Saturday, May 01, 2010

سامان و ناودون

سلام

مرسی از تمام دوستان و نظراتشان

عزیزیان مشکل این است که شما تمام نوشته های مرا نخوانده اید من بعنوان خدای این وب لاگ حق دارم که نظر هر کسی رو حذف کنی و حتی عوض کنم

ببینید با نظرات خود انسان چی استفراغ می کنه؟بزارید بگم چیزی که خورده بالا می اره.کسی که حرف از گ.. یا هر چی دیگه میزنه خوب وجودشه درونشه به من چه واقعا چه ربطی به من داره

من با کسانی که عدد یک رو ده می کنند و عدد ده رو یک چه بحثی میتونم داشته با شم

شما توقع دارید به عنوان هر کس من بیام با اين نمونه انسان با صدو و درصد صحبت کنم نه من میدونم نمی شه؟ ببینید من نسبت به چیزهایی که میدانم وعلم دارم صحبت ميكنم اما همیشه بدانید دانستن دلیل عمل صددرصد نیست برای همین این افراد  بي تربيت فردی هستند که واقعا وجودشونو و درونشو استفراغ می کنند و من تنها ضا من و مسئول گفته های خودم هستم نه نظرات کسی

بگذریم در کنار دریا سیامک نزدیکم شد و گفت امروز می برمت پهلوی یک نفر که دیونشی

با بیخیالی گفتم من دیونه کسی نیستم ببینیمش

گقت آرش با می خوام ببرمت پهلوی سامان گفتم اون دیگه کیه؟گفت خواننده

بلند شدم گفتم کجا؟گفت تو بیا بهت میگم

بالاخره کاری نبود که نشه مهرشاد هم بودش بسیار مهرشاد بچه متواضعی بود هر چند من ازش خوشم نمی اومد ولی باور کنید وقتی باهش دست دادم تا کمر خم شد بهم گفت سیامک عزیز گفته تو میایی و چند تا ازنوشته هاتو بهم داده بخونم ولی خوشم اومد من در خدمتتم راستش از تواضعش خیلی جا خوردم
یک آهنگی که هنوز نوار نشده خوند که بود راست میگی راست میگی جواب خوبی بدیه
سامان عزیزم که اونشب چندین بار موقع اجرا آهنگ درخواستی من واقعا شرمندم کرد برام آهنگ ناودون رو خوند و تقدیم کرد از طرف من به فردی که دوستش دارم و زمانی که آهنگ بهار رو می خوند بارها اسم فرد مورد علاقه منو می آورد وآخر سر با تمام درگیریها با من چند عکس گرفتن سامان برام آهنگ اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمی یاد تا قیامت دل من گریه می خواد داریوشو خوند تقدیم کرد به من و گفت من تو کاباره می تونم آهنگ کسان دیگر رو بخونم و عشق من یکی هست و اونم داریوشه

بهش گفتم تو با جواد هم خواننده عرب خوندی گفت آرش من با تاتلیسیس تو ترکیه هم خوندم که اون افتخاره خودش

ازش عکس گرفتم که میزارم واقعا اینقدر درگیرم که فرصت نوشتن ندارم درگیر هستم شبانه روزي و ابدا ابدا از کسانی که فرصت پیدا می کنند وجود شونو اینجا نشون میدن ناراحت نمی شم من از کسی نمیتونم توقع داشته باشم که قول بده از نوشته هايم ناراحت نشی ونباشی ولي توهين افراد و این حرفها منو نمی کشه ولی می خندونه ببینید انسانها چی توشونه ببینید حسادت تا چه حد هست یاد بگیرید چون به بیماران هم باید فرصت داد اظهار نظر کنن به من ربطی نداره تو توالت چی میگذره من نه دوست دارم خودمو مطرح کنم و نه معرفي چون از لحاظ علمی باید کجا برم و بشینم که نیستم؟

از لحاظ عنوان و احترام چی باید ازم ارضا بشه که نشده؟با کی ها باید بعنوان دوست دختر و همسر از لحاظ عنوان اجتماعي باید می شستم که نشستم؟ برای من کار درست و فرد درست مهمه من امروز برات می میرم ولي فردا اگه آدم من نیستی برو گورتو گم کن .اصلا من همه چی هستم چه فرقی میکنه تو و دیگران چی فکر میکنید شما خودتونو نمی شناسید با یک اسم ناشناس وارد قسمت نظرات ميشويد و برای دیگران هم می ترسید اما من که هميشه جای خودمم وبلاگم هست عقایدم و نظراتم هم هست چرا باید بترسم چرا باید ناراحت بشم باور کنید با این حرفها امار وبلاگمو بالا بردن که نگو چون بهترین زمان برای خانمها اینه بریم ببینیم امروز آرش ازش چی آمار میدن منم چرا بدم بیاد نظر همه رو می زارم

