Wednesday, August 18, 2010

برو سوت بزن

يكي از مسخره ترين و بچه گانه ترين جملاتي كه اينجا بيشتر وقتها مي خوانم و اكثرا پاك ميكنم و تنها و تنها نشانه از كم خردي و ناداني افراد مي آيد اينكه براي من مينويسند چرا ميگي خودت عمل نمي كني و تو چرا اينكار را كردي و اينطور ميگي؟


ببينيد اين افراد چرا ابله هستند چرا مغزشان كوچك است دليلش را بسيار راحت من ميتوانم برايتان تحليل كنم
من چيزي را مينويسم كه علم به آن دارم اميدوارم تا اينجا افراد مشكلي نداشته باشند
من چيزي كه ميگويم شما اگر شك داريد اصلا قبول نكنيد و نظر خودتان را داشته باشيد يا بگوئيد نظر من اين است خود را هلاك نكنيد ولي چيزي كه براي شما مصيبت و بدبختي مي اره اينه كه شما قبول كنيد و باور كنيد كه هر كسي كه هر حرفي را ميزند بايد عمل كند ميدانيد چرا اين افراد با اين عقيده كه به كرات من اينجا ميبينيم بيسواد هستند چون نه تاريخ ميدانند و نه منطق و نه خودشان مي توانند تشخيص دهند خوب و بد چيست و حرف درست و اشتباه چيست تاريخ نميدانند چون در گذشته هاي دور كه نه كتابي بود و نه كسي به كسي اطمينان داشت تنها را اثبات عمل بود نه علم، علمي مانند امروز نبود و حتي علما افتخاراتي مانند رسيدن ونگذشتن خواسته هايم در رختخواب(علما كلمه ديگري به كار بردند كه شرم كردم بنويسم) البته اينها از دانشمندان نسل جديد هست كه جالبه ديگران را هذيان گو فرض ميكنند و واي چقدر انسانمي تواند با كلام و رفتار و حتي جستجو در سايتي خودش را خوار و ذليل كند مانند موشي كه وقتي ميبينيش مي خواهد لباش شير تنش كنه كه بر ترسش شايد از نبودن انكه هست فائق شود
شما تاريخ نميدانيد و نخوانديد چون علم نداشتند كه مردم در گذشته كه حرف درست چيه غلط از كجا مي آيد ملاك ملاك عمل بود دانشمندان و علماي گرامي براي اين است من ميگويم تاريخ نميدانيد و جامعه شناسي تاريخي نداريد
من تنها چيزي كه قبول دارم اينكه فرزند من بعنوان من كه خدايش هستم به رفتار من نگاه ميكنيد اما تو اگر خودت را عاقل فرض ميكني بايد قبول كني وقتي من دكتر به پدرم گفت تو ريه ات ناراحته و بايد سيگا رو ترك كني و الا ميميري و كلكت كنده است وفتي من ميرفتم داروهاي پدرم را بگيرم ديديم كه همان شخص دارد پشت سالن و منطقه باز همون دكتر سيگار ميكشه شما توقع داريد من برم بگم تو گفتي عمل نكردي بابا تو ادامه بده اگر سيگار بد بود خودش نمي كشيد! ما بايد قبول كنيم چون عقلمان مي كشد نه چون عمل دكتر خلاف آن را ثابت ميكند ولي رعايت آن مورد زندگي ميدهد و خلافش مرگ و مصيبت
دانشمندان گرامي چه اهميتي دارد چيزي كه درست است مهم باشه كه آرش عمل ميكند يا نميكند جمله اينكه من خارج از كشور بودم درست اما من توي محيط آزادي بوديم كه مردم آزاد بودند كاري نكردم شما توي محيطي هستيد كه نه بلكه آزاد نيستيد بلكه بي بندباري را با آزادي كاملا اشتباه گرفتيد بالغ بر هشتاد و بيشتر من وبلاگ نوشتم چرا نتوانستيد بگوئيد كجاي حرفم غلط بود و كجايش درست جز اينه كه ياد گرفتي براي تصوري بد ساختن دستانت را به خون آلوده كني كه بگويي درست ميگويي و لباسهاي من را نيز خوني كني
دست از اين بازيهاي كه تو گفتي و من چه كردم دست برداريد هر حرفي من زدم اگر سواد آن را داشتي كه درست بود قبول كن اشتباه كردم بگو همه از تو ياد بگيرند اصلا مهم نيست حست به من چيست بيا حرف حساب بزار تا بزارند نظرت بياد مردم بدانند چه دانشمندي هستي  و چطور
 زندگي خصوصي و كاري من اينقدر پرونده سفيدي دارد كه هر سه سال كارم را عوض كردم و با درخواست امكانات بيشتر راضي شدم ولي من ايمان دارم شما الان هم سر كار هفته پيش خود هم نيستيد چه برسد به اينكه براي مني كه جون كندم و بيشتر از تو زندگي كردم و تنها وابسته به توانايي خودم و سوادم افراد را جذب كردم كه مرا ببرند روي سر حتي خارج از كشور نه بگردم روي نت گدايي كنم كسي با من دوست شود مرا رها كند ازآنچه هستم
حرف من  چه درسته كه عمل ميكنم چه درسته عمل نميكنم چه فرقي ميكنه؟حرف من درسته صحيح هست با عقل جور در مي آيد قبول كن انجام بده اگر هم فردي فهميده هستي و حرفم هذيان و اشتباه است چه فرقي ميكند كه من عمل ميكنم و يا نمي كنم
من اگر روزي حرف اشتباه بد و خطرناك زدم و خودم هم عمل كردم آيا شما هم عمل ميكنيد؟؟!!!! شما آيا زائيده اين منطق هستيد؟ شما اصلا چيزي به نام عقل و منطق را قبول داريد؟ من اگر كار مسخره اي كردم و انجام دادم شما از من قبول ميكنيد؟ يا كار اشتباه را عقل داريد نمي كني


