد خيلي اشتباه باشد كه فكر ميكنيد ربطي به تحصيلات دارد مشكلي كه شبنم عزيز دارد و ميخواهد با نشان دادن مدرك تحصيلي خود و ديدين مدرك تحصيلي ديگري به وي را اثبات كند بي سواد و

بي هويت است من باهش موافق نيستم چون من از 5 نفر خواننده من كه 3 تاي انها فحش ميدهند مدركي بالاتر از ليسانس و حتي استاد دانشگاه هستند منو ببخشيد بهچ عنوان قصد ندارم بگويم در چه جامعه اي زندگي ميكنيم اما تصور شما چه مي خواهد باشد مهم نيست مرا هر چه مي خواهيد فرض كنيد تمام تلاشم تا كنون اين بود كه هيچ چيز اين سايت را شخصي نكنم و حتي به جايي شخصيت من رسيده كه برام تعريف مردم و قضاوت مردم مثل باد هواست بعضي وقتها برفي و بعضي اوقات گرم اين وظيفه تمام ماست متناسب اون سيستم لباس رواني خودمون را داشته باشيم

من اگر روزي به حرف افراد بايد عمل ميكردم بايد الكل مي خوردم بايد اهل دود بودم و بايد با خانمها هم نشست و بر خواست ميكردم توقع من اين است كه خواننده من كمي اگاه باشد كه تمام افرادي كه دارند اينجا از من بد ميگويند اصلا از من شناخت و آگاهي ندارند كه بتوانند بديهاي من رابشمارند چون اگر مي شناختند من به مراتب بدتر و كم دان تر و گول خور تر از آنچه هستند آنها ميشمارند اما ياد گرفتم كه يك فحش خور بزرگوار باشم تا يك فحش زن بد دهن كوچك و نادان

مسائل خصوصي من شما را نگران نكند تنها بودن و زندگي كردن و تنها به خودم تكيه كردن به من ياد داد از چه چيز بايد حمايت كنم و بقدري از خودم به شناخت رسيدم كه بارها گفتم هيچ حرفي در مورد من ولو توي تلويزيون و راديو باشد ابدا مرا نارحت نمي كند چون زمانيكه مي دانم چند سال دارم چرا بايد اگر هر روز شما بنويسيد 10 ساله من ناراحت شوم؟شما بنويسيد غلط كرده ايشون به اين نشان و اون نشان 60 ساله است مرا چه باك .

زماني كه وارد ايران شدم اولين بار توي فرودگاه خم شدم زمين وطنمو بوسيدم اما ميدانستم به زميني بوسه زدم كه جزو سنت ماست كه افراد بزرگ را كوچك جلوه دهيم و عيبهاي كوچك را بزرگ برايم بقدري روشن و شفاف بود كه چي ميگذرد حتي وقتي وارد دانشگاه كه شدم دانشگاهي كه روزي آرزوم محصل بودن اين دانشگاه بود اما الان با نام و شكل ديگري درونش بودم برايم اين نورها شفافتر شد

زندگي خصوصي من چيست؟؟؟!!!! كه اين افراد به ان لطمه بزنند؟!!!كدوم يكي از اين مردم و نويسندگان اين نظرات برايشان آنچه كه من نوشتم و خواندم مهم بود كه حالا حرفشان مهم باشد كدوم يكي از اين افراد وقتي براي هر سمينار كه اينجا يك خطش رومي نويسم روزها توي گرما پياده مي رفتم و از دانشگاه مي آمدم تا پولم را جمع كنم تا توي مثلا كلاسهاي دكتر لورا برم و شركت كنم؟كدوم يكي از اين افراد مي خونه كه توي وب سايت يكي از بزرگترين دكترهاي روانكاو و نويسنده بارها نوشته هاي من چاپ شده كه حتي بردن و اينجا عنوان كردن اين برايم نه اهميت داشت نه دارد .توقع داريد حرف اين افراد كه تصورشان اين است هنوز كه مي شود با ماليدن لجن بروي طلا قيمتش را پايين بياورند واي بر بعضيها كه هر روز زنگ مي زنند و ميگويند آرش زمان ان رسيده كه زبان باز كني و جواب بدهي و يا بگويي كه را دوست داري و آيا عاشقي يا غيره و من مي گويم وقتي براي من مهم نيست اين افراد چه مي گويند چرا براي شما مهمه؟

