Monday, May 03, 2010

پست شخصي

سلام شرمنده هستم اما هر جا كه هستم نظرات رو مي خونم



عزيزي نوشته بود و ديگري ايميل داده بود كه در مورد مشكلش با من صحبت كنه ممنونم ولي باور كنيد فرصت نه دارم و نه در تخصص من هست كه كسي رو حتي براي يك ثانيه بهش مشاوره بدم نوشته هاي من هر جاش مشكل داريد برايم تونظر خواهي بنويسد اگر تونستم جواب ميدم بي ترديد كساني اينجا هستند كه رشته شان اينه و مي توانند بهتر كمك كنند ليلي خانم شرمنده ام من نه فرصت دارم و نه ووقت و اگر هم داشته باشم نميتوانيم چنين حقي به خودم بدهم مخالت به كار كسي بكنم و حتي يك دقيقه هم چنين كاري توي عمرم نكردم و نميكنم اين نوشته ها را به حساب سرگرميهاي علمي من بزاريد .اگر جايي نا مفهوم هست توي قسمت نظرات بنويسيد با كمال دل توضيح ميدهم



آشنايي براي من نظري گذاشته بود نتوانستم بزارم چون كاملا جواب ايشان رو من در پست قبلم به نام ‌‌



اگر من كرده بودم دادم و نوشتم
 و براي  نظر جديد هم هر خط مساوي يك صفحه نوشتم وهر بار با عصبانيت كه بايد به پدرم سلام برسانم ولي بايد فراموش كنم به ما در و خواهر مرده ام توهين كردند!!!؟



اما همه را پاك كردم همه را بارها خوندم و با خونسردي با وجوديكه ميدانستم برايم تايپ فارسي در جايي كه بايد در سايت ديگر با فارسي بنويسم و بعد اينجا بياورم ولي پاكش كردم ولي

تنها ميدانيد چه ميگويم
خوشا به حال شما و آنهايي كه چاهي داشتند كه غم خود را فرياد بزنيد و از

بي عدالتي بنالند من بعد از سالها در غربت كار گل كردن چاله اي هم نداشتم چه برسد به چاهي تا درونش سرم را فرو كنم و از بي عدالتي و بي انصافي فرياد بزنم.

خوشا به حالتان كه داريد خواهر و مادري كه برايشان هر چند وقت يكباريكي را با كلمات خود قرباني كنيد و روز ديگر آباد و سپس نابود 

من تفكرات خودم را دارم و تنها يك بار مينويسم و توضيح ميدهم افراد قبول كردند سپاس .نكردند. متاسفم .ولي من همچنان به كاري كه درست و صحيح است ادامه ميدهم برايم حرف مردم باد هواست چه برسد به اينكه خودم را موجه جلوه دهم

هيچ فردي هنوز زائيده نشده كه بيايد بگويد من با وي بوده ام ولو دو روز و خيانت كردم من تو فكرهم به فردي كه دوست دارم خيانت نميكنم چه برسد ....بگذرد هر كه به حق است حق نصيبش و هر كه تهمت نا حق زد به تهمت ناحق گرفتار شود تا من از اعتقاداتي سست دينيم كه مانده بر نگردم

6 comments:

Anonymous said...

گاهی با دیدن رفتار بی شرمانه ی بعضی انسانها به دنیای حیوانات غبطه می خورم . تصور اینکه کسی اینقدر وقیح باشه که به عزیزان از دست رفته ی ما توهین کنه ...
آرش جان اینها همه نشون میده که این افراد هیچ چیز دیگه ای برای ابراز نداشتند که به چنین چیزهایی چنگ زدند. براشون متاسفم که تا این حد شخصیتشون تنزل کرده و اینقدر پست هستند .
عزیزم من میدونم تو همیشه سعی میکنی بهترین عکس العمل رو نشون بدی و قطعا موفق هم خواهی بود . برات بهترینها رو آرزو میکنم .

جادو

Anonymous said...

آنگاه که غرور کسی را له می کنید، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنید، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنید، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگارید ، آنگاه که حتی گوشتان را می بندید تا صدای خرد شدن غرورشان را نشنوید، آنگاه که خدا را می بینید و بنده خدا را نادیده می گیرید می خواهم بدانم، دستانتان را بسوی کدام آسمان دراز می کنید تا برای خوشبختی خودتان دعا کنید؟

جادو

shabnam said...