اينجاست كه شعور و عقل را من تنها چيزي ميدانم كه به كسي نمي توانم هديه بدهم ببينيد  و ايكاش بدانيد كه هستيند و چه چرندياتي در پشت اين نظرات من ميخوانم
تو تصور ميكني مردم هنوز درست و غلط را نميدانند و به اعمال نگاه ميكنند نميدانم؟شايد شما اينطور فكر ميكنيد؟


براي خود من ملاك درستي حرف و موضوع آن است وابدا براي من مهم نيست طرف چه كاره است و چطور عمل ميكند و اين را به همگان ثابت كردم و علت اين بود كه من  حتي در خارج از كشور افراد روي چشمشان بردند ولي شما به دنبال ميگرديد تا كسي پيدا شود و ببرنتان
علت اين است كه من را از سر كاري با خواهش و اغوا گري به كار دعوت ميكنند و شما هر جا رفتيد فكر كرديد به شما نظر و سو نيت دارند فرق ما دنيا دنياست و من را ببخشيد واقعا تمايل به گفتن اين ندارم كه بگويم هنوز واقعيت و زشتي كار خودتان را مثل اينكه قبول نداريد و ما تنها به كلاممان انسانيم و مسئوليتي كه داريم ما به صدايمان و جيغمان اصلا ملاك آدم بودن ما نيست
مواظب كلامتان در همه جا باشيد ما را بر اساس تعداد دوست دخترمان و دوست پسرمان و تعداد پارتي ها و مهمونيها  شبانه شخصيتمان را محك نميزنند
اداي طرفدار حقوق زنها نباشيد و اداي ضد مردها را نيز در نياريد وقتي دنبال مردها ميدويد براي اينكه در عمل ثابت كنيد هيچي نيستيد و نياز به اين داريد كه يك مرد براي شما شفقت و كاري بكنيد و شماها معمولا بدنبال چه مردي هستيد مردي كه ذليل و عليل شما باشد و دوم  كه من در تمام نوشته ها خوندم اينكه دنبال اين ميگرده يكي پولدار و با سواد باشه وپول اينه بگيره بره سراغ اون يكي بعد پول اينو ميگيره بره سراغ اون يكي رابطه خودشو با اين و اون مرتب بهم ميزنه و تخصص شما ميشه اين كه به حساب  ميفهميد با مردها چكار كنيد و ديگران نميفهمند و بايد مرد را بدهند دست شما درستش كنيد اين افراد روي نت ميبينيد و بعنوان شكارچي من براي شما تعريف ميكنيم به ده نفر نامه ميده نه ميداند كه اين همون من  آدم بده ديروز هستم قربونت تو اسمت عوض شده من كه هنوز حميد هستم پدر خدا بيامرز شما موج ميزني و دنبال يك مرد زخمي و شكار زخمي ميگردي و نشون ميدي كه حوصله شكار بر حسب توانايي خودش نداره و البته هميشه هم يك شكار زخمي براش پيدا ميشه


كار گرفتاريست تا كي چشم باز ميكني و ببيني چه بايد كرد

19 comments:

شبنم said...