بزاريد از ديدگاه من به بعضي نظرات نگاه كنيم ببينيم چقدر خنده داره

اگر من امروز به شما بگويم از خونت برو بيرون يا خونتون نرو شما آيا جز يك خنده تحويل ميدهيد و

مي گذريد آخر مگه كسي ميتواند به شما بگويد خونه خودت برو و نروحالي ناداني به من مي گويد وطنت كه خانه من است نيا و بمان جواب اين نظر چيست؟حذف يا لبخند؟

افرادي مي ايند مي نويسند خيانت كرد گند زد فلان.. چرا بيايم ‌َ عزيز پاكش كنم من اگر كسي را داشتم و دارم و بهش خيانت كردم اون تنها و تنها به اون فرد مربوطه نه هيچ كس ديگر تنها وي تصميم خواهد گرفت يا مي گيرد يا گرفت آنطور كه درست است عمل كند آيا به نظر تو به ديگران مربوطه؟آيا اينكه توي فكر تو چه مي گذرد به من مربوطه كدوم خيانت كدوم رابطه ؟ اگر افراد توان يك جمع و ضرب را در حد كم خودش بدانند اين مسئله رد است به نظر تو كسي كه مرا مي شناسد و دوستم داره تصور ميكني اين نظرات را

نمي خونه؟ اگر من شهامت اينو دارم كه در معرض ديد وي و ديگران بزارم علت توضيحات بالاست تمامش دليل بر برائت من و اطمينان و شناخت از كساني هست كه منو ميشناسند من انقدر يا بدم كه از بديم هم خودم و هم شريك زندگيم اگاه است كه اين حرفها ديگر كودكانه است اگر كسي مي خواهد براي چنين حرفهايي مرا داشته يا ترك كند بزاريد گورش را گم كند

