Wednesday, May 19, 2010

دنياي اين روزها من/داريوش

سلام
به تمام دوستان خوبم تمام نظرها رو ميخونم بعضيها را هم تازه به من ملحق شدن بعلت اينكه مقالات اخير رو خوندن شايد كني تند رفتم و شايد نمي دانند كه من برايم تايپ فارسي كمي سخته چون من ليبل فارسي ندارم ولي خوب بگذريم تو رابه با آدمهاي ديگر چطور باشيم

من ازخودم مي گويم چون بايد نظر و عقيده خودمو بدونم من وارد رابطه اي نمي شم و نمي مونم كه خودمو قرباني حس كنم و دوست ندارم زينب ستم كش در يك رابطه باشم من انچه كه درسته سعي ميكنم انجام بدم اما زجر و شكنجه از يك فردي كه عادت داره داد و بيداد كنه و ادم بي ارزش نشون ميده خودمو توي اون رابطه هيچ زمان نگه نمي دارم چرا بايد چون رابطه بر اساس امانت داري و درستي و غمخواري و علاقه شروع شده است و اگر ما اين ارزشها رو نبينيم ديگر ارزشي در رابطه هيچ كدوم ما نيست

اصلا كسي كه حس مسكنيد حس زندگي از شما مي گيرد و شما رو فلج ميكند ميكند ازش دوري بايد كرد خودتون را در معرض آسيب قرار نديد شما بايد آزاد باشيد و اين شانس را داشته باشيد كه انچه را مي خواهيد انتخاب كنيد  اقدام به يك رابطه كه بايد با جسارت باشه كه خودت باشي را كنار بگذاريد تن به يك رابطه كه منو از خودم بگيره اين كار نميكنيم

بعد از هر تمام شده رابطه بايد واقعا تا مدتها هيچ رابطه اي نداشت ببينيد بارها گفتم وقتي جدا مي شويد انگار خوني روي زمين ميريزه و شما اگر بياييد خونو تميز نكنيد با هر كه برقصيد بي ترديد وقتي ته كفششو نگاه ميكنه مي بينيد ته كفش فرد خونيه و خودش هم حس ميكنه وقتي از رابطه اي كه چند وقت بيرون امديد وارد رابطه با من مي شويد بي ترديد بايد خونهاي قبلي را شسته باشيد و الا همان مسئله اي ميشود كه بايد تند تند دوست عوض كنيد يا شريك بايد بزاريد خونها كاملا خشك بشه بعد رقصيد با هر كه مي خواهيد پس كسي كه بعد از اين شرايط به طرف ما مي آيد معمولا مي خوهد از شما و ما بعنوان دوا استفاده كند نه غذا پس هم دوا زياد ما رو ميكشه و هم خودشو

دردهاي گذشته از روابط قبلي رو كنار بگذاريد به صفات مثبتي كه دارد البته نه صفات آبگوشتي وي نگاه كنيد بزاريد يك دوستي صميمي به يك رابطه خصوصي و عشق تبديل شود نه رابطه جنسي به يك رابطه ديگر

تا حرمت خودتو نداشته باشي حرمت ديگري را نداري كسي كه از مو شروع ميكنه به انتقاد تا كوچكترين بخشها كه من بارها ديديم من به شما قول ميدهم براي خودش هم حرمت نداره كسي كه از خودش هم رضايت نداره همش در برخود با همسر و هر كسي لب به انتقاد مي گشايد

انچه كه منفي در شريكت ميبيني اوني هست كه در خودت مي بيني پس براي خواهر و مادر خود سخنراني نمن انسانها به يك شب خوب و بد نمي شوند ان شما هستيد كه خودتان را له ميكنيد نه دوست خود را

موجهاي حرفي خود را با گيرنده وي تنظيم كنيد فركانس رادي و گيرندگي خود را با وي روي همون موج تنظيم كنيد تا بفهميد چه ميگويد

ياد بگيريم بيشتر خوشحال باشيم تا فردي حق به جانب باشيم اكثر افراد بيشتر مي خواهند حق به جانب باشند تا شخصي خوشحال در رابطه و زياد خودتان را از طرف مقابل خود نياز نيست باهوش تر نشان دهيد بزاريد هميشه وي خودش را بهتر و فهميده تر حس كند اين جنگ مسخره را از خود دور كنيد

موقع غوغا بايد كمي زرنگتر باشيد بايد  بزاريد هميشه يك حدي نگه داشته بشه و از ان فراتر نره من زماني كه بدونم طرف مقابلم دست به غوغا و آشوب و كارهاي بچه گانه به جاي صحبت ميكنه سعي ميكنم سكوت كنم تا وي كاملا بازي خودشو تموم كنه و كاملا خودشو در مقابل شرايط مهم و سخت و هر نوع واقعيت نشون بده چون من قراره يك همسر و يك ازدواج درست داشته باشو و لي قرار نيست كه بايد حتما با هر كي رسيد ازدواج كنم