چطوري؟
مطلبت باز آتيشي بود ميبيني بعضي وقتها سكوت انسان را اينگونه آدمها نشان فهم و جنتلمن بودن نميزارند
اينها به نظر من فهم محبت را ندارند
با شما موافق هستم
اگر شخصيت داشتند شكل ديگري به دنبال شكار بودند مگر خود تو چي داري و چه كردي همين امروز ما حاضريم همه چيزمون رو فدات كنيم كه تو بياي اينجا مگه كم دكتر توي مطب هم دانست من كجا زندگي ميكنم مستقيم پيشنهاد ازدواج داد؟نه اشتباست هر كي استاد ما رو رنجوند كه بي ترديد يكي هست كه جملات دانشمندانش معروفه

Anonymous said...

سلام
از اينكه مي بينم اينقدر رنجيده شدي واقعا ناراحت شدم ولي بعضي وقت ها يه حرفهايي ادم را از كوره به در مي بره اين احتمالا از ان وقت ها بوده اما ما بايد بدونيم ارزش اعصاب ما خيلي بيشتر از اين است كه به ادمهاي نادون اجازه بديم به اعصاب ما مسلط بشند نفهميدن كه نفهميدن به كي لطمه وارد مي شود خدا به فرستادش كه مامور بود مردم را هدايت كنه به خاطر اينكه بيش از حد رنج مي برد ايه نازل كرد وظيفه تو فقط راهنمايي مردم است نه اينكه كي قبول كرد كي نكرد كه خدا اگر مي خواست مي توانست همه را يكجا هدايت كنه اما حق انتخاب داد راه رو هم نشان داد حالا هر كسي مي خواهد هر راهي كه دوست داره را انتخاب كنه يعني وقتي من نوعي برم جهنم بهانه مي ارم مي گم فلاني به من گفت اين كار را بكن حالا عذاب من و كم كنيد عذاب ان كسي كه من و به اين راه اورد را بيشتر كنيد اصلا قابل قبول نيست زيرا من مي توانستم ان كار رو نكنم ولي كردم حالا نتيجه ان يكي است براي همين است كه ما هر كدام مسول زندگي خودمان هستيم
من اينجور مواقع مي گم بقيه حق دارند مثل من فكر نكنند همان طور كه من اين حق را دارم كه مثل انها فكر نكنم و عمل نكنم
اما درمورد رابطه به نظر من مهم نيست كه شما چطور با طرفتان اشنا مي شويد مهم فقط اين است كه چطور با او جلو مي بريد
ايا اصول يك رابط صحيح را در رابطه تون رعايت مي كنيد يا نه واين مربوط به شخصيت ما ست كه ما اگر ادم بي شخصيتي باشيم به نزديكترين افراد زندگيمون هم رحم نمي كنيم از دوست گرفته تا فاميل و اشنا خانواده خدا كند ما شخصيت داشته باشيم ارش عزيز من واقعا ممنونم به خاطر تمام محبت هايي كه مي كني و نوشته هات ولي وقتت را صرف جواب دادن به اين افراد نكن حيف است
مهشيد

Anonymous said...

مطلب کوبنده ای بود.حالا منظورت به اون کامنت آخری شبنم بود یا...
کاشف

Anonymous said...

مطلب خوبی بود. این رو هر شخص تحصیلکرده ای میتونه درک کنه که عمل نکردن به یک مسئله از جانب گوینده دلیل برغلط بودن این فرضیه نیست.مثل اینه که من بگم چون من خودم به فلان مسئله عمل نمیکنم پس سر کلاسم به دانشجوهام هم نباید اونچه علم دارم درسته تدریس کنم.جدااز این مطلب اینکه هرکس در زندگی واقعا چقدر عامل خوبی هست فقط به خود اون شخص و افراد مرتبط با زندگی شخصی اون فرد مربوط میشه
و اما فکر نمیکنم آرش به این خاطر از کوره در رفته باشه بلکه فقط اینجا یه پاسخ منطقی به اون اشخاص داده همین
ممنون آرش جان از نوشته هات

جادو

Anonymous said...