بارها امدند گفتند بيا بنويس من كسي را دوست دارم فلاني و فلان يا حتي بيا بگو بهمان چرا بايد چنين كنم؟اين وبلاگ خونه منه؟اينجا حريم من هست مگر شما دستشويي در منزلتان نداريد؟به من چه مربوطه در توالت و كثافتهاي دستشويي منزل من چيه و چيست؟شما از بوي گند اين كثافتها نارحتيد بيايد داخل خونه و در دستشويي را ببنديد بزاريد افرادي كه مي خواهند كثافت كاري بكنند تنها در همون مكان بمانند شما اگر به مهماني وبلاگ من اومديد من اينجا ميزبان شما هستم و من به عقايد و افراد نه توهين ميكنم ولي مسائل را تيكه پاره ميكنم و ريز ريز ميكنم پس شما اگر هر كه هستيد مهمان من هستيد و تا زماني كه از انچه به شما تعارف كردم ميل مي فرمائيد باعث افتخار منه و من مسئول هستم ولي زماني كه شما تشريف مي برديد به جايي كه به من مربوط نيست چه انجا مي گذرد منو عفو بفرمائيد شما اگر مي خواهيد با انچه انجا به نگارش امده در مورد من قضاوت كنيد بهتره خواننده همان نظرات باشيد تا انچه من نوشتم و تحليل كردم چون من حق آزادي بيان دارم و در كشوري ازاد زندگي مي كنم
خانم يا آقاي z من تنها مسئول و جوابگوي نوشته هايم و كردارم و حرفهايم هستم اگر به انچه من جمع ميكنم و مي نويسم به درستي آن اطمينان داريد من خوشحالم ولي اگر هم نداريد متاسفم ولي من همچنان به كاري كه درست و صحيح است ادامه مي دهم بدون هيچگونه توجه تنها هم نظراتي را نمي گذارم كه اول از همه به هويت و فاميل افراد اشاره كنند همينطور كه بعضي مي ايند در مورد خانم فلان مي گويند پدرش اين است و فلان جا زندگي ميكند من اين نظرات را نمي زارم اما شما و هر كس ديگر آزاديد درمورد من هر چه دوست داريد بگوئيد من تنها قولي كه به شما ميدهم اين است كه قدر سر سوزني نه نارحت شوم نه دلگير و نه حتي به ان فكر كنم شما حق داريد انچه خورديد استفراغ كنيد و من با خونسردي محتويات معده شما را مي بينم و لمس ميكنم كه براي من همان معرفي شخصيت خودت،كودكي و خانواده توست پس شما هم ببين افرادي مي گويند الان فلان جا فلان كرد ايمان داشته باشيد من از كسي توي زندگيم بد مي گويم و نه خواهم گفت در مورد افرادي هم كه در گذشته توي زندگيم بوده اند نيز بد نگفتم و نمي گويم اگر قرار بود باشد من مطابق كرده افراد بد عمل كنم كه به قول دوستمون ابوريحان بيروني نمي شدم كه تا اخر عمر همش در حال يادگيري و دانش آموز باشم يك عمري هست درس مي خوانم اما من از همين يك عمر درس خوندن از يك محله مشهد به همه جاي دنيا سفر كردم در تمام دانشگا ه هاي خوب دنيا نشستم و پا شدم و ابدا هيچ اصراري ندارم سوپر پرفسور بشم ايمان داشته باشيد به همه چيز رسيدم اگر از همه شرايط نسبت به خودم و شرايط خودم نرسيده بودم ايمان داشته باشيد كه به سخنان شما توجه ميكردم ولي مطمئن باشيد بقدري كتاب مونده كه مي خواهم كه وقت ندارم حتي بخوانم و همچنان به تحقيقات خودم در روابط ادمه ادامه مي دهم

شخصيت من نوشته هاي من و كلام من و گفته من است من هيچگونه مسئوليتي در برابر حتي گفته پدرم ندارم چه برسد به ديگران

24 comments:

Anonymous said...

گفتمش دل میخری ؟پرسید چند؟
گفتمش دل مال تو تنها بخند
خنده کرد و دل ز دستانم ربود
تا بخود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستش زیر پا افتاده بود
جای پایش روی دل جا مانده بود

جادو

Anonymous said...

salam
man be dostan goftam arash dost nadarh khudesh ro dargirh in ghazaia be kone man ham modat hast ke in neveshteh ha ro mikhunam va hich chiz az didam penhan nist man ham dalili baraih khud namaii nadashtam va na daram arash ghshe comentha ro bast chon khudesh motavajh shodh bod bazi comentha mano narahat mikone bedone in ke man azash khasteh basham zaman migzarh ta kam kam shenakhth roshd mikone va in chizi hast ke be mororh zaman etefagh miofth man gahi ehsas mikardam daram az ik gardanih holnak abor mikonam vali khoda behtarin hedaiat konandh baraih tamame ensanhast.(BA TASHAKOR SHATERI)

Anonymous said...

به جای یادگاری
دشنه زدی به بالم
خیره شدی به چشمام
گفتی دوست ندارم

شدم یه بی همه کس
همسایه ی جنو نت
لعنت به رفتن تو
حتی به این سکو نت

دلم از عشقت خون شد
آکنده از جنون شد
جز خاطرت هیچ نموند
پوست و گوشت استخون شد

یه عاشقی همیشه
نفس نفس دوست داشت
اما دل سنگ تو
نطفه ی کینه رو کاشت

تو بودی که شکستی
پیکر و قامتش رو
به میل نفس شومت
دور ریختی زحمتش رو

حالا توی جدالش
با غم عشق و باور
جدایی بین ماها
میزنه حرف آخر

Anonymous said...