سلام
متاسفم واقعا دلم به درد اومد ببينيد خانم ك.پ من توسط جناب دكتربعد از اين نظر شما را خواندم برايم فرستاد
حدود دو ساعت با آرش صحبت كردم چون از اين گنگ نوشتنها خسته شده بودم پس زنگ زدم تمام نوشته شما را برايش دوباره خواندم و خواستم مرا توجيه كند و با من صحبت كند چون من نميفهميدم يعني چي و از وي خواستم شماره اي به من بدهد به شما مقام معظم زنگ بزنم گفت نه گفتم ايميل گفت ابدا اما لطف كن به حرفهاي من گوش كن روزي شايد منو ببيني مي بيني من آن فردي نيستم كه تو تصور كني من بي ترديد در خرداد يا تير ايرانم و آن زمان هم آرش هم هست و ما با هم هستيم سعادته برام ببينمت
ببينيد تند رفتن كار خوبي نيست شايد سرعت شما است كه شما و آرش را به كشتن داد شما داريد در دنياي بدون رعايت قوانين زندگي ميكنيد پس نگوئيد واي بر تو بايد ديد بعد واقعا طبق گفته خود شما بعد احساسي داريد و از بعد از بهم خوردن رابطه چه كرديد آيا واقعا خودتان فهميديد در قبل چه كرديد و چه شد؟
بزاريد به شما اگر نگفتند بگويم اسكالر شيپ يك آدم با تمام آيندش بخاطر 3 ماه به هدر رفت و وقتي من به وي زنگ زدم تنها گفت من خوشبختم و اين دنيا رو با هيچ چيز عوض نميكنم حتي تمام آمريكا و دلاراش؟به انگليسي با من صحبت ميكرد و مراقب بود مبادا ديگران بدانند كه چه را از دست ميدهد كه بهش غر بزنند ولي من پيگير كارش بودم و شما كاملا با نشوني ميداني
شما را با زبان اشتي داد؟؟؟ازش سوال كرديد كه خود وي را كي با زبان وچه كسي آشتي داد؟؟مي دانيد روزي ده بار دست بوس فردي هست كه اينكارو كرد ولي اين شخص در حقش بزرگترين نامردي راكرد گفته؟آيا حرمت معلم بودنش را داشتي؟آيا برات آرش يك دوست بود؟يك عشق بود؟وي تنها برايت يك فرد نجس بود؟ببين حرمت كدام را نگه داشتي؟به مادرش فحش دادي؟به خواهرش؟گفتي مي خواهي از قبر درشون بياري چه از آنها مانده است تو بدنبالش بودي؟در حقت كم فروشي و كم محبتي كرده بود؟پيچونده بودت؟
متاسف براي كه باشي؟متاسف براي فردي كه از خاك به همه چي رسيد؟خواهرم براي آرش متاسف نباش اما براي كساني كه آرش رو از عشقش گرفتند حتما باش
آرش ادعاي چيزي نداره لطفا اينو نگيد من اينو قسم مي خورم نداره شما مي خواهيد متهمش كنيد بكنيد به شما حق ميدم اما دروغ نگو ارزش تو براي ما بودن با وي بوده پس قابل احترامي
عزيز نگران وقت هر شده با وي بودني؟ تو از وي هيچ ياد نگرفتي ؟اون نگران آينده از دست رفتش و مشكلات امروزش بخاطر مدت با تو بودن نيست تو اصلا شايد درك نكردي وي از چه گذشت تا ايران بمونه اگر من به تو ميگفتم زندگي در آمريكا و استراليا با بالاترين حقوق و بهترين دانشگاه و تدريس و خونه تو به من چي ميگفتي ؟قول ميدم همانطور كه چشماتويك شب بستي مي بستي بروش و قبول ميكردي.
تو نه دوست دختر اونو ميشناسي نه هيچ زمان ميتوني پي ببري وي كي بود و هست خواهش ميكنم چون من هم وي را مي شناسم تا كي دروغ باور ميكني و ميگي؟
جلوي تو دفاع نميتونه از خودش بكنه ؟ميدوني آرش به من چي گفت؟ببين گفت داستان دفاع كردن خودشو براي احقاق حقش حتما در زماني كه خيلي كم سن بوده گفته پس محكمه تو عادلانه نبود و نه وكيل و قاضي منصف پس كاري كرد كه بايد ميكرد(حرف خودش) آنچه كه تو براي خويش عزيزم مشخص كردي چه بوده بنويس همه بدانند
حرف از پدر آرش زياد جالب نيست چون هنوز شما نتوانستيد مدركي دال بر خيانت داشته باشيد بزاريد چه برسد به عمل آرش و اعتقادات وغيره
بزاريد لياقت عشق آرش را كساني داشته باشند كه وي را مي شناسند و تنها يك خط موبايل دارند زياد نگران از بين رفتن وي جلوي خانواده خودهم نباشيد
خانواده انسان هميشه كالاي كه ما بفروشيم ميخرند منتها چون ما ياد گرفتيم بازاري و فروشنده وار عمل كنيم خوب مي توانيم اين كالا را بفروشيم روزي ازدواج فروختيم وروزي طلاق روزي ديگرچيز ديگر (اين قسمت حرف خود آرش بود از چشم من نبيني)
من به آرش گفتم در ميان دعوا حلوا پخش نمي كنند اما من قبول دارم كه بي نهايت مغرور و خودخواه هست و بهش نيز گفتم همه هم مشتركا روي اين اصل تاكيد دارند جز خودش
خواهركوچك من اگر 1% با انچه گفتم شك داشتم بهت نميگفتم چرا تند رفتي تمام نارحتي از اين مونده