رابطه دوستس خود و عشقي خود را با موجهاي منفي و اراجيف و شك و ترديدها و شايعات به هم نزنيد تا مطمئن نشديد حتي فكرش هم نكنيد
دوستان من منو ببخشيد واقعا فبلا من فرصت اينو داشتم كه بنويسم و گردن اينو داشتم رو كيبورد بيشتر خم شو و هر حرف اشتباه رو تصصيح كنم اما واقعا وقت و جون اين كار از من گرفته شده با عزيزانم كه برام پييغام گذاشتن توصيه ميكنم نوشته هاي قبلي منو بخونند تا به اين جديدها برسه من بي ترديد تمام نوشته هايم از خودم و تصورات اشتباه و از سهم خودمه نه تعريفه و نه جنگ من نه دنبال خوش گذروني هستم نه دنيا رو جاي اين مكان مي بينيم پس اگر كسي هم ولو همكار من هست كمي تند رفته بزاريد از وي ضمن تشكر بي پايان بگم دوست عزيز من
 من جنسيت و مراجعين خودمو انتخاب نمي كنم من برايم مهم نيست ديگران واقعا چي ميگويند چخ نيتي دارند من براي خودم عقايد خودم و تمامش را غلط شما پنداريد بلكه مسئولين من نيز سبكتر شود
من تنها اگر از خود ميگويم سعي ميكنم از سهم خودم مايه بزارم نه كسي
مرسي

4 comments:

Anonymous said...

سلام
بالاخره ما نفهمیدیم نوشته هاتو باور کنیم یا کارهاتو
توکه سریع گفتی عشقم رفت که رفت حالا باز میگی رابطه دوستی خود و عشقي خود را با موجهاي منفي و اراجيف و شك و ترديدها و شايعات به هم نزنيد تا مطمئن نشديد حتي فكرش هم نكنيد!!!!!
اول تکلیف خودتو روشن کن استاد

شبنم said...

سلام آرش
از نوشته هات گرفتاريهايت مشخصه. خواننده ها ي نوشته هاتم كه واويلا
خانم عزيز محترم شما فكر و ايده شما اين است كه يك دكتر اقتصاد بايد ميليونر باشه ؟
دست برداريد وي ميگه وقتي توي زندگي شما با كسي هستيد اينطور كنيد شما مي گوئيد وي ميگه كسي كه نيست نباشه
آرش برنامه قشنگي داشتي بهت تبريك ميگم همه رو شوك كردي از اينكه تو رو مي شناسم بهت افتخار ميكنم
مرده رو جلوي همه خوب خراب كردي تو جاي جاش هميشه طرفدار زنها هم هستي
يكي از دكترهاي روانشناس مي گفت اين مرد روزي اگر دكتر روانكاومي شد يكي از نوابغ و بهترينهاي دنيا مي شد بسيارتسلط داره بسيار عميق نگاه ميكنه و بسيار بلده چطور سخن بگه

Anonymous said...

آسون به دست نیومدی که آسون از دستت بدم

هیچکسی حتی خدا من نمیدم تورو به دست

برای داشتنت میتونم به هرکی فرمونت بدم

میام فدای تو میشم یه دم به قربونت میرم

و رامت بمونه نیست کسی جز من بتونه عاشق

این همه دیوونگی هام بزار به یادت بمونه

های ما، شبا میاد تو آسمون وقتی ستاره

نمیزارم ستاره ای بیاد بشینه بینمون

هرجایه این دنیا بری بدون به دنبالت میام

کاری برمیام واسه رسیدنه به تو از همه

خیال نکن میزارمت بری ازم دل بکنی

تا به همیشه دارمت تا به ابد مال منی

Anonymous said...

shabnam jan
bro joon madret goto bekhur to inghdar az in pesareh trif mikone mibini mahalet nemidoeh to ro khuda khasteh nemishee?
to mano khub mishnasee manam to roo hamon on aghazadeh man ba arash kare nadaram ama to kamee pedar sokhteh hastee
az vaghta agha omadeh be nahayt dar sadad khar kardan ishonee
baba jan darset tamum shud khub man on rooz jolo hameh goftam begoo man onja shohar kardam joda shudam ke onja to iran betonee ezdvaj kone to ke khushglee vaz darsetam khubeh mashalah paro pachatm ke jolo hameh bironeh makhsosan jolo aghayee ostad ke mesl inkeh vaghan az mardi oftadeh chun engar chragh dadan to ro nemifameh ama damesh garam khudayesh khub be mahale mioneh ya jolo khudesho negah moidareh