ba tashakor az arash aziz fek konam khylia javabeshono gereftan...........................
khanom shatrie aziz neveshte arasho ba deghat bishtari bekhon shayad az tavahom dar byay azizam vaghe bin bash masael ro on tor ke hast beshnas na onjor ke dos dari barat arezoy movafaghyat mikonam

Anonymous said...

ba tashakor az arash aziz khiliha javabeshono gereftan ..............
khanom shateri aziz behtare shoma ham neveshte arasho ba deghat bishtari bekhonin shayad shoma ham az tavaham dar byain ,aziz man masael ro vaghebinane bebin na onjor ke dos dari agar arash javab shoma ro inja nemide khodesh eshare karde chera shoma ino tafsir be ray nakonin ,motmaen bashin eshgh arash nazaratesho inja nemizare mostaghim ba khod arash dar in zamine sohbat mikone

Anonymous said...

salam
man amadam inja ke har kasi jaih khudesho bedonh man kasi hastam ke mostaghim nazaresho be arash migh bishtare in posta he ke neveshth mishod man avalin khunandash bodam chon arash dost dash eshghesh avalin nazaro bezarh vali man tarjh midadam be khudesh nazar bedam man harf nazadam va bedone esm jolo naiomadam har kas ba in mozoa moshgel darh biad man tojihesh konam id mano az arash begirh man paie harfam istadam arash gofth an kas ke baiad bedone midone khub shoma ha agar midonestid chera behesh zang zadi chon nemidonestid jense harf ro beshnasid jado man az ashnai bahat khili khushhal misham jelotar az in barname ham mail bodam bebinameton.(SHATERI)

Anonymous said...

salam.manam harfe on duste nashenas va harfe khanume jadoo ro taeid mikonam.man fekr mikonam in khanume shateri ham ye shakhsiate sakhtegi az tarafe hamun khanumaye malumol hal hast ke mikhan rabetey arash va eshghesho bishtar az hamishe kharab konand.albate man migam arash ham kami dar in jaryan shayad moghasere va neveshtane on poste "raft ke raft mord ke mord" be bazia ejaze dad ke ba tasavore inke arash be eshghesh khianat karde dast be kar shan va khodeshuno be arash nazdik neshun bedan

Anonymous said...

khob arash hala chera gerye mikoni ?
age barat mohem nist chera minevisio jig vig mikoni
kam avordi na
hagete ostade por edea hala kojaye donyayi montazere bad taresh bash

Anonymous said...

خانوم شاطری عزیز ما مطمئن هستیم که شما دچار توهم هستین اگه شما اصرار دارین با این توهم زندگی کنین و خودتونو گول بزنین به خودتون مربوطه.من به عنوان یه دوست توصیه می کنم با یه روانشناس خوب مشاوره کنین

Anonymous said...

shabnam jan salam

be to minvisam be to ke emrooz vaghan az inkeh arash emshab mahlat nadad khilee khit shudee.emshab az inkeh didi savar mashinesh shudesh va raftesh va to vaghte gofte ke mano beresoneh goft mitone taxi begire khit shude
chyeh feker mikarde bad az mehmone miree khunash areh
na ishon porootar az in hrfast av ela ta hala 10 bar ezdvaj kardeh bud

kame shkhsyat dashteh bash
ino chun midonam inja pelase behet goftam bedone arash ham bekhuneh khudesh hal koneh

Anonymous said...

من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

من میخوام یه دسته گل به آب بدم
آرزوهامو به یک حباب بدم
سیبی از شاخهء حسرت بچینم
بندازم رو آسمون و تاب بدم
گل ای پونه بهار دل من
یه بیابون لاله زار دل منمن از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

من میخوام یه دسته گل به آب بدم
آرزوهامو به یک حباب بدم
سیبی از شاخهء حسرت بچینم
بندازم رو آسمون و تاب بدم
گل ای پونه بهار دل من
یه بیابون لاله زار دل من

Anonymous said...

arash ye chize jadid benvis ta az in jav kharej shim.az shere jadoo ham kheli khosham omad vali dele adamo be dard miare.chete jadoo?

Anonymous said...