سلام
ايا كامنتي كه كاشف نوشته درسته مي توانستيد خودتون اين و اعلام كنيد اينجوري جالب نيست ايا عشق شما همين اندازه مي ارزه كه يكي به نام كاشف بياد ان و معرفي كنه به بقيه شما حتي شهامت بيانش را نداشته باشيد عشق بي نوا

Anonymous said...

سلام
دوست عزیز ومحترم مطب خوبی بود وکل مطب درست است ویک واقعیت اما من می خواهم در ادامش یک مطلبی را به شما بگم درمورد اینکه ما حرف درست بزنیم اما کار خودمون با ان مغایرت داشته باشه حرف شما دلیل عقل داشتن را می رسونه که من ایا عقل این را دارم درست را از غلط تشخیص بدهم یا نه اما چون اغلب ادمها شاید ممکن است نتوانند تشخیص های درستی داشته باشند و هنوز یاد نکرفته اند چگونه از عقلشون استفاده کنند میان الگو برای خودشون انتخاب می کنند توی یک سنی این الگو خیلی نقش بازی می کنه حالا اگر الگوی من حرفش با عملش یکی نیست چه حالی به من دست می دهدر هر سنی این اتفاق بیفته ممکن است یک تاثیر ویرانگر داشته باشه به قول حضرت علی رطب خورده نمی توانه منع رطب کنه البته که می توانه ولی حرفش تاثیر کمی ممکن است بگذاره چون پشت این حرف درستی و تاییدی وجود نداره اما درمورد ان مطلبی که گفتین به جای درستی یا غلطی حرف شما لباس شما را الوده کردن به خون وکثیفی منم می گم اره انها این کار را کردن ولی از مردم انتظاری نیست اما چیزی که همه ما رو رنج داد این بود که شما همان لباسهایی که انها کثیف کرده بودن را تنتون می کردید و با هاش را می رفتید و نه تنها انها را پاک نمی کردید بلکه همکاری هم می کردید ببین عزیز من اگر از فردا من لباس تنگ پوشیدم بدن نما رفتم بیرون بقیه گفتن این خانم یکجورش می شه حرف ناجور بهم زدن مقصر چه کسی است بعد من بگم بی خود کردن من کی اینطوری بودم خوب نه من انطوری نیستم اما لباسم ... عزیز کار زشت زشت است بزرگ وکوچیک نداره عزیز ادم درستی هستی می دونیم حرفهای خوب و درست زیادی زدی ممنونیم اما یک نگاه بکن ببین لباسی که تنت کردی که روز اول تمیز بود شیک بود را کثیف کردن اما تو برای تمیزی ان کاری نکردی برای برئت خودت شما 80 تا پست نوشتی اما برای برائت خودت 2 خط که اثبات قضیه باشی ننوشتی حتی من مطمئن هستم اگر می خواستی می توانستی با گفتن یک کلمه این کار را بکنی اما این واز خودت و ما دریغ کردی ما هر بار که امدیم ان حرفها رو خواندم ناراحت شدیم ولی سکوت کردیم

غزل said...

مصيبت اينجاست كه ايشون ميگه در گذشته فلان، باز شما ميگوئيد فلان فرد در 1300 سال قبل چنين گفت شما اصلا مطالب را مي خوانيد وي ميگه من كار درست رو انجام ميدهم شما ميگوئيد لباس تنگ مغاير چيزي با ارزش جامعه كدوم مطلب مغاير ارزش جامعه بود كه ايشون گفت چه ربطي با لباس تنگ داشته؟كدوم حرفهاي ايشون مغاير جامعه بود؟من موافق شما اصلا نيستم و شما مطالب و نظر اصلا نشون داد شما مطالب ايشون را نخوانديد شما فردي به مادرش فحش ميدهد ميگه با خواهرت چنان بودي اين لباس تنگي بود تنش كرد؟
نه شما ميگيد بيا بگو من با فلان زن و خانم هستم ايشون چنين كاري رو توي عمرش نكرده چرا ؟ما نميدونيممءالبته مطالب ايشون را بخونيد به زندگي خصوصي وي كاري نداشته باشيد

Anonymous said...

فرزین جان ما زیاد متوجه مطلب ات نشدیم چه کسی به نتیجه کارش رسید اخر ان دختر یا مرد زن دار ؟

Anonymous said...

معلومه خانمي كه قدر موهاي سزش دوست پسر داشت و اينجا مي اومد ميگفت دوست پسرم مرده صادقه اينطوري ارزيابي ايشان از كار در امد
البته جان شما ما فقط از خنده داشتيم ميمرديم

Anonymous said...