من هميشه توی یک زندگی میرم و اگر لازم باشه نگهش میدارم من به دنیا نیومدم زجر ببرم ناراحت بشم چون دیگری دوست داره یک جوری که می خواد باشم تازه خودشم داره رنج میبره با روشی که اون میپزیره زندگی کنم

من به جایی رسیدم که نگاهم به واقعیته و شما هم برید یک روانشناس ببینتون اصلا ببیند مشکل جدی شما چیه ؟شما درگیرید بیاید برید روانشناس بهتون بگه گروه خونیتون از لحاظ رواني چیه؟ و از چه گروه خونی باید استقاده کنید نه هر چند وقت یک بار یک مرد رو ما با هر گروه خونی به خودمون تزریق کنیم و بعد ببینیم وای خون اشتباه بود همش با گفتن این خواستگارم بود به این علت بهم زدم این معرفی شد به این دلیل خیا نت کرد زندگی نیست گروه خونی اشتباه منو میکشه برید تکلیفتونو مشخص کنید دوست دختر نادان مثل گروه خونی اشتباست من چرا باید این خونو نگه دارم یا به شناسنامم تزریق کنم ولو خوش رنگ باشه؟نه من میگم موضوعات عادی رو با شعور سادمون می شه برطرف کرد اما بی توجهی به عمق داستان این دوستان کار دست آدم میده

طبیعت مثل شماره تلفنی هست که اشتباه بگیری با مقصد مورد نظرت نمیتونی صحبت کنی چرا زور میزنید من شماره هر کی اومد بگیرم تا با اون شماره که شما می گید صحبت کنم من شماره روش زندگیم مشخصه و همین کار رو میکنم تا بتونم به مقصد برسم همیشه همین بوده



با انشاله با شماره اشتباه وصل میشی يا بيايي تلفنتو عوض کن درست میشه که نمی شه من اینم می خوای بیا نمی خوای جلوی سایه و وقت خودتو با توهین هم نگیر  برای تويی که فحش میدی مهمه الان حالم چطوره؟یا  چرا چمه؟نه پس چرا فکرمیکنی برام فحشات یا حتي مردم مهم هستن من دارم درسمو سر جمع میکنم برای خودم نه برای تو و برای تو هم نمی نویسم چون تو هستی که میایی اینجا می خونی من که دعوتت نکردم

خوشت اومد توزمانی با من میتونی همکلام بشی که نظم شماره هاتو برای من مطابق شماره تلفن من بگیری تا با من بتونی تماس بگیری الا بختکی که همش با ماشالا و ایشالا نمی شه

بگذریم مرسی درست بخونید تا من مجبور نشم نوشتهای گذشته رو توضیح بدم زنی که شرایط رو با شارلاتانی جلو میبره من نمیتونم بگم عادیه مگه می شه بگم برای یک مرده نگران بند کفش باش كه لازم داره
عكس سامان كه من ازش گرفتم منتها بنده خدا خوب نيافتادهاما مهرشادم دراه دماغشو مي خارونه تو عكس معلومه










3 comments:

Anonymous said...

salam ye morede shakhsi dar morede khodam to yeki az postatoon bood man sar dar nayavordam mikham komakam konin albate age mailetono bedin behtare leyli

شبنم said...