سلام. امروز روز زن هست این روز رو به همه خانمهای محترمی که اینجا میان تبریک میگم .امیدوارم آقایون نیز حواسشون به این روز باشه. استاد دارم فکر میکنم شما توی این روز واسه شریک زندگیت یا همون عشقتون لابد سنگ تموم میذاری

Anonymous said...

man omadam inja javabe bazia ro bedam.onke gofte age intor bud ta hala arash 10 bar ezdevaj karde bud bayad begam etefaghan ta hala 10 bar ezdevaj karde monteha faghat 2 tasho sabt karde.oni ham ke az ruze zan harf zade bayad begam na azizam arash age bekhad sange tamum bezare na vaghtesho dare na poolesho chon on khanum ha yeki 2 ta ke nistan.inaro goftam ke bedunid. manam sakhtegi nistam(BA TASHAKOR SHATERI)

Anonymous said...

با سلام
من قصد تو هين به شخص يا اشخاصي را اينجا ندارم اما يك تجربه دارم كه شايد به درد بعضي دوستان بخورد من روزي يك شخصي رو خيلي دوست داشتم چون هميشه تمام محبت وتوجه اش به من بود اما هر دو مقرون به حيا بوديم به ديدن هم مي رفتيم براي هم كادو ميگرفتيم هم رو تحصين مي كرديم طوري كه همه فكر مي كردن ان پسر قصد ازدواج با من و داره اما وقتي زمان ازدواج رسيد ان جاي ديگه رفت و من تازه بعد 10-11 سال فهميدم اين فقط يك دوستي محض بوده ومن تمام اين مدت تمام فرصت ها م رو رد مي كردم چون ان ايده ال من بود وفكر مي كردم من هم ايده ال ان هستم اما همش يك تصور بود زنها براي كسي كه دوست دارند خيلي چيزها رو فدا مي كنند اما شما هرگز اين و از يك مرد اصلا انتظار نداشته باشيد
مطلب ديگه اين كه توي قران مي خوندم كه با شك و ظن نمي شود به واقعيت رسيد براي رسيدن به يك واقعيت بايد از راه خودش رفت اگر لز روبرو شدن با يك واقعيت ترسيد ديگه رسيدن به ان كار ساده اي نيست وقتي ما درگيري احساسي هم داشته باشيم ديگه واويلا
ما درستي يك فرد يا نادرستي ان رو نمي تونيم فقط از كلام ان بشناسيم ما ان رو از روي عملش بايد ارزيابي كنيم من از اطمينان با شما صحبت مي كنم ولي رفتارم عدم اطمينان را نشان مي دهد
يك مثال ساده مي زنم شما از يك دوزد سوال كنيد شما چه كاره هستيد ؟ميگه نجيب ترين فرد اين شهر برويد تو شهر از مردمش سوال كنيد مي گويند يك كلاه بردار واقعي بقيه رو همين طوري گول زده فقط انهايي گول نخوردن كه سوال كردن
اما يك نكته درمورد كامنت ها عرض كنم زيرا در اين مورد هم تجربه اي دارم اميد وارم نويسنده ناراحت نشوند
گذاشتن همه كا منت ها اعم از خوب وبد و متوسط نشان دهنده با هوشي نويسند گان است نه درستي ونه نادرستي
توي تجربه اي كه من دارم يك نويسنده همين كار را مي كردبعد با كسي كه ازدواج كرده بود مي گفت تو كه همه اينها را مي خواندي مي دونستي من اينهمه يار و غار دارم مي خواستي قبول نكني ولي براي يك زن اين خيلي شكننده است كه هر روز يكي قربون صدقه همسر انسان بشود در حالي كه موضوع احترام انسانها يك مطلب جداست
اما همين اتفاق براي همسر اين انسانهاي روشنفكر بيفتد انها چه مقدار قبول مي كنند
براي يك زن خيلي شكنند است كه هر روز يكي قربون صدقه همسرش شود واين با احترام بين انسانها خيلي متفاوت است
بياييم منصف باشيم عدالت يعني همين
وقتي ما همه چي را تنها براي خودمان بخواهيم؟چه ميشود
اگر ما تنها يك نفر برامون مهم است بگذاريم همه اين را بداند شايد كساني باشند كه عمرشون را دارند صرف ما مي كنند مثل اشتباهي كه من كردم سالها قبل