چیه باز حرف از اون خانم پیش آوردید .آرش که گفت که اون خانم فقط یه دوست برای بیرون خونه بوده براش مثل بقیه دوستان یا همکارانش حالا باز این حرفها به چه درد آرش میخوره اونکه گفت اون نه عشقش بوده و نه حتی دوست دخترش پس براش چه اهمیتی داره که حالا چی به سرش اومده

Anonymous said...

استاد دلمون برای نوشته های زیباتون که با احساس مینوشتید تنگ شده. خوندن اون مطالب به آدم انرژی میده. چرا دیگه از احساسات قشنگتون نمی نویسید؟ از عشقی که دارید یا داشتید

Anonymous said...

سلام
انسان وحیوان
چه زمانی یک حیوان احساس خوبی پیدا می کند ؟
انسان چگونه به این حس می رسد؟ایا در انسانها و حیوانات چقدر ژنتیک در انجام اعمال و رفتار های ما موثر است و از قبل برنامه ریزی شده است احساس خوب برای حیوانات از طریق تامین نیاز جنسی تغذیه خوب وامنیت خاصل می شود و انها برای انجام ان کار ها نیاز به هیچ نوع اموزشی ندارند تنوعی در انجام مسایل جنسی خود ندارند ما انسانها به چه چیز نیازمندیم نیاز به بقا نیاز به عشق و محبت نیاز به قدرت نیاز به ازادی و نیاز به تفریح جالب است این نیاز ها در انسان کمتر محدود می شوند حتی نیازهای جنسی اموزش داده می شود و تنوع در انجامش وجود دارد نیاز انسان به بهتر شدن انهاست به پیشرفت کردن در انها ما حق انتخاب داریم کسی ما رو نمی تواند مجبور کند وکسی نمی تواند ما را کنترل کند مگر این که ما خودمان بخواهیم زندگی ما مجموعه انتخابهای ماست کسی که همیشه زبان به سر زنش دیگران می گشاید خوب می داند نتجه این رفتار ش چیست چه تاثیری روی دیگران خواهد گذاشت کسی بد اخلاقی می کند کسی که دیگران را بدون دلیل متهم می کند و تمام رفتارهای خوب وبد ی که شما بتوانید تصور کنید یک انتخاب است و ما شاید فکر می کنیم ادمهایی پیدا می شوند که انقدر بد بخت باشند که ما هر طور خواستیم بگوییم هر طور خواستیم رفتار کنیم انها هم مجبورند ما را تحمل کنند تازه انها ما رو دوست هم داشته باشند چه کاری از دست انها بر می اید وقتی ما این انتخاب ها را در زندگی بخواهیم داشته باشیم نمی دانم شاید دیگران که خوب رفتارکردن ما گمان می کنیم انها نمی توانستد طور دیگر رفتار کنند گوش کردن حمایت تشویق احترام اعتماد پذیرش رادر برابر متضاد انها بگذارید ببینید کدام راه را انتخاب کرده اید کار سازنده یا مخرب در زندگی دارید انجام می دهید کتاب ازدواج بدون شکست از دکتر ویلیام گلسر و کارلین گلسر را بخوانید کتاب خوبی است شاید انتخابهای بهتری در زندگی داشته باشید

Anonymous said...

میدونم گرفتاری. ولی نذار گردوغبار روی وبلاگت بشینه. بنویس. از هرچی که فکر می کنی بهتره و زیباتره بنویس

جادو

Anonymous said...

همیشه ماندن بهترین نیست
همیشه رفتن ان حضور ناب نیست
گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
دلتنگیم باشد
در خانه نیستند باشد
انها را نمی بینیم باشد
اصل مهم این است
که عزیزان ما در خانه دل ما جا دارند
نرم ومهربان

Anonymous said...

سلام
عجب سايت شلوغي!!!!
همه چي توش پيدا ميشه.
دعواهاي شخصي و خصوصي تا بحثهاي روانشناسي.
اين كه گفته ميشه حرف درست رو از هر كس شنيدي گوش بده و عمل كن درش شكي نيست. ولي پواضح است كه اگر گوينده خود به اون موضوع عمل كند ، تاثير كلامش چندين برابر خواهد شد.
جيرجيرك

Anonymous said...