سلام
من تعجبم شما كسي مثل آرش رو در كنار خودتون داشتيد كسي كه من اصلا به هيچ مسئله شخصيش كاري ندارم اما واقعا تو كار خودش خبره هستش كسي نمي تونه آدم منصفي باشه و اين مسئله رو رد كنه كه اگر براي يك مسئله فكري و در اوج ناراحتي بهش مراجعه كني نااميد از كارت نمي شي واقعا تو ايران شما تصور مي كنيد يك انسان واقعا بده؟واقعا بدي مي كنه؟شما اصلا با آرش هم كلام شديد دوستي كرديد؟توي دوستيش تا به حال مني كه كم كم سالها مي شناسمش نشنيدم نامردي كرده باشه و لي خوب هيچ زمان اصرار به دوستي هم با كسي نداره ببينيد من و شما هر كدام علمي داريم كه بدردمون مي خوره پس بزاريد ما از با هم بودن حال كنيم
آرش آدمي هست كه شايد به تمام حرفاش عمل نكنه خوب دكترها مي دانند همه سيگار بده مگه دكتر سيگاري نداريم؟
نه علم به يك مسئله ملاك عمل نبوده و نيست شما اگر چنين فكر ميكنيد آدم منصفي نيستيد
براي من آرش هميشه و همه جا باعث احترامه و من با شناخت ميگم من نه هم خوابه اين آقا بودم و نه دشمن وي يك متفكر بسيار زيرك و تحليلگر بسيار هنرمنديه كه شما نمي توانيد بگوئيد نيست غزل راست ميگه اگر به زندگيش نگاه كنيد داره آنقدر كه قبولش كرد ولو شنيده هاي ما از ديگران باشه شما هم تا به حال جز توهين نتونستيد محكومش كنيد بزاريد با هم باشيم ولو همو نبينيم و دوست نداشته باشيم

Anonymous said...

Salam ostad
Chetoree kojayee ostad azizam in shabnam jan to galosh pishet gireh.
Mibinam ke az in donyaye rehlat karde va ba ghalbe shekastee irano tark kardeey shahanshah iran maslee nistesh rooze miyad ke mardom ghadreto bedonan har chand del shekaste raftee
Rooze arash jon budi badesh shude aghaye mohandes montazeram ta aghye dr sedat konim midonam donbalesh rafte va karat drust shudeh az amir shenidam beham goftesh aksato didam khilee khushhal shudam key miyaee?amir goft gharareh ye safar be zudi beyaee va karato bekone hatman beya bebinimet mazerat mikham midonam chun inja sar mizane inja bahat sohbat kardam
Arash to hamisheh yek fard tassilkardeh va ba shakhsyatee man motasefem shudam vaghte shunidam gofte che shudeh khub khub kardi ghesmat nazar khahee ro baz karde jan to dashtam mipokidam
Arash yadeteh vaghat mishaste sohbat mikardee ghyafat va harkat dastat sar kelas fargh mikard va man migoftam dost dashtanee mishee va vaghte mibinam hameh be dahnet negah mikonan az in keh to haste, va man mishnasamet eftekhar mikonam
Midonam kasee roo doost dashtee midonam ta che had zob shudeh bude ama arash jan donya hmoneeyeh ke to migoftee zalmeh pas mano bebakhsh
Pas char delgir shudee chara kandi chara yanee adamyee ke doset dashtan vaghan be harfet goosh nakardan?
Arash yanee vaghan to roo be gonah dar zadan?
Arash to che defayee az khudet karde?
Yanee ona be harfat goosh nakardan?
Arash vaghyato mano to midonim ama shayd on fardam agar midonest barash tozieh midade ghabool mikard?to khudeto jayee on lahzee gozashtee?arash vaghan to jayee on bude che mikardee?monsef bash to midonee che shudeh ama aya vaseh on khanum ham goftee che shudeh?
Arash mageh to nagoftee afard feker khun nistan va bayd ghabol konan man arash hich nemifahmam ageh mifahmidan ke ba ona nabodam?
Char ona bayd befahman ba to bashan va gorbanee beshan chun to yek ensan be atfeh va khudakhah haste.
Arash ghabool kun zalmee,arash ghabool kon be atfeh haste.arash ghabol kon barat budan mordan adama yekyeeh ?
Arash baseh to roo khuda ta key ta che zaman mikhaye digran befhamanet va to hich kasoo nafahme?
Toyee omret ta be hal be kasee gofte duset daram?arash to omret tonestee yekee roo baghal begiree va mehrabonaneh bebosee ba eshgh bebosee?midone lezatesh chyeh ?arash baseh setam bekhiyalee ta key? To migee ashegh budee ?
ama on chetoree bayd asabanyateshoo khalee mikard vaghtee be ghol khudet tanha karee ke kardee sookot kardee va hata tajob ham nakrdee ke che migzareh??!!!
Man khudam shnidam goftee man zir bar har arajif nemiram chun dashtan arajif migoft on yekee ham ghabool mikard va man hyroon budam ke chetor in hameh drogh mitoneh yek adam begeh?
Arash to jayee on bash bebein che mikonee? yek lahzeh yek zan bash ba hes yek zan ba hes ye dokhtar
to roo bekhtae harfat fekrat va sohbatat miparastem valee bezar olgoyee ma drust basheh na kasee basheh ke migeh mord ke mord raft ke raft.