Anonymous said...

salam.modati bud be in weblog sar nazade budam.mibinam ke baz hame rikhtan sare in arashe badbakht.baba in agha zano bache dare.bezarid khiale hamatuno rahat konam arash alan khareje .kharej ham mimune dige bar nemigarde .on bargashte be zendegie sabeghesh.dast az in arajif bardarid

شبنم said...

ببينيد دوستان
آرش خوبه و واقعا چون اطمينان داره به خودش و كساني كه ميشناسنش نظراتو ميزاره
يك بار بست چون احترام خاصي براي دوستي قائل بود اما وقتي علت نيست معلولي نيست
ايشون بليطش دستشه و البته كمي زودتر از من آيد و علت حرف عزيزي كه ده سال معطل بوده نخوندن وبلاگ دوست عزيزمونه بارها گفته نكنيد و بازي تفكري نداشته باشيد و خوشم مي آيد خودش خونسرد و واقعا به حرفش عمل ميكنه انساني خونسرد،بي توقع،بي نهايت محكم ،واقعا محكمه و اصلا براش نظرات مردم مهم نيست بلكه درستي كار خودش مهمه حتي نگفته ببينيد چقدر طرفدار دارم ولي ميگه نمي شناسم
من خودم لجم مي گيره به نظرات بي اعتناست

Anonymous said...

لعنت به رفتن تو
حتی به این سکو نت

یه عاشقی همیشه
نفس نفس دوست داشت
اما دل سنگ تو
نطفه ی کینه رو کاش

Anonymous said...

salam
af bar shoma bad kasi ke be esme shateri comente akharo gozashth man azash nemigzaram khoda ham az an nagzarh ke ma hanoz shoma mon to nashodh(SHATERI)

Anonymous said...

agar gharah az esme shateri intori soa stefadh konid man khudam migam shateri ik esme sakhtegi ast shoma ha boi az ensaniat nabordid(shateri)

Anonymous said...

agar az esme shateri intori mikhahid soa estefadh konid man khudam migoim in esm sakhtegi ast(shateri)

Anonymous said...

من با نوشته ی اون دوستمون موافقم حرف خوبی زدند جناب استاد
"براي يك زن خيلي شكننده است كه هر روز يكي قربون صدقه همسرش شود واين با احترام بين انسانها خيلي متفاوت است
بياييم منصف باشيم. چه ميشود
اگر ما تنها يك نفر برامون مهم است بگذاريم همه اين را بدانند

Anonymous said...

mibinam ke baz saro kalleye in shabname avizun peida shod.aslan to arasho az nazdik mishnasi ke inghad dorugh srae ham mikoni .badbakht on aslan toro adam hesabet nemikone ke hatta be to bege eshghesh ki bude ya alanam hast ya na.pas charand nagu hala ke elleti nist...nakone fek mikoni az in be bad gharare toye avizun beshe ellatesh.to ke ono nemishnasi inghad dorugh nagu va alaki azash tarif nakon. badbakhte avizun har chi mituni azash tarif kon arash hata behet negam nemindaze

شبنم said...

عزيز
براي اثبات اينكه من ايشون رو مي شناسم يا نه تنها به من دو هفته فرصت بدهيد بعدش خواهش مي كنم بزاريد جناب استاد هفته آينده پا به وطن بگذارند بعدش پشت سرش كه مين مي آيم ايشون مي آيد فرودگاه دنبالم
بعد قرار بر اينه كه هر شب منو به مكانهايي كه ياد گرفته به تازگي ببره و شما هم اگر پاتوقهاي ايشون را ياد داريد تشريف بياريد منو كنار ايشون ملاحظه كنيد