Anonymous said...

بذارید خیال همتون رو راحت کنم . هیچ عشقی در کار نبوده اینم یکی از دروغهای آرش بوده که می خواسته مثل همیشه جلب توجه کنه . مطمئن باشید اون اصلا نمیدونه عشق چی هست . فقط یه ادم عقده ایه که می خواد دخترا بهش توجه کنن. بارها به دوستام گفتم عاشقی در کار نیست حالا که کند و رفت بهتون ثابت شد؟ اگه عشقی بود چطور ولش کرد و زندگی اونور آب رو به عشقش ترجیح داد. چند ماهه همتونو گذاشته سر کار . پس چرا خبری از عشقش نشد؟ یکی میگه عشقش اینه یکی میگه اونه . یکم فکر کنید اگه این عشق وجود خارجی داشت باید تا حالا لااقل یکی میدیدش. نه دوست عزیز آرش کسی نیست که از چیزی بگذره و ایران بمونه اون فقط یه آدم جاه طلب روانیه . پس خودتون رو با اراجیف و دروغهاش خسته نکنید . حالا حالاها مونده تا این آقا لایق داشتن عشق بشه

Anonymous said...

salam
baz mibinam patiha jam shudand arash to in hamro chetoree forsat mikone dor ham jam kone baba jan be khoda loo miree bazam delet fohesh va kotak mikhad?
vaghte ke behet pa midadan khodeto loos karde rafte ba kase neshaste na tahsilat adam vare dasht na ghyafeh va shekl drust badesham gozasht to kasat tazeh mikhaste khanumo karasho bekone bebarish farang khuda behet raham kardesh ke onja che be saret miavord vaghan khoda be dadet be khoda resid in alpar che bud to kon tabonde be hameh mobil javab nemidadi?
khoda raham kard baghyeh sms ro kase bakhun va ela onshab ta sobeh bayd zang mizad dood mikard saresh
shabnam jan madaret ina ro ashte nadee on pesareh dareh kon mast bazisho mikoneh in dokhtareh ham har rooz ba yekee mibinanesh hamisheh ham budeh hal kardin man esm bebaram ba kiya budeh on arash badbakht omad bereh damad beshe oftado dandonesh shekast

zari said...

salam,man be tazegi in weblog ro mikhunam .zaheran zendegiye por taneshi darid va inja shode sahneye kesh makesh.man bavar daram ke zendegi gahi tabdil mishe be yek zahr tu kame ma .fekr mikonam shoma ham mese khode man bishtar tame talkhe in zahr ro cheshidid.ama mishe bahash mobareze kard.
nemishnasametun ama baratun arezuye kamyabi mikonam