می بینم که حدس من کاملا درست بوده. انگار که این وبلاگ رو فقط واسه عشقت فارسی کردی و فقط تا اونجا ادامه دادی که بفهمونی چه عشقی داری و عشقت چه شخصیتی داره.بعدم از نوشتن دست کشیدی. خوش باشی مهندس
کاشف

Anonymous said...

راستی یکی از بچه های قدیمی مقصود شرط بسته عشقتو پیدا کنه و بعدم تصاحب. تو همیشه مغرور بودی البته نه از نظر همه. از نظر خیلی هام یه مرد گرم و خوش برخورد بودی که البته خیلی ادعای روانشناسیت میشد.اما میدونم الان از اینکه اینطور عشقت سفت و سخت پات موند کلی غرور کردی واسه همین مطمئن باش اگه کسی عشقتو پیداکنه تمام سعی خودشو میکنه که...
هرچند توکه خیلی مطمئنی هم به خودت و هم به اون خانمی که همه تو کف کشف هویت واقعیشن. خدا میدونه اون دخترای فلان شده بعد از اینکه من اسمشو اینجا گذاشتم چه چیزا که بارت نکردن
کاشف

Anonymous said...

ah arash che bihal shodi chera chizi neminvisi?midunam bazia kheli charandiat barat inja neveshtan tuye hamin poste akhari ke bala nayumad bekhatere eshghet va inke asabe kasi khurd nashe vali to nabayad ja bezani. bayad benvisi hala age fek mikoni khanadehat arzesh nadaran ke barashun vaght bezari faghat vase harki dust dari benvisi khetab be onaei ke arzeshesho daran lazem nist hatman ye chize omumi benvisi.kheli az webloga khosusi hastan.tu ham benvis vase harki delet mikhad ma ham mikhunim va az neveshtehaye zibat lezzat mibarim ke khodetam miduni neveshtehaye ehsasi va khosusit kheli ghashangtaram hast.
m.m

Anonymous said...

سلام
بعضي از ادمها عشق براشون مثل لباس يا كيف يا كفش مي مونه كه هر وقت خسته شدن ان و عوض مي كنندحالا به هر دليل براي همين هم هر روز بايد دست يك نفر را بگيرند تو دستشون اين ادمها همانهايي هستند كه معمولا ازدواج نمي كنند ازدواج هم بكنند وفادار نيستند و هميشه 5 يا 6 تا عشق دارند كه تو نم هستند تا از بين انها يكي را انتخاب كنند كه بهتر است تا ان رو تر خشك كنه وبه قول حميد مثل انتخاب يخچال يا يك وسيله ضروري زندگي شونه اما عشق در ازادي رو اگر تجربه كرده باشيد خواهيد دونست اين يك انتخاب بر اساس ميل و علاقه است ما كاستيهاي طرفمون را مي دونيم نقاط قوت يا ضعف طرفمون را مي شناسيم اصلا هم مجبور نيستيم چيزي را تحمل كنيم اما مي مونيم نه به اين خاطركه چيزي دريافت كنيم چون مي خواهيم بخشنده باشيم ادمهايي را مي بينيم كه عجيب مشت هاي بسته اي در محبت كردن دارند و توي حباب اوهام خودشون گيرند بدجوري اما توان شكستن ان و ندارنداين ادمها ظاهر توانايي دارند اما به نظر من يك ادم توانا ادمي است مثل يك رود جوشان مثل خورشيد درخشان باشه و به همه جا بتابد اما جناب كاشف عشق حميد دست نيافتني است پس همه انها كه شرطو بستن از همين الان بازنده هستند تصاحب نشدني است انها در ازادي عاشق هم هستند قطعاشناخت من كه اين و ميگه خيلي ها اينجا لطف كردند و نوشتن خيلي ها دوست داشتن با غرض ورزيهاشون عشق دو نفر را از انها بگيرند هر كس به يك دليل كينه ها نفرت ها بغض ها كاش اينقدر ادمها حقير نمي بودند كاش از شادي ديگران انها هم شاد مي شدند از ناراحتي شون ناراحت مي شدند اما دونياي وارونه وارونه خيلي چيزا را عوض كرده ديگه ادمها كمتر براي شادي خودشون و ديگران تلاش مي كنند اگر بتوانند شادي واميد انها رو هم بگيرند از اين كار دريغ نمي كنند اما همه اينها مي گذره از هر كدوم از ما يك نقش باقي مي مونه همون نقشي كه در شادي ديگران داشتيم در محبت و خوبي تنها اين مي مونه